Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Stakkars deg. Må du være hjemme og ta deg av broren din?

Kanskje han faktisk vil ut - broren er sikkert 10-12 år? når jeg var 10-12 år ble jeg satt med en ps2, driver, gta osv. ( Dette var når broren min fikk i ansvar å passe på meg. Jeg sa at han kunne stikke på en betingelse, det var at jeg låne spill til ps2 av kameraten hans, + jeg skulle ha godteri.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre.

Jeg jobber som servitør i USA fortiden. De tingene jeg ser... På slutten av dagen har jeg lyst å vrenge hjernen min og henge den til tørk. Fy faen, jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar

Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet..

Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne.

Feilmelding på forumet her begynner også å bli litt irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...