Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan behandle alle dise forbryteren på en slik måte at de faktisk angrer det de har gjort ?

det er den straffen de trenger.

i tillegg få en slik holdning at de rett og slet ikke klarer å gjøre forbrytelsen på nytt.

det må gå på de psykiske.

nå er velde også stor sannsynlighet for at de fleste forbryteren føler seg presset til å gå forbrytelsen , med unntak av de som har for lite penger men likevel vil ha den tingen i butikken

Lenke til kommentar

Folkens det bør finnes en JÆVLA mellomting, det trenget ikke å være ret råttent fangehull i Afrika med eller et luksushotell av dimensjoner med flatskjermer.

Man får jo ikke kjøpt andre tv'er enn de som er flate nå. Du får ingen kasse-tv'er på Elkjøp. Så jeg fatter ikke hvorfor flatskjerm skal være så jævla lukseriøst. Det er bare en helt vanlig tv.

Lenke til kommentar

Kunsten på veggene er neppe Munch-malerier.

Husk også at fengselet er fangenes hjem i opptil 21 år, og jeg har allerede skrevet flere ganger hvor viktig det er at de føler seg ivaretatt, i stedet for avvist av samfunnet.

Og fliser er praktisk fordi det lar seg rengjøre, og er meget solid.

Har selv gummitapet på badet. Den er 5 år gammel, og allerede moden for utskiftning.

Det er dyrt å prøve å spare.

Det er viktig å investere i fangene. Det øker sannsynligheten for at de forbedrer seg.

En fange som slipper ut med et sterkt hat mot samfunnet er en dårlig investering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså :dontgetit: Hvit bil + black chrome felger = Win.

Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? :p

Lenke til kommentar

En i klassen klarer faen meg ikke å forstå at filmen hans ikke blir i full HD kvalitet når han oppskalerer en video som er 400x350 piskler til full HD :nei:

Har samme problem med noen folk. :!:

"Kan du gjøre sånn at det blir HD på youtube??????"

"Det ser ikke pent ut når kilden ikke er HD. Det er ikke noe vits. Du må ha HD-kamera."

"Jeg har det, det står da HDD på kameraet!!!"

:roll:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

At det visstnok er helt uaktuelt å ha 19" Black Chrome vinterfelger... mødre altså :dontgetit: Hvit bil + black chrome felger = Win.

Er det 19'' som er uaktuelt eller black chrome? :p

Egentlig begge deler siden hun synes allerede det er blodharry med ishvit bil og 20 tommere på sommer... kvinnfooolk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...