Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre.

Jeg jobber som servitør i USA fortiden. De tingene jeg ser... På slutten av dagen har jeg lyst å vrenge hjernen min og henge den til tørk. Fy faen, jeg har ikke ord.

Fortell mer. :)

Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne.

Eller alle bildene fra froskeperspektiv. Slik at vi nesten ser undersida av bilen. Det representerer jo ikke bilen slik den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller alle bildene fra froskeperspektiv. Slik at vi nesten ser undersida av bilen. Det representerer jo ikke bilen slik den er.

Haha, nei det rimelig dårlig.

Her har man en slik annonse. Mye tekst om alt ekstrautstyret men man får jo ikke se noe av det. Det er jo den samme siden av bilen på 3 bilder.

Lenke til kommentar

Men hvorfor heter det froskeperspektiv når det kunne vært hvilket som helst annet dyr. Doh... diskriminering kaller jeg det.

Så du mener en bjørn eller en elg er mindre enn bilen eller ser opp mot bilen?

Hvilket som helst innenfor de rammene man setter ofc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne.

^This...

Lenke til kommentar

Med tanke på hva mange av dem har gjort fortjener de ikke flatskjermer, aktiviteter, løpebaner osv.

Har du drept en person så fortjener du noe helt annet enn å være innesperet i et tre-stjernes hotell i 15 år.

Lenke til kommentar

Hørt flere historier om øst-europeere som får det så godt i Norske fengsler at de lar politiet ta de for "små kriminelle handlinger" som f.eks innbrudd slik at de får sitte der et par måneder. De har det jo mye bedre der enn hjemme.

On topic:

Det som irriterer meg er når det har kommet et nytt innlegg i en diskusjon som jeg skal sjekke ut, så er det bare en eller annen dimling som har skrevet "Mine innlegg".

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Ja, stakkars mordere og voldtektsmenn som ikke vet bedre. Vi må passe på at de har det komfortabelt, det er jo tross alt synd på dem :)

@ Dragen:

Fengselet er Norges nest største og huser 252 fanger, alt fra voldteksmenn og drapdømte til narkotikadømte.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...