Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk svarer på spørsmål om meg på facebook, men jeg må svare på 50 tilsvarende spørsmål for å få ett svar på hvem som synes jeg er tiltrekkende og vil rote med meg. Det er irriterende! Og halvparten av gangene er det menn som har svart, så jeg må svare på 100 spørsmål for å få ett tilfredsstillende svar.

Lenke til kommentar

Folk svarer på spørsmål om meg på facebook, men jeg må svare på 50 tilsvarende spørsmål for å få ett svar på hvem som synes jeg er tiltrekkende og vil rote med meg. Det er irriterende! Og halvparten av gangene er det menn som har svart, så jeg må svare på 100 spørsmål for å få ett tilfredsstillende svar.

Hva med å være litt voksen og bare gi faen i det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Verdens mest barnslige diskusjon som omhandler "Jeg er født før 1990 og er kulere enn deg" eller "Jeg er født etter 1990 og er kulere enn deg" irriterer meg nå..

Vent vent, finnes det kule mennesker som er født etter 1990??

Lenke til kommentar

Markedsundersøkelser. Plutselig har det eksplodert og jeg blir ringt opp 2-3 ganger om dagen. Ble nettopp oppringt og det synes jeg er litt på kanten, med tanke på hvor mye klokken er.

Jeg står opp kl 4.30 om morgenen og våknet faktisk av at jeg ble oppringt nå.

Argh.

Lenke til kommentar

Verdens mest barnslige diskusjon som omhandler "Jeg er født før 1990 og er kulere enn deg" eller "Jeg er født etter 1990 og er kulere enn deg" irriterer meg nå..

Vent vent, finnes det kule mennesker som er født etter 1990??

Nope.

Relativt få kule mennesker født etter 1987 generelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...