Prologue Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg får ikke sove pga husverten snorker............. I ROMMET OVER MEG!!!!!! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 hvordan behandle alle dise forbryteren på en slik måte at de faktisk angrer det de har gjort ? det er den straffen de trenger. i tillegg få en slik holdning at de rett og slet ikke klarer å gjøre forbrytelsen på nytt. det må gå på de psykiske. nå er velde også stor sannsynlighet for at de fleste forbryteren føler seg presset til å gå forbrytelsen , med unntak av de som har for lite penger men likevel vil ha den tingen i butikken Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 En i klassen klarer faen meg ikke å forstå at filmen hans ikke blir i full HD kvalitet når han oppskalerer en video som er 400x350 piskler til full HD Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Folkens det bør finnes en JÆVLA mellomting, det trenget ikke å være ret råttent fangehull i Afrika med eller et luksushotell av dimensjoner med flatskjermer. Man får jo ikke kjøpt andre tv'er enn de som er flate nå. Du får ingen kasse-tv'er på Elkjøp. Så jeg fatter ikke hvorfor flatskjerm skal være så jævla lukseriøst. Det er bare en helt vanlig tv. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 ^Valid point ang. flatskjermer, men hva med fliselagt bad, dyr kunst på veggene osv? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Endret 2. mai 2010 av DSG Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Glorifisering av Paradise Hotel deltakerne...søppelkjendiser (men heldigvis bare jenter på mellom 13 og 20 som driver på med dette) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kunsten på veggene er neppe Munch-malerier. Husk også at fengselet er fangenes hjem i opptil 21 år, og jeg har allerede skrevet flere ganger hvor viktig det er at de føler seg ivaretatt, i stedet for avvist av samfunnet. Og fliser er praktisk fordi det lar seg rengjøre, og er meget solid. Har selv gummitapet på badet. Den er 5 år gammel, og allerede moden for utskiftning. Det er dyrt å prøve å spare. Det er viktig å investere i fangene. Det øker sannsynligheten for at de forbedrer seg. En fange som slipper ut med et sterkt hat mot samfunnet er en dårlig investering. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror dere at juristene her i Norge er dumme i huet? De ser jo om folk begår kriminalitet kun for å få et tak over hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) En i klassen klarer faen meg ikke å forstå at filmen hans ikke blir i full HD kvalitet når han oppskalerer en video som er 400x350 piskler til full HD Har samme problem med noen folk. :!: "Kan du gjøre sånn at det blir HD på youtube??????" "Det ser ikke pent ut når kilden ikke er HD. Det er ikke noe vits. Du må ha HD-kamera." "Jeg har det, det står da HDD på kameraet!!!" Endret 2. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Minner meg om dem som konverterer 128kbit MP3 til FLAC. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sovna klokka 0300 i natt og våkna først nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det høres jo nærmest vanlig ut. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det høres jo nærmest vanlig ut. Ikke for meg, pleier vanligivis bare å sove 6-7 timer i helgene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At man ikke kan legge tråder i trackeren i favoritter Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså Hvit bil + black chrome felger = Win. Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? Egentlig begge deler siden hun synes allerede det er blodharry med ishvit bil og 20 tommere på sommer... kvinnfooolk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg