Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som er frekke når jeg er snill og skal fikse pcen deres på jobben :realmad:

8525721[/snapback]

 

Blir irritert når jeg hjelper helt frivillig og fikser andres pc, likevel klager de på meg. Bare fordi at pcene deres har blitt bedre og fortere, noe som de IKKE er vant til :roll:

Lenke til kommentar

Hmm er det bare meg eller har jeg inntrykk av at når man fikser noe på en PC for noen så er det automatisk vår skyld at det skjer noe galt senere som ikke har noe med det man fikset å gjøre?

Jeg har sluttet å fikse PCer for folk frivillig, jeg gidder det ikke mer, folk er sjeldent hyggelige tilbake og det blir automatisk min feil om det kommer noe virus eller annet som ikke har noe med forrige feil å gjøre.

Lenke til kommentar
Hmm er det bare meg eller har jeg inntrykk av at når man fikser noe på en PC for noen så er det automatisk vår skyld at det skjer noe galt senere som ikke har noe med det man fikset å gjøre?

Jeg har sluttet å fikse PCer for folk frivillig, jeg gidder det ikke mer, folk er sjeldent hyggelige tilbake og det blir automatisk min feil om det kommer noe virus eller annet som ikke har noe med forrige feil å gjøre.

8526064[/snapback]

 

True, true.

Lenke til kommentar
Ehh ja, satt ved siden av en slik kar en dag. Han snufset hvert 13-sekund I en hel dag. Sånn våt og skikkelig flytende snufsing som drev meg gal!

8525627[/snapback]

 

På tentamen satt jeg ved siden av en person som snufsa kanskje hvert tredje sekund. I fem timer :/

 

Det er først når du legger merke til at han snufser, at det blir uutholdelig.

Lenke til kommentar

Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere deg

meg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil

pappa: man skal være glattbarbert.

meg: er stress å barbere seg hver dag...

pappa: --

 

 

Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez

Lenke til kommentar
Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere deg

meg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil

pappa: man skal være glattbarbert.

meg: er stress å barbere seg hver dag...

pappa: --

 

 

Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez

8531998[/snapback]

 

Jeg synes det er rart hvordan andres foreldre oppfører seg så veldig motsatt av f.eks mine. Ubegripelig, faktisk, i dette tilfellet.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere deg

meg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil

pappa: man skal være glattbarbert.

meg: er stress å barbere seg hver dag...

pappa: --

 

 

Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez

8531998[/snapback]

 

Jeg synes det er rart hvordan andres foreldre oppfører seg så veldig motsatt av f.eks mine. Ubegripelig, faktisk, i dette tilfellet.

8532404[/snapback]

 

Hva meneru?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...