McBitch Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Nvm, fikset det Men noe som irriterer meg er å gjøre viktige skoleoppgaver i gruppe, der noen sluntrer unna. Endret 2. mai 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Rikingen på VG Nett. Jeg blir provosert. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Enig, seriøst den største dritten jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den jenta er jo definisjonen på golddigger. Elsker serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) . At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? Egentlig begge deler siden hun synes allerede det er blodharry med ishvit bil og 20 tommere på sommer... kvinnfooolk Men det er jo det Endret 2. mai 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Rikingen på VG Nett. Jeg blir provosert. HAHAHAH Jeg begynner å le hver gang han skal begynne å snakke om rikdommen sin. I tillegg så klèr han seg maksimalt harry. Han har jo i tillegg de harry Sand og Aulie vennene sine som topper kaka da. Hahaha, han tror virkelig at han er noe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den jenta er jo definisjonen på golddigger. Når hun sa «Jeg elsker deg» i den siste episoden pr. dags dato, er jeg 100 % sikker på at hun mente «Jeg elsker deg pengene dine». Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? Egentlig begge deler siden hun synes allerede det er blodharry med ishvit bil og 20 tommere på sommer... kvinnfooolk Sorry, men det er jo harry. Og det er dumt å ha så store felger generelt. 19" på vinteren er ikke lurt. Sporing, dårlig komfort og grep. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir ikke provosert av han som tjener pengene, han liker bare å bruke dem. Jeg ble mer provosert av han som lignet på en MC-homse og VG som bruker 15% av de korte episodene til å vise forrige episode og neste. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir ikke provosert av han som tjener pengene, han liker bare å bruke dem. Jeg ble mer provosert av han som lignet på en MC-homse og VG som bruker 15% av de korte episodene til å vise forrige episode og neste. Enig der! Vis heller mer enn å vise hva som skal skje i neste episode, man har jo egentlig sett den episoden da At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? Egentlig begge deler siden hun synes allerede det er blodharry med ishvit bil og 20 tommere på sommer... kvinnfooolk Sorry, men det er jo harry. Og det er dumt å ha så store felger generelt. 19" på vinteren er ikke lurt. Sporing, dårlig komfort og grep. Spørs helt hva slags bil det er, hva slags felger osv osv. Det blir enten 18 eller 19 på vinter da felger gjør utrolig mye på bilens utseende. Er ikke akuratt lavprofil dekk heller selv om det er snakk om slike størrelser. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Klart det, men finn heller noen fine 18" felger til vinteren. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 folk som ikke kan diskutere på ett sakelig nivå Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Smale hjul er å foretrekke på vinterføre. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Naoboen min oppe som er 50 + - år, spiller fjorttiss musikk på en gammel cd spiller ala slik vi hadde på ungdomsskolen lol. Er det slemt å spille høyere for og overdøve han? så lenge det er før 11? :S Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At DN TV er så ubrukelig. Hvorfor laster de ikke bare alle videoene opp på youtube i stedet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) TV og TV. Det er det de kaller videoene sine. Samme opplegget som VGTV ol. Endret 2. mai 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Folkens det bør finnes en JÆVLA mellomting, det trenget ikke å være ret råttent fangehull i Afrika med eller et luksushotell av dimensjoner med flatskjermer. Man får jo ikke kjøpt andre tv'er enn de som er flate nå. Du får ingen kasse-tv'er på Elkjøp. Så jeg fatter ikke hvorfor flatskjerm skal være så jævla lukseriøst. Det er bare en helt vanlig tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg