Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

G-sportreklamen.

Er det mulig å være så opptatt av utstyr?

"Før man kjøper sko er det viktig å tenke på om man skal løpe mest i terrenget eller på asfalt."

Wtf, så kjedelig kan man altså være.

Man løper da for faen overalt, med alle slags sko.

Vi er mennesker, vi er tilpasningsdyktige. Skal vi bryte ned det også nå kanskje?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barnehage barn, som er slemme. De vet det ikke selv, men indirekte er de slemme.

Vær mandag jobber jeg i en barnehage i forbindelse med skolen - Det er en unge jeg har observert sitte alene, gang etter gang - som jeg har prøvd å få med på ting - men hun vil ikke, for de andre barna er voldelige. Men idag fant jeg endelig en ting kun hun, og jeg kunne gjøre, som hun likte. Det var kjempehyggelig å se smilet hennes, hvor glad hun ble! Det kom faktisk en annen unge, som er ganske stille av seg, en gutt, og ville være med oss, og da ble hun enda gladere :), men så kom noen av ungene jeg vil si er veldig bråkete, og ødela.

Lenke til kommentar

Lånekassen sin telefon er også noe herk. Får sånn ovenfra-og-ned følelse når hu bitcha snakker. Og hun kakler i over ett minutt før man kommer i køen. Så er det også sånn at om det er for stor kø så får man ikke engang lov til å være i den, men blir kasta ut brutalt. Jævla arrogante fucktards.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...