shr1mpen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det irriterer meg når jeg ikke har noe å knaske på mens jeg ser på film/serier. Jeg klarer det rett og slett ikke, det hender til og med at jeg spiser ting jeg ikke liker bare for å ha noe å gnage på. Jeg vet ikke hvor denne tendensen kommer fra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 At det trådløse nettet faller ut hvert femte minutt. Og kun for meg. -_- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Spør om de vil varme pølsebrødet. Mulig de bare er late, eller kanskje de ikke har toastjernet jeg nevnte. Alle shellstasjoner jeg har kjøpt pølse hos varmer pølsebrødet. Still dem et spørsmål. Du er selvsagt fri til å ikke handle der, det er jo din avgjørelse. Men det kan være greit å vite hvorfor. Jeg er enig i at det er sært. Pølsa blir jo dobbelt så god med varmt brød. Hvis dette er "avanserte" stasjoner (kjennetegnes ved Select- eller Fresh-logoen) så har de utstyr for det meste. Andre stasjoner enn de som har Select eller Fresh, har jeg ikke kjennskap til. Datasmurf: Jeg vet ikke hva slags maskinvare du har, og er heller ikke flink i data, men det kan hende maskinen din ville ha godt av å få reinstallert driveren til trådløskortet. Endret 3. mai 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 På en splitter ny PC? Og det gjelder kun når jeg er på skolenettet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du ga ikke nok info i første post, til at noen kunne ha gjettet det. Men så er jo ikke dette en supporttråd, heller. Men du kan jo snakke med IT-ansvarlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg forsov meg så kraftig idag at når jeg våknet var skolen slutt! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gavekort: Det er egentlig bare chill, gjorde det for noen uker siden jeg og forsov meg 3 dager på rad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du ga ikke nok info i første post, til at noen kunne ha gjettet det. Men så er jo ikke dette en supporttråd, heller. Men du kan jo snakke med IT-ansvarlig. Tenkte å gjøre det i morgen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gavekort: Det er egentlig bare chill, gjorde det for noen uker siden jeg og forsov meg 3 dager på rad Er litt mer prinsipper i saken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 NOE med spotify gjør at nettet fucker seg opp. Jeg aner ikke hva. Så lenge programmet kjører så er det en sjanse for at det gjør at nettet mitt blir treigt som faen selv om jeg ikke streamer noe som helst. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Spør om de vil varme pølsebrødet. Mulig de bare er late, eller kanskje de ikke har toastjernet jeg nevnte. Alle shellstasjoner jeg har kjøpt pølse hos varmer pølsebrødet. Still dem et spørsmål. Du er selvsagt fri til å ikke handle der, det er jo din avgjørelse. Men det kan være greit å vite hvorfor. Jeg er enig i at det er sært. Pølsa blir jo dobbelt så god med varmt brød. Hvis dette er "avanserte" stasjoner (kjennetegnes ved Select- eller Fresh-logoen) så har de utstyr for det meste. Andre stasjoner enn de som har Select eller Fresh, har jeg ikke kjennskap til. Datasmurf: Jeg vet ikke hva slags maskinvare du har, og er heller ikke flink i data, men det kan hende maskinen din ville ha godt av å få reinstallert driveren til trådløskortet. Jeg har ALDRI smakt bedre pølser enn de i kiosken 100 meter fra huset Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er mai og det snør......... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Drittunger som ringer på og ber om russekort. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Da tar du en bunke og sprer utover asfalten. Ser på alle ungene som flyr og plukker etterpå... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er så forbanna irritert på Blizzard akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Drittruss som ikke gir ut russekort til unger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Da tar du en bunke og sprer utover asfalten. Ser på alle ungene som flyr og plukker etterpå... Nei. DU slenger ut ETT russekort og ser dem slåss. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) SNØ! Endret 3. mai 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei. DU slenger ut ETT russekort og ser dem slåss. Nope. Du teller antall unger, og gir nok til alle untatt et (eller kanskje to eller tre, avhengig av størrelse på gruppa). Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Nei. Man gir til de som fortjener det. Jeg ba dem f.eks gjøre øvelser, kappeløping etc. Den som kom først, fikk For et vakkert syn. Store og småe unger løp for livet sitt, haha Endret 3. mai 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg