lokeland Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Oh, you're bad. Personlig irriterer jeg meg over de ******** maura som har det med å vandre i leiligheta. Var ute og kjøpte godteri (gift) til dem idag, så hyggelig som jeg er .... Dø... Bare dø, mest mulig uhumant. 4 av jævlene fant veien til colaglasset mitt, og 1 til magen min. Død over sukkermaur. Endret 3. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Når folk avslutter et spørsmål med punktum. Innlegget over deg er ikke et spørsmål Per Se. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Når folk avslutter et spørsmål med punktum. Innlegget over deg er ikke et spørsmål Per Se. Det er jeg da fullt klar over, og det var aldri ment slik heller. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ble vekket sånn i syvtiden så nå har jeg sittet her og sløvet lenge og må sløve i et kvarter til før jeg kan gå til skolen og sløve før jeg kan gå hjem og være actionkul. Heldigvis har jeg tysk i dag, men geografien trekker ned. Æsj. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 At jeg våknet klokken 04 inatt, trodde jeg skulle på skolen, men så på klokken og la meg igjen. Dette gjentok seg til 6' tia, med intervaler på mellom 30 min og 45 min. Etter 6 sov jeg relativt fint til klokka 7, våknet 07.10, 07.13, 07.15, 07.20 and so on, til 07.30 når alarmen gikk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Slikt er det meg noen ganger også. Nesten så jeg velger og stå opp når det bare går 2 min mellom hver gang, meen så ombestemmer jeg meg... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Irriterende at magesmertene mine alltid har sånn dårlig timing. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg gjør sånn som Sk!ppy så ender jeg opp med å få sove jævla godt og slå av alarmen i søvne så jeg forsover meg... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg gjør sånn som Sk!ppy så ender jeg opp med å få sove jævla godt og slå av alarmen i søvne så jeg forsover meg... Har gjort det VELDIG mye nå siste uka :/ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har 3 alarmer på rommet jeg. Mobilen som er sistemann sender jeg bortover gulvet når jeg legger meg, så jeg må våkne for å få tak i den. Klarte faktisk å dra den inn via ladeledningen og slå den av i søvne en gang, men da hadde jeg bare sovet i 2 timer Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Anbefaler slik alarm som sakte lyser opp rommet i forkant av tiden du har satt. Min begynner en halvtime før, og lyset blir sterkere og sterkere. På tiden jeg har satt spiller den av en valgfri lydfil, som jeg har satt til en behagelig rennende bekk. Klart, den fungerer bare når jeg faktisk klarer å holde meg til en døgnrytme, men når den fungerer er det en fryd å våkne opp. Hender jeg våkner før tiden også, av lyset alene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Føler du ikke at du må tisse da? Er det jeg er redd for. Våkne opp i en liten dam, og høre en fjellbekk i bakgrunnen. Men, våkner jo hvertfall da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 At det sner ute. -_- Og at jeg har forsovet meg igjen. Jeg har faktisk stått opp, gått og skrudd av alarmene som er plassert på forskjellige steder på rommet til forskjellige tider de siste timene, og lagt meg igjen for å sove videre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Anbefaler slik alarm som sakte lyser opp rommet i forkant av tiden du har satt. Min begynner en halvtime før, og lyset blir sterkere og sterkere. På tiden jeg har satt spiller den av en valgfri lydfil, som jeg har satt til en behagelig rennende bekk. Klart, den fungerer bare når jeg faktisk klarer å holde meg til en døgnrytme, men når den fungerer er det en fryd å våkne opp. Hender jeg våkner før tiden også, av lyset alene. For det første så er lys det verste jeg vet når jeg våkner.. Er så lyssensitiv på morraen at jeg nyser meg halvt i hjel. En rennede bekk hadde bare gjort at jeg hadde pissa i buksa, for det er pri 1 å unngå når jeg står opp.. Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Det som irriterer meg greneseløst er at Shell ikke varmer pølsebrøda sine!! Endret 3. mai 2010 av thoomas82 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Shell varmer pølsebrødene. Hvis din stasjon ikke gjør det, bør du be dem gjøre det. Mulig de midlertidig mangler toastjern for tiden, men da får de det sikkert snart. Spør betjeningen. Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Shell varmer pølsebrødene. Hvis din stasjon ikke gjør det, bør du be dem gjøre det. Mulig de midlertidig mangler toastjern for tiden, men da får de det sikkert snart. Spør betjeningen. Det er faktisk 3 Shell stasjoner i nærheten som ikke gjør det. Sarpsborg/Fredrikstad. Kjøper ikke mere pølse på Shell. -Edit- Den ene stasjonen har byttet til Hydro, men har samme inventar/personal. Endret 3. mai 2010 av thoomas82 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 at folk tror jeg kan stille opp og fikse pcen gjennom TELEFONEN... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg