Mannen med ljåen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du er ikke alene. Det virker som om de som oversetter Linux til Nynorsk har som mål å distansere seg mest mulig fra bokmålen. Resultatet er ikke nynorsk slik vi kjenner det fra ungdommskolen, men ekte Fjosamål. Kva i heitaste er ein "oppdateringshandsamar? Merkelig ord, men det har samme funksjon som "oppdateringshåndterer". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Endret 29. april 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Faen, hater folk på youtube som disser videoene mine, men ikke har lastet opp noen videoer selv. Talentløse kukhoder. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Faen, hater folk på youtube som disser videoene mine, men ikke har lastet opp noen videoer selv. Talentløse kukhoder. Kan jeg få link til filmene / brukeren din?=) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hehehehe, den statusen hadde jeg for et par dager siden Faen, hater folk på youtube som disser videoene mine, men ikke har lastet opp noen videoer selv. Talentløse kukhoder. Kan jeg få link til filmene / brukeren din?=) http://www.youtube.com/user/kaleb8000 Endret 29. april 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Faen, hater folk på youtube som disser videoene mine, men ikke har lastet opp noen videoer selv. Talentløse kukhoder. Kan jeg få link til filmene / brukeren din?=) http://www.youtube.com/user/kakemot Men greia er, kom opp i en krangel med en eller annen bruker, så bruker han videoene mine i mot meg når det ikke har en dritt å gjøre med noe som helst. Endret 29. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Deltidsjobb.no ! ! ! ! Fy faen. I Firefox, så får jeg en Stepstone-error hver gang jeg åpner en annonse i en ny 'fane' (teit ord, kall det tab). Prøver i Chrome, her fungerer det å åpne annonsene, men kun en av gangen (siden Chrome overstyrer samme tab når en åpner flere fra samme side). Fy faen, de gjør det ikke lett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nord Jæren bompengeselskap! Går det an å være så treige med å sende ut regninga på forskuddsbetalinga? Den skal jo sendes når det lyser hvitt kryss, men nå er det flere dager siden det har sluttet å lyse i det hele tatt. Det tar jo over en uke før den kommer. Hadde jeg drevet et slikt selskap hadde jeg jaggu ikke vært treig med å sende ut regninger... Endret 29. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Faen, hater folk på youtube som disser videoene mine, men ikke har lastet opp noen videoer selv. Talentløse kukhoder. Kan jeg få link til filmene / brukeren din?=) http://www.youtube.com/user/kakemot Men greia er, kom opp i en krangel med en eller annen bruker, så bruker han videoene mine i mot meg når det ikke har en dritt å gjøre med noe som helst. Det var jævla fet filming i "Above & Around" Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nice vids, kakemot! Driver selv med parkour og free running på sommeren. Slet veldig med knærne sist sommer, så ble mindre en jeg håpet. Satser på nå. Fotball og parkous er dårlig kombinasjon, though. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det var imponerande kakemot, eg vert freista til å prøve parkour sjølv. Kor lenge har du holdt på med det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Man får kick når man ser på det og enda morsommere og drive med det. Går aldri lei av og kikke på en god serie med parkour Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 At google bytter ut søkeordene mine. Når jeg skriver "lavere" så mener jeg "lavere", ikke "lavt". Faen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Diego Forlan. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 WoW installasjonen min er ødelagt "Beyond Repair"... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nice vids, kakemot! Driver selv med parkour og free running på sommeren. Slet veldig med knærne sist sommer, så ble mindre en jeg håpet. Satser på nå. Fotball og parkous er dårlig kombinasjon, though. Tusen takk! Kan gå hardt utover knærne ja. Unngå høyder og belastende hopp! Man får kick når man ser på det og enda morsommere og drive med det. Går aldri lei av og kikke på en god serie med parkour Nothing quite like it. Det var imponerande kakemot, eg vert freista til å prøve parkour sjølv. Kor lenge har du holdt på med det? Jeg begynte vel i 2006 og tulle med noe parkourgreier. Det ble ikke seriøst før i 2007/2008. Men du burde prøve det! Ble nettopp ferdig å redigere en ny personlig sampler btw. Endelig har våren kommet, og jeg har fått til mye nytt. Har kjørt skikkelig hardt i det siste! Gøy å høre at folk har interesse for dette. Og sykt at folk kaller meg kakemot enda. Skulle aldri ha bytta nick. :!: Går vel OT her nå da, dette sprudler jo av glede. Endret 29. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Og sykt at folk kaller meg kakemot enda. Skulle aldri ha bytta nick. :!: Du vil alltid vere kakemot i mine auge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg