NikkaYoichi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Idioter som angriper semantikk når de går tom for argumenter i en diskusjon. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At det ikke er Lost i dag. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg hater det gjennomsnittlige mennesket som hører på Jay-Z, Lady Gaga, henger på Twitteren til Hollywood-kjendiser og elsker kjendissladder. Lady Gaga er ikke den verste når det gjelder kvalitet ihvertfall. Her om dagen kom jeg over ei bitch som kaller seg Ke$ha (ja, dollarsign der). Makan til søppel. Helt elendig musikk, blodet bare rant ut av ørene mine. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At jeg har lang dag i dag. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At jeg har gangsperre. Irriterer noe jævlig, er vondt å bare reise seg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At den nye kjørelæreren min trodde jeg skulle kjøre motorsykkel... her kommer jeg i finbukse og skjorte; "ehm, jeg skal jo kjøre bil?" Får neste time gratis, men fuckkk jeg må jo for helvette ha lappen på dagen, og det er jævlig med tentamener og eksamenspiss nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEEE Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Helvete, at det er mulig å være så forbanna tykkskallet. Følger med på Luksusfellen, og noen av de folka som er med der er helt tragisk. Ser på en episode hvor et par bruker 4500kr pr mnd på sin datter som er 5 år eller noe slikt. Og de ser ikke hva som er gale med det. WOW sier bare eg. Og de liker ikke å kjøpe billig klær. Faen meg ikke mulig, blir så jævla provosert. + at de bruker 26 000 i mnd som de ikke har. De vil IKKE selge bilen, de vil IKKE selge leiligheten. Dritt kjerring. Dårlig holdning og snobbete. Hadde jeg vært de to rådgiveren, så hadde jeg bare sagt adios. Endret 28. april 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Beste episoden av Luksusfellen det der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jauda,fristen for vårsemester og studielån var jo 15. Mars, og ikke et par uker før, slik som høstsemesteret har (15. November) . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jauda,fristen for vårsemester og studielån var jo 15. Mars, og ikke et par uker før, slik som høstsemesteret har (15. November) . Hvorfor i himmelens navn har du ikke sendt inn enda? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Eventuelt søke for et helt år. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor i himmelens navn har du ikke sendt inn enda? Hadde vært en bonus og fått det, men ingen krise. Men en overlever. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Mattetentamen i morra Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så det er 71 dager fravær? HURRF DURRF. Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag. Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem. Herregud kan du holde kjeft? Jeg har ikke delt opp hele fraværet mitt inn sånn at jeg setter sammen timer fra forskjellige dager til å bli en dag! Jeg har hatt flere dager jeg har vært borte en hel dag, men lærerene har ikke snakket sammen så jeg har fått masse timefravær istedenfor ett dagsfravær! Jeg har vært syk i 4-5 dager i år, og disse dagene er nå timer, ikke dager. Det er hele poenget! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så det er 71 dager fravær? HURRF DURRF. Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag. Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem. Ville ikke ha søkt jobb til deg heller, viktigper! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg kan love deg at fravær er mye viktigere enn karakterer. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg kan love deg at fravær er mye viktigere enn karakterer. Ja jeg sier ikke noe annet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg kan love deg at fravær er mye viktigere enn karakterer. Haha. Jeg kan love deg at det på ingen måte gjelder annet enn om det eneste du har av utdanning er videregående. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Problemet er bare om du har mye fravær så er det mer sannsynlig for at den eneste utdanningen du får er videregående. Men jeg har ikke satt meg inn i hva dere diskuterte, jeg ville bare bidra. On topic: District 9 var en av de mest elendige filmene jeg har sett. Jeg kan ikke tro at Peter Jackson hadde noe med den å gjøre! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvorfor synes du den var dårlig? Er ikke noe galt med å synes det, men lurer på hva som gjør at du ikke runker til den hver dag. Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg