Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Minner meg om at jeg hater Ray William Johnson. Ekkel fyr som ikke gjør noe annet enn å kommentere med teit stemme på andre sine videoer. Er forresten jeg som står bak denne: http://encyclopediadramatica.com/Ray_william_johnson Endret 30. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor i helvete er det greit å si "shit, så tynn du er", men sier man "shit du er feit ass" blir man selv kjefta på og er nærmest en uskreven regel at man ikke skal gjøre!? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Så enig! Blir utrolig lei meg når jeg får høre "Du er så tynn!". Endret 30. april 2010 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Brenner som faen ved Rema 1000 right på Rundtom. Det irriterer ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fordi i dagens samfunn er det helt OK å være tynn som ei flis, mens det å være tjukk er ikke OK. Man skal heller ikke påpeke at noe er feil, men heller stille godta det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Wait... Dere skryter over hvor mange ganger dere har trykket på subscribe? Jeg foreslår dere konkurrer hvem som kan få flest subscribers til deres kanal. Neinei, HAN subscriber til folk som driver med sub for sub, for at de skal subscribe til ham Jeg har ikke gjort noe, bare subscriba til videoer jeg vil se. Han har to videoer ute, og nesten like mange subscribere som views. Og i tilleg er det umulig å diskutere med ham på nett, han bare troller Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Se der ja. Men man får ikke sett hvem som har stemt. Takk for stemmene :-) Men jeg ser ikke helt hensikten. Tror det er sånn at de skal få bort alle innleggene som kun består av "+1". Nå kan man heller trykke på +1 knappen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor i helvete er det greit å si "shit, så tynn du er", men sier man "shit du er feit ass" blir man selv kjefta på og er nærmest en uskreven regel at man ikke skal gjøre!? Nå ja, vi overvektige får sånt slengt i trynet uansett hvor vi går. Spesielt fra overformynderiet vi kaller Staten. Men sånn går det når flesteparten av Norges befolkning er idioter. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor i helvete er det greit å si "shit, så tynn du er", men sier man "shit du er feit ass" blir man selv kjefta på og er nærmest en uskreven regel at man ikke skal gjøre!? Skjedde med meg i dag, eg taklar rett og slett ikkje sanne kommentarar. Eg er fornøgd med kroppen min, og andre kan vel gi faen i om eg har så tynne handledd at ein kan ta rundt dei. Fingrane av fatet ffs. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Se der ja. Men man får ikke sett hvem som har stemt. Takk for stemmene :-) Men jeg ser ikke helt hensikten. Tror det er sånn at de skal få bort alle innleggene som kun består av "+1". Nå kan man heller trykke på +1 knappen. Blir et ryktesystem når alt samler seg i en pott i "Min Profil" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det irriterer meg at kronespillene har forsvunnet. Og at jeg ikke har råd til å kjøpe en slik en. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Eller fylle den opp for den saks skyld. Endret 30. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har da nok av kronestykker. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 "Tele2 Mobilsurf kan bestilles med Tele2 Union, Star, Ultra og Champion." Men så klart ikke med Sheriff Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så si det da, fremfor å si at du er irritert for at lærerne dine ikke snakker sammen. Hvis egenmeldingene dine er like utdydelige som irritasjonsposten din, så forstår jeg hvorfor læreren din ikke har klart å føre fraværet riktig. Derp. Jeg ser ikke problemet. Jeg forstod hva han mente med sitt første innlegg. Det irriterer meg at politiet lar russen drikke offentlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Russen skal da ikke få lov til å gjøre noe som er ulovlig selv om de er russ. De tråkker nok på streken som de gjør. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du ombestemmer deg nok til neste år, Gavekort. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Russen skal da ikke få lov til å gjøre noe som er ulovlig selv om de er russ. De tråkker nok på streken som de gjør. Stedet russen henger og drikker på her i byen er under oppsyn av politiet. Uten at de gjør jobben sin. Grusomt irriterende. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ofte lettere for politiet å la russen herje på en plass under oppsyn, enn at det spres over alt. Er dessuten ikke unikt for russen, er jo lignende under nyttår osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg