medlem-173043 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jesus... Er det virkelig så farlig om russen drikker offentlig? Det er da virkelig ikke noe å ta av for hvis ikke de gjør noe mot deg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er fortsatt enklere å tillate slikt for russen og andre forsamlinger enn å spre de. Har forøvrig ingen problemer med det selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Foreldra mine irriterer meg ekstremt akkurat nå. Fy faen så usaklig. Helvete. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Russen skal da ikke få lov til å gjøre noe som er ulovlig selv om de er russ. De tråkker nok på streken som de gjør. Stedet russen henger og drikker på her i byen er under oppsyn av politiet. Uten at de gjør jobben sin. Grusomt irriterende. Så du mener at politiet skal heller kjøre rundt til hver eneste hjørne eller evt bruke ressurser påå lete, enn å ha full kontroll over et helt sted der russen samler seg? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Foreldra mine irriterer meg ekstremt akkurat nå. Fy faen så usaklig. Helvete. Kjenner den! Det gjelder dog kun mamma men Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kan ikke si jeg er helt fan av facebook-grupper ala: "Enrique Inglesias: "I can save your soul tonight" så er man ginger ;PpPpPp." Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du ombestemmer deg nok til neste år, Gavekort. Jeg har ingen planer om å oppføre meg som en bajas bare fordi jeg har "lov". Jeg har ikke noe imot russefeiring i seg selv, men når de tyr til paintball, jernrør og helvete så burde de bures inne som alle andre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Når begynte russen å bruke paintball? Vet ikke om jernrør, men tror ikke det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Skyter russen med paintball mot meg svarer jeg tilbake med rifle. Neida, men jeg ville nok anmeldt dem. Dersom noen blir utsatt for dette så er det bare å holde seg for ansiktet og snu seg unna. Du må for all del ikke vende ansiktet mot den med paintballgeværet. Da kan du risikere å miste et øye om du blir truffet. Jernrør...? Endret 30. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Når begynte russen å bruke paintball? Vet ikke om jernrør, men tror ikke det. Kan begynne her: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3627381.ece Endret 30. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er en artikkel om en russ som ble skutt av paintball ja. Kan du nå vise meg episoder hvor russ skyter med paintball? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 At jeg har fuckings migrene som holder meg inne i kveld. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Minner meg om at jeg hater Ray William Johnson. Ekkel fyr som ikke gjør noe annet enn å kommentere med teit stemme på andre sine videoer. Er forresten jeg som står bak denne: http://encyclopediadramatica.com/Ray_william_johnson F**K YO COUCH! Er enig at noe av det han sier er relativt tåpelig og blir brukt om og om igjen, men han er jo en morsom person! Jeg følger litt med på hans vlog som viser at han har litt humor. Endret 30. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 ALLE vennene mine er på en fest nå, mens JEG er hjemme og passer lillebror. ATM: FML. HARD! 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) ALLE vennene mine er på en fest nå, mens JEG er hjemme og passer lillebror. ATM: FML. HARD! Ouch, den er utrolig kjip. Er ikke han gammel nok for å være hjemme alene da? Endret 30. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 ALLE vennene mine er på en fest nå, mens JEG er hjemme og passer lillebror. ATM: FML. HARD! Ouch, den er utrolig kjip. Er ikke han gammel nok for å være hjemme alene da? Joda, men "tenk om det skjer noe". Omfg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Stakkars deg. Må du være hjemme og ta deg av broren din? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 fuuck blizzard nå. Har akkurat fått fattern til og dra frem visa kortet så er sidene dems nede til maintenance. omfg geez lol roflmao Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Stakkars deg. Må du være hjemme og ta deg av broren din? Han kunne bare ha sovet hos en kamerat (og hatt det moro, han kjeder seg), så kunne jeg vært med vennene mine. Jeg bryr meg om familien min, det er ikke det. Verden er ikke svart/hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg