Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke klarer å vise LITT hensyn engang.

Her kommer man på skolen til Cotton eyed joe (eller noe i den duren) på de eneste høyttalerne vi har i klasserommet.

De klarer ALDRI å høre ferdig en sang, og sangene de hører på er helt forjævlig lame.

Går i alt fra llama song til cannibal corpse. De tror visst alle har samme musikksmak.

GLEDER meg til neste år, uten disse shitkidsa i klassen.

Edit: Jippi, prøve i førstetimen =)))))))

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Herregud kan du holde kjeft? Jeg har ikke delt opp hele fraværet mitt inn sånn at jeg setter sammen timer fra forskjellige dager til å bli en dag! Jeg har hatt flere dager jeg har vært borte en hel dag, men lærerene har ikke snakket sammen så jeg har fått masse timefravær istedenfor ett dagsfravær! Jeg har vært syk i 4-5 dager i år, og disse dagene er nå timer, ikke dager. Det er hele poenget!

Herregud, kan ikke du bare bli voksen? Det er DITT ansvar å levere egenmelding, eventuelt melding fra mamma eller pappa, om at du har vært syk en hel dag - slik at du ikke får enkelttimefravær hvis du er borte en hel dag. DET er hele poenget. :wallbash:

Jeg HAR levert egenmelding, men det er bare at læreren min er så treg at han glemmer å gjøre om til dager!

Retard.

Så si det da, fremfor å si at du er irritert for at lærerne dine ikke snakker sammen. Hvis egenmeldingene dine er like utdydelige som irritasjonsposten din, så forstår jeg hvorfor læreren din ikke har klart å føre fraværet riktig. Derp.

Bortemålsregelen.

Spesielt når den brukes ved ekstraomganger, siden det favoriserer laget som har hjemmebane først - da det som kjent aldri blir ekstraomganger i den første kampen. Idiotisk reglement ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forstatt grenseløst irriterende å bli sprutet ned av russ med vanngevær.

I fjor var det en russetulling som kastet vannballong på meg og noen venner. Ville tydeligvis ha kamp – førte til at jeg til slutt klarte å knekke solbrillene hennes. Var selvfølgelig ikke meningen, men, bitch deserved it. Så hun aldri mer, lol.

Endret av The Prophet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med russen er det bare og slenge noe dritt om bilen, navnet på lua eller det som står på buksa så skal du se de retter nesa nedover...

Faen at det skal være så dyrt og bo i kongsberg. Drøyt at de ligger på topp 5 over dyreste hybelpriser i Norge.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...