Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JONATHAN FROM SPOTIFY. AAAARRGHH! :mad:

3 ganger på rad:@

I tillegg; når jeg våkner opp og kommer på at jeg glemte å gå til butikken i går. Dette har selvfølgelig ført til at jeg ikke har mer brød igjen når jeg vil spise frokost!

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

At Youtube plutselig bestemte seg for å bli norsk. Jeg vil ikke ha "abonnenter", jeg vil ha subscribers. Ya'see? Jeg klarer ikke å få det tilbake på engelsk igjen heller.

Lange Norske ord i forhold til engelske er irriterende!

Lenke til kommentar

At Youtube plutselig bestemte seg for å bli norsk. Jeg vil ikke ha "abonnenter", jeg vil ha subscribers. Ya'see? Jeg klarer ikke å få det tilbake på engelsk igjen heller.

... Scroll ned til bunnen, Der står det Språk: Norsk... trykk på NORSK og velg English!

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke den ryktegreia, jeg heller.

Nå blir sikkert det brukt som argument i diskusjoner. Han har "dårlig" rykte, så ham hører jeg ikke på. Ikke alle er interessert i slikt. Håper det fjernes.

Hvordan virker det egentlig? Får man bra rykte hvis folk trykker for at de liker innleggene man skriver, og dårlig rykte i motsatt fall?

Kan akseptere at hvert innlegg får +1, men jeg liker ikke at det samles opp i profilen der alle kan se helheten.

Jeg ser riktignok ingen mulighet til å gi negativ kaakter i et innlegg, kun positiv eller å la være å svare.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Tror ikke man kan rate negativt. Men hvert innlegg samler seg opp i en boks i din profil ser det ut til. Har sett folk med 3, 7, osv. i rykte...

er vell strengt talt en unøvendig funskjon. når man ser folk som ønsker andre døde får + poeng

Folk slenger jo ut ting som "gå og dø", "lek i trafikken" osv. til hverandre hele tiden. Jeg satt det bare litt på spissen, men har full forståelse for at enkelte tar seg litt nær av ting.

La meg si det slik, jeg tror ikke du hadde blitt så glad om du hadde fått buksene dine spylt til faens med sørpe, eksossnø, gjørme og what-not.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...