Estella! Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 --> *Telenor Arena er i Oslo* <-- forklar meg åssen du får til dette? Estella tenker på Metallica-konserten. Å ikke si at den var i Oslo blir veldig feil mtp internasjonale greier, og alle vi som reiste dit faktisk sov i Oslo. det betyr ikke at grensa mellom oslo og bærum flyttes pga en kosert:P Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nei, men at det blir naturlig å si konserten var i Oslo. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Nei, men at det blir naturlig å si konserten var i Oslo. altså når det er skigreier i drammen en gang i året...skal vi ikke bare kalle det oslo da folkens. dere viser akuratt hvorfor det irriterer meg. forde ingen her skjønner at man ikke bare kan kalle ett sted noe annet. ullevall er i oslo, spektrum er i oslo, vallhall er i oslo, vallahovin er i oslo... Endret 27. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Irriterer meg at jeg ikke har Viasat SportN.. Går glipp av så mange kamper inkludert VM. Helvette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hvordan tror du vi fra Sandnes har det? "Stavanger har Norges største kjøpesenter" "Kongeparken ligger i Stavanger" "*Insert band name* spiller i Stavanger" Jeg forstår ikke hvorfor Sandnes og Stavanger ikke slå seg sammen, byene ligger jo bygget inn i hverandre. Endret 27. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vel, det er vel for mange folk i Stavanger som hater folk fra Sandnes, og vice versa. Jeg ble opplært til at folk fra Sandnes kom det ingenting godt ut av, til tross for at jeg nå har flere venner der, samt oppdaget at en del slektninger (dog, de er ganske shady) bor der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er et godt poeng. Men mange som jobber i Stavanger bor i Sandnes, og om jeg ikke tar alvorlig feil så er det få som faktisk har vært i Sandnes selv og bare trekker ekle konklusjoner. Man kan ærlig talt ikke dømme en hel by. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Samme opplegget som Oslo og Sandvika? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Ikke glem Halden (Selv skal jeg bytte skiltramma på bilen fordi det bla. a står Sarpsborg på den...) Endret 27. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vil nå tro att folk fra sandnes, stavanger området er snille med hverandre eller er dere bare snille med folk fra Sola? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke glem rollag og veggli Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke glem rollag og veggli Hvor? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Man kan si det sånn, aviser skriver ikke om hva som skjer, de skriver om epler som henger i et juletre. Det er ikke nok med å vaske bilene på søndager, nei, man må klatre på mandager også. Det er ingen som kan beskylde deg for å være en knivskuffe, desverre er det slik i dagens samfunn at de verste er de som feirer bursdag først. Ikke vær redd for å kvasse tenner, det er noe naboen gjør også. Ikke tenk som en spade, tenk som et litermål med innebygd kretskort. Kanskje hadde det vært lurere å smekke i gang en veddeløpshest, i stedet for å dope den ned med batteriene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Numedal Hvor? Buskerud, Østlandet, Norge, Europa, Jorda, Melkeveien... Tror jeg har fått med det meste da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kutt ned på sukkeret, bollerbrus. Du tenker ikke klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg