Snublefot Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Folk som snufser konstant på tentamen. Er du forkjølet så snyt deg da mann! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ehh ja, satt ved siden av en slik kar en dag. Han snufset hvert 13-sekund I en hel dag. Sånn våt og skikkelig flytende snufsing som drev meg gal! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Folk som er frekke når jeg er snill og skal fikse pcen deres på jobben Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Folk som er frekke når jeg er snill og skal fikse pcen deres på jobben 8525721[/snapback] Blir irritert når jeg hjelper helt frivillig og fikser andres pc, likevel klager de på meg. Bare fordi at pcene deres har blitt bedre og fortere, noe som de IKKE er vant til Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm er det bare meg eller har jeg inntrykk av at når man fikser noe på en PC for noen så er det automatisk vår skyld at det skjer noe galt senere som ikke har noe med det man fikset å gjøre? Jeg har sluttet å fikse PCer for folk frivillig, jeg gidder det ikke mer, folk er sjeldent hyggelige tilbake og det blir automatisk min feil om det kommer noe virus eller annet som ikke har noe med forrige feil å gjøre. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm er det bare meg eller har jeg inntrykk av at når man fikser noe på en PC for noen så er det automatisk vår skyld at det skjer noe galt senere som ikke har noe med det man fikset å gjøre?Jeg har sluttet å fikse PCer for folk frivillig, jeg gidder det ikke mer, folk er sjeldent hyggelige tilbake og det blir automatisk min feil om det kommer noe virus eller annet som ikke har noe med forrige feil å gjøre. 8526064[/snapback] True, true. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og det er 100% sikkert at hvis du fikser en pc for noen så får du den igjen når noe annet er galt. Du blir også anbefalt ut til venner og bekjente til alle du fikser noe for. Og selvfølgelig blir det nevnt at du ikke tar noen kroner for arbeidet... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Noe som er sinnsykt irriterende er når folk rett og slett ikkje tror på at *randomdatanerd*() er flinkere enn de i data. Prøver liksom å hjelpe men så mener de selfølgelig at de er så mye flinkere. Endret 3. mai 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ehh ja, satt ved siden av en slik kar en dag. Han snufset hvert 13-sekund I en hel dag. Sånn våt og skikkelig flytende snufsing som drev meg gal! 8525627[/snapback] På tentamen satt jeg ved siden av en person som snufsa kanskje hvert tredje sekund. I fem timer :/ Det er først når du legger merke til at han snufser, at det blir uutholdelig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det har du rett i, Det var en i klassen min for 1-2 år siden så snøt seg hele tiden i timen og la papiret i hyllen. Var veldig ekkelt pga at vi hadde hylle rett ved siden av hverandre og av og til la han papiret i feil hylle Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Forrige heldagsprøve jeg deltok på, havnet jeg ved siden av en dott som satt å knasket på gullerøtter hele dagen! Han hadde med seg en diger pose, holdt på å klikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Forrige heldagsprøve jeg deltok på, havnet jeg ved siden av en dott som satt å knasket på gullerøtter hele dagen! Han hadde med seg en diger pose, holdt på å klikke. 8528966[/snapback] innlegg 1337!! litt OT Endret 3. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Forrige heldagsprøve jeg deltok på, havnet jeg ved siden av en dott som satt å knasket på gullerøtter hele dagen! Han hadde med seg en diger pose, holdt på å klikke. 8528966[/snapback] innlegg 1337!! litt OT 8528980[/snapback] hehe. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere deg meg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil pappa: man skal være glattbarbert. meg: er stress å barbere seg hver dag... pappa: -- Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når jeg taper penger på kort jeg tror jeg kan vinne med i Poker. Hvis jeg har stright, så har noen flush. Har jeg flush så har noen 4 par og Når jeg kaster med, så kommer de korta jeg kasta opp på boret :/// Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 4 par? Spiller dere Omaha? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) ops feil fra min side.. 4 Like spiller Texas holdem Endret 3. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere degmeg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil pappa: man skal være glattbarbert. meg: er stress å barbere seg hver dag... pappa: -- Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez 8531998[/snapback] Jeg synes det er rart hvordan andres foreldre oppfører seg så veldig motsatt av f.eks mine. Ubegripelig, faktisk, i dette tilfellet. Endret 3. mai 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 iriterende at jeg skal ha 4 timer gym i morra. greit nok at jeg har flesk som skulle vert av, men 4 timer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Pain in the ass at pappa har kommet hjem fra jobben ass (!) Vi sitter med matbordet så kommer pappa: Herman, du må barbere degmeg: det har vel ikke du noe med, jeg barberer meg når jeg vil pappa: man skal være glattbarbert. meg: er stress å barbere seg hver dag... pappa: -- Er det lov å være så teit? Er snakk om 4dagers "skjegg". geez 8531998[/snapback] Jeg synes det er rart hvordan andres foreldre oppfører seg så veldig motsatt av f.eks mine. Ubegripelig, faktisk, i dette tilfellet. 8532404[/snapback] Hva meneru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg