Mr.SS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Folk som gjengir dialog i filmer de har sett fra før for å virke kule. Før det sies eller mens det sies. Blir akkurat det samme som om en forferdelig sangstemme skulle synge over en Andrea Bocelli-sang. edit: Mens filmen foregår, that is. Endret 27. april 2010 av Mr.SS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Folk som gjengir dialog i filmer de har sett fra før for å virke kule. Før det sies eller mens det sies. Blir akkurat det samme som om en forferdelig sangstemme skulle synge over en Andrea Bocelli-sang. edit: Mens filmen foregår, that is. http://www.youtube.com/watch?v=ArS16ZyOxLQ Endret 27. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde det bare vært så smooth Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Når bankansatte ikke gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Folk som gjengir dialog i filmer de har sett fra før for å virke kule. Før det sies eller mens det sies. Blir akkurat det samme som om en forferdelig sangstemme skulle synge over en Andrea Bocelli-sang. edit: Mens filmen foregår, that is. Veldig vanskelig å la være. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det andre dusjhodet slo seg på mens jeg dusjet og sprayet mine edlere deler med kaldt vann. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At den der jævla rtvscan.exe ALLTID skal kjøre på skolepcen, ALLTID! Den trekker faen meg nesten all cpu, hele pcen går treigere og den jævla viften går på fult og bråker som et helvete. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sånn går det når du bruker Symantec-produkter. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De med Fågelbody, ben och huvud i Plattform Racing som kan flyga. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så det er 71 dager fravær? HURRF DURRF. Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag. Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så det er 71 dager fravær? HURRF DURRF. Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag. Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem. Poenget er vel at hver enkelt lærer registrerer sine timer, og har du da vært borte alle timene en dag så skal din kontaktlærer (eller noe sånn) gjøre dette om til timer. Når da ikke alle lærerne er så flinke til å føre fravær, er det ikke alltid så lett for kontaktlærer å se at du har vært borte en dag. Eller så bare gjør ikke kontaktlæreren jobben sin. Selvfølgelig skal ikke tilfeldige timer her og der gjøres om til dager, men det regner jeg ikke med at noen vil heller. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er strengt talt elevens oppgave å levere egenmelding om vedkommende er borte en hel dag, ikke kontaktlærerens oppgave å spekulere i om den enkelte elev har vært borte noen timer eller hele dagen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er strengt talt elevens oppgave å levere egenmelding om vedkommende er borte en hel dag, ikke kontaktlærerens oppgave å spekulere i om den enkelte elev har vært borte noen timer eller hele dagen. Hvordan dette gjøres varierer fra skole til skole. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sånn går det når du bruker Symantec-produkter. Skolen som har installert det, overhode ikke noe jeg har valgt selv. Får ikke tilgang til å avslutte prosessen og kan heller ikke av installere Symantec uten et passord. Noen som vet hvilket passord det er? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Sånn går det når du bruker Symantec-produkter. Skolen som har installert det, overhode ikke noe jeg har valgt selv. Får ikke tilgang til å avslutte prosessen og kan heller ikke av installere Symantec uten et passord. Noen som vet hvilket passord det er? Prøvd "gotohellyoufuckingbastards"? Endret 28. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) At jeg ble innlagt på sykehuset kl 3 i natt pga pustevansker, og nå viser det seg at jeg har problemer med hjertet! Aldri før vært innlagt, hadde ingen anelse om hvor kjedelig det var edit: er fortsatt innlagt, slipper ikke ut før tidligst i morra kveld! Endret 28. april 2010 av Piniz Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 At jeg ble innlagt på sykehuset kl 3 i natt pga pustevansker, og nå viser det seg at jeg har problemer med hjertet! Aldri før vært innlagt, hadde ingen anelse om hvor kjedelig det var edit: er fortsatt innlagt, slipper ikke ut før tidligst i morra kveld! huff hørtes ikke bra ut. Masse god bedring Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor måååå nettavisene skrive om denne luksushora Anna Anka? Et mer irriterende individ eksisterer ikke. Ufortjent kjendis-status. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fordi folk flest liker å lese slike skitne nyheter. Men så har også folk flest en IQ på 100. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg hater det gjennomsnittlige mennesket som hører på Jay-Z, Lady Gaga, henger på Twitteren til Hollywood-kjendiser og elsker kjendissladder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg