FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Irriterer meg at folk på forumet her aldri klarer og lese ferdig et innlegg før de skriver reply. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Drittruss som ikke gir ut russekort til unger. Jeg håper ikke den var rettet mot meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) It was. Med forbehold at du passer beskrivelsen altså, om du ikke gjør det, er det ikke myntet på deg. Endret 3. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) It was. Hvorfor det? Jeg gir da ut russekort jeg! Hvis unger kommer og spør når jeg er ute på gata eller i nabolaget får de selvsagt, men jeg blir så mektig irritert av at unger skal komme og ringe på døra mi 4-5 ganger fordi de vil ha russekort. Første gruppa fikk, andre gruppa sa jeg nei til, tredje og fjerde fikk et konsekvent nei, og siste gruppa fikk en real "FUCK OFF!", med forklaring på hvorfor de skal det. Endret 3. mai 2010 av iSimen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ''Med forbehold at du passer beskrivelsen altså, om du ikke gjør det, er det ikke myntet på deg.'' Da gjelder det ikke deg. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 SNORKING. Fytti helsike så ekstremt irriterende det er når man er i samme rom som en som snorker kraftig. Ender som regel opp med en blandet følelse av frustrasjon, sinne og fortvilelse, mens man ligger og hamrer i madrassen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Kjenner til den angåede snorking. Det blir liksom om å gjøre å være den som sovner først når man deler rom med noen som er kjent for å snorke. Ligger man der med lukkede øyne og plutselig hører snorking, så vet man slaget er tapt. Rettere sagt er en god natts søvn gått tapt. Endret 3. mai 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 SNORKING. Fytti helsike så ekstremt irriterende det er når man er i samme rom som en som snorker kraftig. Ender som regel opp med en blandet følelse av frustrasjon, sinne og fortvilelse, mens man ligger og hamrer i madrassen. Nesten samme situasjon her også, mamma snorker JÆVLIG høyt. Jeg kan ligge i et annet rom, på den andre siden av huset, med lukkede dører, og fortsatt høre snorkingen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ligger man der med lukkede øyne og plutselig hører snorking, så vet man slaget er tapt. Rettere sagt er en god natts søvn gått tapt. Hvis man er trøtt nok, og mett, så funker som regel musikk på ørene inntil man sovner av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva faen skal jeg gjøre i russetida nå? Snør som faen. Gidder ikke å dra på utesteder, dyr inngang, svindyrt med drikke og helt umulig å prate med andre. Sure vakter. Kjedelig musikk. Herregud, gi meg sol og grønt gress. Faens kuk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Norge, går jeg ut i fra. Du da? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det snødde i hvert fall i Trondheim da jeg dro derfra til morgen i dag, rundt klokka 09:00. Sånne svære tunge snøfnugg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Snør? Hvor er du i fra? http://www2.nrk.no/teksttv/?channel=1&subpage=1&cd=0&page=303 Longyearbyen? Endret 3. mai 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Snødde i Trondheim i dag ja. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kalde hender og føtter, CS lagger, disconnects fra wow serveren og CS serveren var full av faggots... FML Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Snør? Hvor er du i fra? http://www2.nrk.no/teksttv/?channel=1&subpage=1&cd=0&page=303 Longyearbyen? Trenger ikke være minusgrader for å snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg