Nord-Skandinav Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor synes du den var dårlig? Er ikke noe galt med å synes det, men lurer på hva som gjør at du ikke runker til den hver dag. En gjeng med halvdårlige skuespillere i rollen som noen skikkelige stereotyper som lever inn i en møkkakjedelig og urealistisk historie. For det første: Hvordan kan noen så aggressive og dumme dyr komme seg til jorden? 2: Hvorfor ender de opp i slummen istedet for at vi utveksler teknologien med hverandre? Hvem er faen meg ikke interessert i hvordan man lager et romskip som brukes til å utforske rommet med? 3: Vi mennesker ville aldri aldri aldri trengt seg inn eller vist aggressivitet mot utenomjordisk liv. Uansett om det var noen ekle kakelakker som tydeligvis har intelligens til å bygge et romskip men ikke vite at man må være fredelig om man skal leve i harmoni med mennesker. 4: Stereotyper! Ouu, jeg er den barske generalen! Og jeg er den nerdete hovedpersonen som går med en JÆVLA KALKULATOR på den skuddsikre vesten! 5: Historien var så forbanna treg og forutsigbar! Mulige spoilers: 1: Hvordan vet du at de er aggressive og dumme? Det at de i det hele tatt er der er jo mystisk og spennende for min del. Og de er tydeligvis ikke dumme om de mestrer romferd i så stor grad. 2: Menneskene kunne ikke bruke våpnene deres, og derfor sikkert ikke resten av teknologien. Det som skal formidles. Det går jo også på en helt annen type energi. 3: Sør-amerika 1500-tallet. Lest historie? Ikke utenomjordisk, men sammenlignbart likevel. 4 og 5: Samme svar som han andre som svarte på disse Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (Skriver gud med liten skrift for å ikke hedre hans navn) Men hvis du ikke tror på gud, hvorfor i det hele tatt tenke på at han eventuelt skulle bli hedret? Jeg tror heller ikke på Gud og det har heller ingen ting å si hvordan jeg da skriver det. Så lenge man forstår hva jeg omtaler. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Man kan dog hedre konseptet gud, men å gjøre dette ufrivillig er vel lite logisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ville bare gi uttrykk for mitt hat mot en gud som tillater floker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At klær er så dømrade dyrt. -_- Jeg trenger en ny dress til den 8. mai, men den billigste jeg fant var 700 kr og det har jeg ikke råd til. Trenger også en ny zip hoodie, men for å få en med nogen lunde kvalitet, må jeg også ut med en del penger. Drømmeslipset mitt har jeg ikke klart å finne enda, selv om jeg har bladd gjennom tusenvis av slips og skjorte er et evig pes. Gah! Elsker shopping, hater å ikke kunne kjøpe alt jeg begjærer. >< Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gjør som de på Luksusfellen, bruk Mastercard og drit i konsekvensene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg vil ikke ende opp på Luksusfellen, så nei. Og å selge en nyre, skeptisk til hvor vidt det lønner seg. Har spurt om det her på forumet før og folk kom frem til at det ikke lønte seg økonomisk sett. Tåpelige Norge. Vi kan ikke engang selge sæden vår! :| Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ja, du spurte i sammenheng med den WoW-basketen? Gi blod, her i byen kan du få knasne Mummi-krus for det. Går sikkert for mye på svartebørsen. Endret 28. april 2010 av ArilC 1 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gordon Brown irriterer meg. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Alex rosen på det derre femstjerners middag irriterer meg! På norske talenter er han derimot hysterisk morsom! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Alex Rosèn var konfransier på NM i en fyllekjøringskampanje jeg var på idag. Veldig karismatisk og utadvendt person. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Herregud kan du holde kjeft? Jeg har ikke delt opp hele fraværet mitt inn sånn at jeg setter sammen timer fra forskjellige dager til å bli en dag! Jeg har hatt flere dager jeg har vært borte en hel dag, men lærerene har ikke snakket sammen så jeg har fått masse timefravær istedenfor ett dagsfravær! Jeg har vært syk i 4-5 dager i år, og disse dagene er nå timer, ikke dager. Det er hele poenget! Herregud, kan ikke du bare bli voksen? Det er DITT ansvar å levere egenmelding, eventuelt melding fra mamma eller pappa, om at du har vært syk en hel dag - slik at du ikke får enkelttimefravær hvis du er borte en hel dag. DET er hele poenget. Bor på Flatåsen! I Trondheim. Nedre Flatås vei 150 Stakkars ... Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Alex Rosèn var konfransier på NM i en fyllekjøringskampanje jeg var på idag. Veldig karismatisk og utadvendt person. Haha, det gjør han bare i et forsøk av å bedre sitt smått frynsete rykte Han var mellom innslag under afterpartyet ved sommertreffet mo i rana.. Det var tragisk, han prøvde seg på noen fryktelig dårlige vitser som omhandla russere og vodka drikking, Ble noe buing! :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Bor på Flatåsen! I Trondheim. Nedre Flatås vei 150 Stakkars ... Jaha, hvorfor er det synd på meg? Er det teit å bo der kanskje? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flatåsen er jo en av de værste ghettoene i vår kjære by, rett etter Svartlamon. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er det ikke. Alle hus ble renovert i fjor. Er det deg på avataren? Ser for meg at du sitter sånn etter alle innleggene du skriver. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hehe, poenget er vel at man ikke kan stikke på Coopen, uten å måtte bryte seg forbi 40 snørrunger som henger uttafor der, med saggebuksene, snusleppene og de overstasja brunkremfjortisjentene ... Ja, det er meg på det bildet. Jeg har lurt på det samme når det gjelder avataren din, jeg undrer meg på om du driver og hopper rundt på den måten der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nytt OS. Kjedelig og laste ned titalls med addons til chrome... Og jeg har enda ikke klart og skaffe "Google Mail Checker+" Endret 29. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
sib Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 JONATHAN FROM SPOTIFY. AAAARRGHH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg