FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Verre med de derre tenk stort, tar liten plass reklamene... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 JONATHAN FROM SPOTIFY. AAAARRGHH! Premium Irriterer meg over at jeg sitter sinnsykt godt men er kjempesulten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gnagsår på begge hælene. Møkkasko. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) JONATHAN FROM SPOTIFY. AAAARRGHH! 3 ganger på rad:@ I tillegg; når jeg våkner opp og kommer på at jeg glemte å gå til butikken i går. Dette har selvfølgelig ført til at jeg ikke har mer brød igjen når jeg vil spise frokost! Endret 29. april 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg er grundig lei av Hyundai-reklamen. Den som maser om fornuft og følelser, og har to ultra-ariske kvinner med spøkelsesaktig hud og hvitt hår som snur seg etter bilen. Mest tåpelige reklamen på lenge. Denne, altså: Endret 29. april 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) At Youtube plutselig bestemte seg for å bli norsk. Jeg vil ikke ha "abonnenter", jeg vil ha subscribers. Ya'see? Jeg klarer ikke å få det tilbake på engelsk igjen heller. Endret 29. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 At Youtube plutselig bestemte seg for å bli norsk. Jeg vil ikke ha "abonnenter", jeg vil ha subscribers. Ya'see? Jeg klarer ikke å få det tilbake på engelsk igjen heller. Lange Norske ord i forhold til engelske er irriterende! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) At Youtube plutselig bestemte seg for å bli norsk. Jeg vil ikke ha "abonnenter", jeg vil ha subscribers. Ya'see? Jeg klarer ikke å få det tilbake på engelsk igjen heller. ... Scroll ned til bunnen, Der står det Språk: Norsk... trykk på NORSK og velg English! Endret 29. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Æsj, jeg så rykte har inntatt forumet. Forum som har rykte har en tendens til og bli "Jeg snakker ikke med folk under 7 i rykte" eller "Jeg tar ikke han der seriøst. Han har bare 3 i rykte". Vel, la oss håpe det ikke skjer her... 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Er det ikke bare slik som på Dagbladet/Facebook da? At i stedet for å skrive "+1" så gir man bare en "positiv tilbakemelding" til akkurat det innlegget? Endret 29. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Merker det er mye jeg ikke har fått med meg. Hvor i all verden er det man ser hvor mye rykte man har? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Din profil. Hvert innlegg gir +1 i rykteboksen... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fifa South Africa 2010 demo: 2 min omganger, sykt kjipt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg liker ikke den ryktegreia, jeg heller. Nå blir sikkert det brukt som argument i diskusjoner. Han har "dårlig" rykte, så ham hører jeg ikke på. Ikke alle er interessert i slikt. Håper det fjernes. Hvordan virker det egentlig? Får man bra rykte hvis folk trykker for at de liker innleggene man skriver, og dårlig rykte i motsatt fall? Kan akseptere at hvert innlegg får +1, men jeg liker ikke at det samles opp i profilen der alle kan se helheten. Jeg ser riktignok ingen mulighet til å gi negativ kaakter i et innlegg, kun positiv eller å la være å svare. Endret 29. april 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror ikke man kan rate negativt. Men hvert innlegg samler seg opp i en boks i din profil ser det ut til. Har sett folk med 3, 7, osv. i rykte... 1 Lenke til kommentar
aleks96 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 JONATHAN FROM SPOTIFY. AAAARRGHH! HELT enig! Det eneste værre var når de fikk Tone Damli Aaberge til å si det samme. Ikke bra Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror ikke man kan rate negativt. Men hvert innlegg samler seg opp i en boks i din profil ser det ut til. Har sett folk med 3, 7, osv. i rykte... er vell strengt talt en unøvendig funskjon. når man ser folk som ønsker andre døde får + poeng 3 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Telefonselgere. LEs threaden min om dere ikke skjønner. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Telefonselgere. LEs threaden min om dere ikke skjønner. spessielt telefonselgere som ikke tar ett hint Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror ikke man kan rate negativt. Men hvert innlegg samler seg opp i en boks i din profil ser det ut til. Har sett folk med 3, 7, osv. i rykte... er vell strengt talt en unøvendig funskjon. når man ser folk som ønsker andre døde får + poeng Folk slenger jo ut ting som "gå og dø", "lek i trafikken" osv. til hverandre hele tiden. Jeg satt det bare litt på spissen, men har full forståelse for at enkelte tar seg litt nær av ting. La meg si det slik, jeg tror ikke du hadde blitt så glad om du hadde fått buksene dine spylt til faens med sørpe, eksossnø, gjørme og what-not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg