Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wait... Dere skryter over hvor mange ganger dere har trykket på subscribe?

Jeg foreslår dere konkurrer hvem som kan få flest subscribers til deres kanal.

Neinei, HAN subscriber til folk som driver med sub for sub, for at de skal subscribe til ham :thumbup:

Jeg har ikke gjort noe, bare subscriba til videoer jeg vil se. Han har to videoer ute, og nesten like mange subscribere som views. Og i tilleg er det umulig å diskutere med ham på nett, han bare troller :p

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er det greit å si "shit, så tynn du er", men sier man "shit du er feit ass" blir man selv kjefta på og er nærmest en uskreven regel at man ikke skal gjøre!?

Nå ja, vi overvektige får sånt slengt i trynet uansett hvor vi går. Spesielt fra overformynderiet vi kaller Staten. Men sånn går det når flesteparten av Norges befolkning er idioter.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er det greit å si "shit, så tynn du er", men sier man "shit du er feit ass" blir man selv kjefta på og er nærmest en uskreven regel at man ikke skal gjøre!?

Skjedde med meg i dag, eg taklar rett og slett ikkje sanne kommentarar. Eg er fornøgd med kroppen min, og andre kan vel gi faen i om eg har så tynne handledd at ein kan ta rundt dei. Fingrane av fatet ffs.

Lenke til kommentar

Se der ja. Men man får ikke sett hvem som har stemt. Takk for stemmene :-)

Men jeg ser ikke helt hensikten.

Tror det er sånn at de skal få bort alle innleggene som kun består av "+1". Nå kan man heller trykke på +1 knappen.

Blir et ryktesystem når alt samler seg i en pott i "Min Profil"

Lenke til kommentar

Så si det da, fremfor å si at du er irritert for at lærerne dine ikke snakker sammen. Hvis egenmeldingene dine er like utdydelige som irritasjonsposten din, så forstår jeg hvorfor læreren din ikke har klart å føre fraværet riktig. Derp.

Jeg ser ikke problemet. Jeg forstod hva han mente med sitt første innlegg.

Det irriterer meg at politiet lar russen drikke offentlig.

Lenke til kommentar

Russen skal da ikke få lov til å gjøre noe som er ulovlig selv om de er russ. De tråkker nok på streken som de gjør.

Stedet russen henger og drikker på her i byen er under oppsyn av politiet. Uten at de gjør jobben sin. Grusomt irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...