djgudleif Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 G-sportreklamen. Er det mulig å være så opptatt av utstyr? "Før man kjøper sko er det viktig å tenke på om man skal løpe mest i terrenget eller på asfalt." Wtf, så kjedelig kan man altså være. Man løper da for faen overalt, med alle slags sko. Vi er mennesker, vi er tilpasningsdyktige. Skal vi bryte ned det også nå kanskje?!? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sko med demping i hælen er "farlige" i den forstand at man ikke blir straffet ved feil løpeteknikk og belaster knær mye mer. Så hvorfor alle skal ha superfancy løpesko aner jeg ikke, da man ikke trenger dempingen de gir ved rett teknikk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg sverger til basketsko overalt uansett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg sverger til basketsko overalt uansett. Det må være noe av det styggeste jeg kan tenke meg. Forstår ikke hvordan noen kan gå i slike grelle skinnfeller! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hehe, jeg mente Converse. Det er kanskje ikke så innmari mye bedre, men det får være så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Foretrekker barfott, men det passer dårlig i dagens samfunn dessverre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Barnehage barn, som er slemme. De vet det ikke selv, men indirekte er de slemme. Vær mandag jobber jeg i en barnehage i forbindelse med skolen - Det er en unge jeg har observert sitte alene, gang etter gang - som jeg har prøvd å få med på ting - men hun vil ikke, for de andre barna er voldelige. Men idag fant jeg endelig en ting kun hun, og jeg kunne gjøre, som hun likte. Det var kjempehyggelig å se smilet hennes, hvor glad hun ble! Det kom faktisk en annen unge, som er ganske stille av seg, en gutt, og ville være med oss, og da ble hun enda gladere , men så kom noen av ungene jeg vil si er veldig bråkete, og ødela. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hehe, jeg mente Converse. Det er kanskje ikke så innmari mye bedre, men det får være så. Jeg mente også Converse. Men jeg skal ikke klage med tanke på at jeg er ganske alene om den meningen. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Irriterer meg at Cdon har brukt en hel jævla dag på å pakke inn headsettet jeg bestilte i går Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan hende det veide ganske mye da... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ^Ja, måtte sikkert leie en lift for å få flyttet på det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222985 Og at det er så enormt med slike mennesker i den forumkategorien. Jeg blir rett og slett flau over hva enkelte skriver. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det snør. Igjen. Alvorlig talt. Det snør annenhver dag nå. I dag snør det, i morgen smelter det bort, og så videre… Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Lånekassen sine sider er noe herk.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Lånekassen sin telefon er også noe herk. Får sånn ovenfra-og-ned følelse når hu bitcha snakker. Og hun kakler i over ett minutt før man kommer i køen. Så er det også sånn at om det er for stor kø så får man ikke engang lov til å være i den, men blir kasta ut brutalt. Jævla arrogante fucktards. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 At vi har en sånn her tråd, da blir jeg fritsta til å poste her og det er SLITSOMT!! At vi har en sånn her tråd, da blir jeg fritsta til å poste her og det er SLITSOMT!! Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det meningsløse 'hatet' folk her på forumet har for 90-generasjonen. Hahaha, ler. Det meningsløse sytet til Herr Brun her. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skjønner ikke greia. For ti år siden var det 80-generasjonen som var hatet, for tyve år siden var det 70-generasjonen, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg