Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som gjengir dialog i filmer de har sett fra før for å virke kule. Før det sies eller mens det sies. Blir akkurat det samme som om en forferdelig sangstemme skulle synge over en Andrea Bocelli-sang.

edit: Mens filmen foregår, that is.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Folk som gjengir dialog i filmer de har sett fra før for å virke kule. Før det sies eller mens det sies. Blir akkurat det samme som om en forferdelig sangstemme skulle synge over en Andrea Bocelli-sang.

http://www.youtube.com/watch?v=ArS16ZyOxLQ

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å la være. :p

Lenke til kommentar

Så det er 71 dager fravær?

HURRF DURRF.

Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag.

Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem.

Lenke til kommentar

Så det er 71 dager fravær?

HURRF DURRF.

Nei, det er 71 timer hvor hver lærer har gitt fravær, når 6-7 timer skal bli til en dag.

Timer skal IKKE gjøres om til dager. Når du er borte en hel dag, så blir det 1 dag, er du borte 1 time, så er det 1 time. Det er nettopp det som viser at du er en slabbedask som har skulket unna timer du ikke liker, mens en som har vært borte 10 dager, ikke har vært en slabbedask, men heller har vært syk. For oss som skal ansette folk har dette MYE å si. Du min venn, hadde aldri fått jobb om du hadde kommet på intervju hos meg, man kan faktisk ikke ha folk ansatt, som bare stikker av en time her og en time der, når det måtte passe dem.

Poenget er vel at hver enkelt lærer registrerer sine timer, og har du da vært borte alle timene en dag så skal din kontaktlærer (eller noe sånn) gjøre dette om til timer. Når da ikke alle lærerne er så flinke til å føre fravær, er det ikke alltid så lett for kontaktlærer å se at du har vært borte en dag. Eller så bare gjør ikke kontaktlæreren jobben sin.

Selvfølgelig skal ikke tilfeldige timer her og der gjøres om til dager, men det regner jeg ikke med at noen vil heller.

Lenke til kommentar

Sånn går det når du bruker Symantec-produkter.

Skolen som har installert det, overhode ikke noe jeg har valgt selv. Får ikke tilgang til å avslutte prosessen og kan heller ikke av installere Symantec uten et passord. Noen som vet hvilket passord det er? :innocent:

Lenke til kommentar

Sånn går det når du bruker Symantec-produkter.

Skolen som har installert det, overhode ikke noe jeg har valgt selv. Får ikke tilgang til å avslutte prosessen og kan heller ikke av installere Symantec uten et passord. Noen som vet hvilket passord det er? :innocent:

Prøvd "gotohellyoufuckingbastards"? :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

At jeg ble innlagt på sykehuset kl 3 i natt pga pustevansker, og nå viser det seg at jeg har problemer med hjertet!

Aldri før vært innlagt, hadde ingen anelse om hvor kjedelig det var :(

edit: er fortsatt innlagt, slipper ikke ut før tidligst i morra kveld!

huff :( hørtes ikke bra ut. Masse god bedring

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...