Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når folk pumper ut elendig trance musikk i frimiunttet!

8507548[/snapback]

Eller tekno om natten D:

8509929[/snapback]

 

Eller generelt bråk.... Og det er mye bråk! Vi kan jo begynne lett: *Nsync, Britney Spears, Ne-Yo, o.s.v., o.s.v....

8509974[/snapback]

"P3 musikken"

Ganske irriterende, liker å høre noen av programmene men de må selvfølgelig ødelegge alt med støy.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Ja, vet det. Hadde også invistert i en dyr lås, den beste de hadde på butikken. Men av og til er jeg litt glemsk og glemmer å låse sykkelen, og den ble så klart stjålet i går da jeg glemte det. Den står rett under vinduet ved siden av inngangsdøra, og det er veldig åpent og riskikabelt å stjele den der den står, så det må trolig ha skjedd midt på natta.

 

Hvorfor er det slik at ingenting kan stå i fred lengre? Hva er egentlig problemet med å la det stå, faen jeg blir så frustrert og irritert på de som stjal den, og folk ellers som stjeler. Hadde jeg ferska de da de stjal den, hadde jeg lovet dere at jeg hadde dengt de så de ikke hadde vist forskjell på høyre og venstre etterpå. Så der ble plutselig 10k+ borte. :( Sykkelen var riktignok 3 år gammel i år, så den var ikke helt ny da men fungerte som en drøm enda.

 

En ting er sikkert, jeg skal iallefall ha alarm på bilen jeg skal kjøpe til sommeren.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jenter med lite vellykkede påmalte øyenbryn. Hva faen er det for noe?

8521510[/snapback]

Skulle tro de nappet etter det perfekte, men endte opp med å nappe bort alt, så derfor tegner de på i stedet.

8521514[/snapback]

Symmetri er problemet. Tar du for mye fra venstre, må du ta igjen på høyre. Sånn fortsetter det til de må frem med tusjen ^^

Lenke til kommentar

Bussjåfører som alltid skal ha radioen HØYT på klokken 7 om morgenen når folk vil sove!! Og det nytter ikke å ha egen musikk på. Ikke en gang på maks! Neida, det trenger igjennom.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Synes bussjåfører aldri har høy nok lyd, enten det er musikk eller radioen. De har det på et irriterende lavt nivå som gjør at man bare hører momling.

8521852[/snapback]

Jeg melder meg frivillig til å bytte. Hvis du har lyst til å høre div. tvilsom popmusikk gjennom din egen mer eller mindre gode musikksmak (har ikke peiling på dette, så ikke bli sur :p ) klokken 7 om morgenen, så er du hjertelig velkommen!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...