Deadringer Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Folk som på liv og død ikke klarer å holde avtaler Veldig enig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 men det liker ikke jeg heller! heh, neida En glad melding til de som ba for fingeren min: Har tatt av plasteret for å teipe den med ordentlig "bandasje", og det viser seg at den har et feste på nesten 1cm! Jeg har håp for den! og noe om irriterrer igjen: mamma bandasjerte lettet på fingeren litt for mye, så det er et helvete å skrive med fingeren! og det er ringefingeren! Og jeg programmerer et stort prosjekt akkuratt nå. faen heller! Jeg fikk ikke med meg hvordan du klarte det. MEN du kan sikkert fortelle på nytT? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skulle sikkert hakke noe. Da holder man jo objektet med peke-,lange- og ringfingeren inntil kniven. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Snakk med sykehuset, de er ansvarlige for noen leiligheter på et sted mellom 20 og 30 km2, tror det bare er et par tusen i leie, egentlig studenthybler - men de pleier såvidt jeg vet å ha noen til overs. Jeg må ha bolig man kan bo i. 20-30 m² er fint når man ikke har levd en lang stund og ikke har så mange ting. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eksempelvis: Ke$ha - Tik Tok Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy Rihanna Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig... Eg blei født på 90-talet og veit ikkje ein gong kven Ke$ha er Da er du en av de heldige. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Med Opera kan man gjenopprette 25 faner tilbake. :!: Hm. Jeg sitter her med liste over mine siste 52 lukkede faner, og det er mest sannsynligvis bare 52 fordi jeg ikke har lukket flere I Opera 10.51 edit: Crap, dobbeltpost. Endret 25. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 I firefox kan jeg ha max 99... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg fikk ikke med meg hvordan du klarte det. MEN du kan sikkert fortelle på nytT? Ok, jeg tar det fra starten jeg I dag tidlig, våknet jeg i 12 tiden, og var sulten. Jeg gikk på badet, og ordnet med, dusjet og litt sånn. Jeg gikk ned på kjøkkenet, uten å vite om faren som var der. jeg tok fram brødet, ost, servelat og et deilig krydder, til å ha på mitt kommende deilige ostesmørbrød. Jeg skulle ha to ostesmørbrød, og da trenger man 4 brødskiver. Jeg skjærte 3 brødskiver fort, på brødskive nummer 4, er ringefingeren min litt for nærme kniven, og jeg kutter fingeren min, og roper "FAEN!". mine foreldre kommer løpende, og spør hva det er - mamma løper på badet etter plaster, pappa maser på at jeg ikke skal søle blod på gulvet, og jeg vasker av blodet på fingeren min. Der har du det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 /applaud Vel hardinger kutter fingre av i vei bommer Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Folk som alltid mener at deres arbeidsmetode er den rette. De driter i at jeg faktisk får til noe. Det er helt feil hvis jeg ikke går fram på det som er rett måte i deres øyne. Endret 25. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 At avatarfunksjonen er fucka. Eg fiksa litt på avataren min for å få 100x100, men no går det ikkje å oppdatere avataren. Når eg lastar opp den nye fila dukkar berre den gamle avataren opp istaden for… Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Prøvd å høyreklikke på din gamle avatar og "Oppdater bilde"? Jeg gjorde det nettopp, og ser akkurat nå på din nye 100 x 100 avatar. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sykt. Faen, jeg trodde faktisk et lite øyeblikk at samfunnet hadde modnet seg litt.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Prøvd å høyreklikke på din gamle avatar og "Oppdater bilde"? Jeg gjorde det nettopp, og ser akkurat nå på din nye 100 x 100 avatar. Edit: det fungerte etter kvart. Men er den nye betre enn den gamle? Konstruktiv kritikk mottas med glede. Endret 25. april 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja likte den bedre. Den har ramme, og er mer klarere! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Bare meg eller har kortmaskinene på Esso og matvarebutikkene forskjellig måte å lese kortstripa? Syntes noen har med stripa til venstre og noen til høyre.. Bare meg? Blir liksom aldri vant til det, blir litt flaut når man drar den 2-3 ganger og så måtte sette kortet ned med brikka... Endret 25. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) At jeg aldri klarer å legge meg tidlig. Det er kun min egen feil. Endret 25. april 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Samme her. Jeg sier til meg selv om morran "i kveld skal jeg legge meg tidlig" Om kvelden drøyer jeg så jævlig. Skole pc'en tar nesten like lang tid å starte som det tar og installere W7 på den stasjonære -.- Endret 25. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg