Sk!ppy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Stakkars deg. Må du være hjemme og ta deg av broren din? Kanskje han faktisk vil ut - broren er sikkert 10-12 år? når jeg var 10-12 år ble jeg satt med en ps2, driver, gta osv. ( Dette var når broren min fikk i ansvar å passe på meg. Jeg sa at han kunne stikke på en betingelse, det var at jeg låne spill til ps2 av kameraten hans, + jeg skulle ha godteri. Endret 30. april 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Å få "data error cyclic redundancy check" hver gang jeg prøver å lage ISO-filer av gamle spill jeg har på CD-er så jeg kan få de over på netbooken. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg vil høre "Danse som du har CP", men den eneste YT videoen har den aktuelle brukeren fjernet. Nå hvorfor har den idioten gjort det?!!!! Faen!!!!! Drittsekk. Lenke til kommentar
different Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre. Jeg jobber som servitør i USA fortiden. De tingene jeg ser... På slutten av dagen har jeg lyst å vrenge hjernen min og henge den til tørk. Fy faen, jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Yr.no og storm.no. På fredag stod det sol for hele helgen her i området, og i dag så er det bare regn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Yr.no og storm.no. På fredag stod det sol for hele helgen her i området, og i dag så er det bare regn. Motsatt her Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Klarte å kutte meg selv i fingern. Blodet rant og jeg må ha på plaster. Føler meg som en liten unge... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre. Cola til frokost her, sammen med pasta, men bare i dag Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 "The Tossers - No Loot, No Booze, No Fun" Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra WMG. Argh Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg får ofte meldingen "This video contains music from Sony Music Entertainment and is no longer available in your country". Irriterer noe jævlig. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Irriterer meg over størrelsen på kyllingfilet. Har en pakke x-tra kyllingfilet (frossen). De varierer i vekt mellom 130-150g. Det gjør at 1 kyllingfilet blir for lite til meg, mens 2 blir for mye. 180-200g hadde vært passe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Når jeg kjøper økonomi-produkter så har jeg ingen forventninger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet.. Det får rommet til å virke større. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 jeg får melding om nytt innlegg og når jeg skal sjekke innlegget har serveren til hardware "for stor last". det kan da umulig være så mage flere brukere nå en for noen uker siden. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet.. Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne. Feilmelding på forumet her begynner også å bli litt irriterende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva var det jeg sa (i beta-seksjonen)? Alt dette web2.0-pisset de pressa inn kom til å ta livet av serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg