Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. All den tid fravær ikke teller inn på opptak høyere utdanning kan jeg ikke se hvordan det skal være tilfelle. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Lakrisen i godt og blandet posene.. Altfor hard og salt.. Jeg vil ha en pose uten lakris! xD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dude, vi kjøper en pose hver. Du gir meg all lakrisen i din pose, jeg gir deg vingummin i min pose. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har et liiiite sår i ganen som forverrer livskvaliteten min akkurat nå! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. Tja, har nå kommet inn på folkehøgskole da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor synes du den var dårlig? Er ikke noe galt med å synes det, men lurer på hva som gjør at du ikke runker til den hver dag. En gjeng med halvdårlige skuespillere i rollen som noen skikkelige stereotyper som lever inn i en møkkakjedelig og urealistisk historie. For det første: Hvordan kan noen så aggressive og dumme dyr komme seg til jorden? 2: Hvorfor ender de opp i slummen istedet for at vi utveksler teknologien med hverandre? Hvem er faen meg ikke interessert i hvordan man lager et romskip som brukes til å utforske rommet med? 3: Vi mennesker ville aldri aldri aldri trengt seg inn eller vist aggressivitet mot utenomjordisk liv. Uansett om det var noen ekle kakelakker som tydeligvis har intelligens til å bygge et romskip men ikke vite at man må være fredelig om man skal leve i harmoni med mennesker. 4: Stereotyper! Ouu, jeg er den barske generalen! Og jeg er den nerdete hovedpersonen som går med en JÆVLA KALKULATOR på den skuddsikre vesten! 5: Historien var så forbanna treg og forutsigbar! Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. All den tid fravær ikke teller inn på opptak høyere utdanning kan jeg ikke se hvordan det skal være tilfelle. You got me there. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ikke så veldig irritert, tross alt i gang med arbeidet. Men det ligger en svart kabel (fiber) slengt fra på plenen og bare venter på videreføring. Aaaarg, dem har tatt fridag idag, ingen arbeidsfolk å se på mils avstand... Så irritasjon går vell over til glede snart... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. Tja, har nå kommet inn på folkehøgskole da Det er ikke utdanning i større grad enn "livets skole" er det. Ikke et vondt ord om folkehøgskole, vurderer det svært sterkt selv, men det er ikke for utdanningen sin skyld, men for personlig utvikling, kontaktnettverk/venner osv. Utdanning får du på universitet/høgskole, eller på videregående. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvorfor synes du den var dårlig? Er ikke noe galt med å synes det, men lurer på hva som gjør at du ikke runker til den hver dag. En gjeng med halvdårlige skuespillere i rollen som noen skikkelige stereotyper som lever inn i en møkkakjedelig og urealistisk historie. For det første: Hvordan kan noen så aggressive og dumme dyr komme seg til jorden? 2: Hvorfor ender de opp i slummen istedet for at vi utveksler teknologien med hverandre? Hvem er faen meg ikke interessert i hvordan man lager et romskip som brukes til å utforske rommet med? 3: Vi mennesker ville aldri aldri aldri trengt seg inn eller vist aggressivitet mot utenomjordisk liv. Uansett om det var noen ekle kakelakker som tydeligvis har intelligens til å bygge et romskip men ikke vite at man må være fredelig om man skal leve i harmoni med mennesker. 4: Stereotyper! Ouu, jeg er den barske generalen! Og jeg er den nerdete hovedpersonen som går med en JÆVLA KALKULATOR på den skuddsikre vesten! 5: Historien var så forbanna treg og forutsigbar! Mulige spoilere: 1 og 2: det er sci fi, ting er bare sånn. 3. Mennesker er dritt. 4. Det var en-to stereotypier, han generalen og faren til hun dama. Hovedpersonen var i aller høyeste grad utradisjonell. Han var så fuckings annoying at jeg håpet det ikke skulle handle om han. Men det endret seg kraftig gjennom filmen. 5. Alt var awesome, dokumentar-stilen var sick og det var bare en nytelse og se alle de små morsomme detaljene i starten av filmen. Men seriøst, delte meninger er bra. Men det er nok en grunn til at den ligger på top 250 enda. Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg vet ikke hvorfor du har dine meninger, men du har dem og jeg har mine. Du sier at det er en Sci-fi og at ting derfor kan være hjernedøde og totalt urealistiske, det er jeg sterkt uenig i. Mennesker er heller ikke så dumme. Det gjennomsnittlige mennesker er en idiot (+ Peter Jackson i denne filmen), men slike mennesker har ikke autoritet til å sende en arme inn i romskipet. Minner meg litt om en i klassen min som sier at USA kommer til å innvandere Europa om ting går galt, eller at myndighetene i USA tar over land om de føler seg truet. Real life fungerer ikke slik, derfor provoserer filmer som District 9 meg. Om du leser kommentarene i IMDB så finner du ut at 9/10 elsker filmen og at 1/10 er som meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg likte ikke D9. Mest pga han hovedpersonen foran kamera som var så inni helvete irriterende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. Tja, har nå kommet inn på folkehøgskole da I pity the fool. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 For tiden skal homser være med over alt. Homser i reklamer, i serier, i film, i plakater, i tekster, i nyheter, i tv programmer. Hvorfor må alle disse tingene nevne homo for tiden? Jeg er ikke interessert i og høre om homser uansett hvor jeg beveger meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg tror ikke på gud. Det er det en eneste grunn til. At ting floker seg. Legger fra meg noen ledninger i skuffa. En dag åpner jeg den igjen, og alt er forbanna en floke. Hvordan i helvete kan ting floke seg noe så jævlig av seg selv? En gud kan ikke tillate noe sånt. Fy faen for en ekkel gud det hadde vært. (Skriver gud med liten skrift for å ikke hedre hans navn) Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dude, vi kjøper en pose hver. Du gir meg all lakrisen i din pose, jeg gir deg vingummin i min pose. Jeg er med! Hvor bor du? Kommer å henter deg med en gang, så går vi på butikken xD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Bor på Flatåsen! I Trondheim. Nedre Flatås vei 150 Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 OKei. er der om.. en evighet. Krsand her xD Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 neinet mitt. har en eller annen skade i den som jeg fikk for 4 åe siden. men legene finner ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 neinet mitt. har en eller annen skade i den som jeg fikk for 4 åe siden. men legene finner ingenting Du kan jo begynne å si ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. Tja, har nå kommet inn på folkehøgskole da I pity the fool. WIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg