Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men det liker ikke jeg heller!

heh, neida :)

En glad melding til de som ba for fingeren min: Har tatt av plasteret for å teipe den med ordentlig "bandasje", og det viser seg at den har et feste på nesten 1cm! :) Jeg har håp for den!

og noe om irriterrer igjen: mamma bandasjerte lettet på fingeren litt for mye, så det er et helvete å skrive med fingeren! og det er ringefingeren! Og jeg programmerer et stort prosjekt akkuratt nå. faen heller!

Jeg fikk ikke med meg hvordan du klarte det. MEN du kan sikkert fortelle på nytT?

Lenke til kommentar

Snakk med sykehuset, de er ansvarlige for noen leiligheter på et sted mellom 20 og 30 km2, tror det bare er et par tusen i leie, egentlig studenthybler - men de pleier såvidt jeg vet å ha noen til overs.

Jeg må ha bolig man kan bo i. 20-30 m² er fint når man ikke har levd en lang stund og ikke har så mange ting.

Lenke til kommentar

Eksempelvis:

Ke$ha - Tik Tok

Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy

Rihanna

Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig...

Eg blei født på 90-talet og veit ikkje ein gong kven Ke$ha er :hmm:

Da er du en av de heldige.

Lenke til kommentar

Med Opera kan man gjenopprette 25 faner tilbake. :!:

Hm. Jeg sitter her med liste over mine siste 52 lukkede faner, og det er mest sannsynligvis bare 52 fordi jeg ikke har lukket flere :new_woot: I Opera 10.51

edit: Crap, dobbeltpost.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke med meg hvordan du klarte det. MEN du kan sikkert fortelle på nytT?

Ok, jeg tar det fra starten jeg :)

I dag tidlig, våknet jeg i 12 tiden, og var sulten. Jeg gikk på badet, og ordnet med, dusjet og litt sånn. Jeg gikk ned på kjøkkenet, uten å vite om faren som var der. jeg tok fram brødet, ost, servelat og et deilig krydder, til å ha på mitt kommende deilige ostesmørbrød. Jeg skulle ha to ostesmørbrød, og da trenger man 4 brødskiver. Jeg skjærte 3 brødskiver fort, på brødskive nummer 4, er ringefingeren min litt for nærme kniven, og jeg kutter fingeren min, og roper "FAEN!". mine foreldre kommer løpende, og spør hva det er - mamma løper på badet etter plaster, pappa maser på at jeg ikke skal søle blod på gulvet, og jeg vasker av blodet på fingeren min.

Der har du det :)

Lenke til kommentar

Prøvd å høyreklikke på din gamle avatar og "Oppdater bilde"? Jeg gjorde det nettopp, og ser akkurat nå på din nye 100 x 100 avatar.

Edit: det fungerte etter kvart. Men er den nye betre enn den gamle? Konstruktiv kritikk mottas med glede.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Bare meg eller har kortmaskinene på Esso og matvarebutikkene forskjellig måte å lese kortstripa? Syntes noen har med stripa til venstre og noen til høyre.. Bare meg? Blir liksom aldri vant til det, blir litt flaut når man drar den 2-3 ganger og så måtte sette kortet ned med brikka...

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...