Jason P. C. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At tråder forsvinner fra favoritter siden jeg trykker på hjertet istedenfor den oransje greien. Kunne ikke hjertet vært på slutten av tittelen istedet? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Smale hjul er å foretrekke på vinterføre. 235/55, mer en smalt nok det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir ikke provosert av han som tjener pengene, han liker bare å bruke dem. Ja da kan han jo bruke dem privat og holde kjeft. Fatter ikke hvorfor de der greiene skal være på forsiden av VG. Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Stolen min er utrolig knirkete nå Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Min er sånn at hvis jeg lener meg til venstere, detter sete ned på den siden. Må sitte på høyre siden for å balansere. Det irriterer. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 The Game-driten irriterer. Noe så dumt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Faens muntlig franskeksamen på tirsdag. Trenger da for faen ikke å lære et annet språk enn engelsk. De prakker faen meg uønsket kunnskap i hodet på folk. UØNSKET! UØNSKET! UØNSKET! Kommer til å glemme alt etterpå uansett. Livet kan ikke være sånn... Hva faen er vitsen da? :!: Haha, man jobber og står opp grytidlig i 13 år. Slik at man kan jobbe og stå opp grytidlig resten av livet. Jeg hopper av toget her, skal finne en IRL exploit og leve hardt. LOLOL! På eksamen skal jeg liksom lage et foredrag på 10 minutter. Kjenner en fra Canada som snakker fransk, skal ringe han når jeg har fått oppgaven. Så får han diktere foredraget jeg skal lage. Endret 2. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 LOLOL! På eksamen skal jeg liksom lage et foredrag på 10 minutter. Kjenner en fra Canada som snakker fransk, skal ringe han når jeg har fått oppgaven. Så får han diktere foredraget jeg skal lage. Benoit…? Oh, minnene. OnT: Får aldri sove tidlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ja, Benoit! :!: Awesome! Endret 2. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir ikke provosert av han som tjener pengene, han liker bare å bruke dem. Ja da kan han jo bruke dem privat og holde kjeft. Fatter ikke hvorfor de der greiene skal være på forsiden av VG. Ufattelig irriterende. I mine øyne er det VG sin feil. Greit nok at han ikke burde gi når de spør. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gikk inn på VGNett nå og skjønner hva dere mener. - Må prøve å få henne litt blidLars Ole kjøper Louis Vuitton-gave til kjæresten Hvem i helvete bryr seg? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 The Game er da ikke "a game", ett spill er noe du kan vinne og tape... irriterer meg egentlig ikke over det. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hele jævla uka er nå offisielt ødelagt, thanks a lot dad. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Når folk avslutter et spørsmål med punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg