Hyperio Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre. Jeg jobber som servitør i USA fortiden. De tingene jeg ser... På slutten av dagen har jeg lyst å vrenge hjernen min og henge den til tørk. Fy faen, jeg har ikke ord. Fortell mer. Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne. Eller alle bildene fra froskeperspektiv. Slik at vi nesten ser undersida av bilen. Det representerer jo ikke bilen slik den er. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva med bildene fra gåseperspektiv? Eller minkperspektiv? Kanskje katteperspektiv hadde vært noe da? Kanskje hesteperspektiv er det beste ja Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hundeperspektiv må være sort/hvitt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Omg. Froskeperspektiv er bilder nedenfra og gir et inntrykk av at ting er kjempestort. For de som ikke klarte og skjønne dette... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Men hvorfor heter det froskeperspektiv når det kunne vært hvilket som helst annet dyr. Doh... diskriminering kaller jeg det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Eller alle bildene fra froskeperspektiv. Slik at vi nesten ser undersida av bilen. Det representerer jo ikke bilen slik den er. Haha, nei det rimelig dårlig. Her har man en slik annonse. Mye tekst om alt ekstrautstyret men man får jo ikke se noe av det. Det er jo den samme siden av bilen på 3 bilder. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Men hvorfor heter det froskeperspektiv når det kunne vært hvilket som helst annet dyr. Doh... diskriminering kaller jeg det. Så du mener en bjørn eller en elg er mindre enn bilen eller ser opp mot bilen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Irriterende: De første episodene av "Long way down", der de bare reiser gjennom "siviliserte", hvite land i vesten. Nå har de endelig kommet seg til Etiopia, det er interessant å se på. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Men hvorfor heter det froskeperspektiv når det kunne vært hvilket som helst annet dyr. Doh... diskriminering kaller jeg det. Så du mener en bjørn eller en elg er mindre enn bilen eller ser opp mot bilen? Hvilket som helst innenfor de rammene man setter ofc. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Irriterer meg over at jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne. ^This... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Luksusfengsler irriterer meg så grenseløst at det ikke er mulig. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004904 1 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Luksusfengsler irriterer meg så grenseløst at det ikke er mulig. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004904 Enig, fy faen så idiotisk. Burde heller bruke pengene på å lage to fengsler (ikke luksushotell) slik at man ikke slipper ut voldtektsmenn osv før tiden. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Luksus og luksus fru blom. Media hauser opp luksusen der skikkelig! Jeg har vært inne der, og sier ikke at det ikke er fint, men luksus? Vet VG egentlig hva luksus betyr? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Med tanke på hva mange av dem har gjort fortjener de ikke flatskjermer, aktiviteter, løpebaner osv. Har du drept en person så fortjener du noe helt annet enn å være innesperet i et tre-stjernes hotell i 15 år. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det jeg mener er negativt med denne "luksusen" er at skremselsfaktoren er borte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hørt flere historier om øst-europeere som får det så godt i Norske fengsler at de lar politiet ta de for "små kriminelle handlinger" som f.eks innbrudd slik at de får sitte der et par måneder. De har det jo mye bedre der enn hjemme. On topic: Det som irriterer meg er når det har kommet et nytt innlegg i en diskusjon som jeg skal sjekke ut, så er det bare en eller annen dimling som har skrevet "Mine innlegg". Endret 1. mai 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Greit nok at fengsel skal ikke være en plass for luksus. Men ærlig talt så spiller ikke Norge på hevn og lidelse, men fengsel skal være en plass for å vise konsekvenser og gi terapi. Endret 1. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nå skal vel ikke det nye fengselet huse voldsforbrytere eller lignende heller? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ja, stakkars mordere og voldtektsmenn som ikke vet bedre. Vi må passe på at de har det komfortabelt, det er jo tross alt synd på dem @ Dragen: Fengselet er Norges nest største og huser 252 fanger, alt fra voldteksmenn og drapdømte til narkotikadømte. Endret 1. mai 2010 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg