FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er fornøyd med slik neglen min blei. Kjekk til og grave i nesa med, pelle ut minnekort og andre ting som krever en liten "bøy" på negelen eller lengre negler... My finger is Epic Win I pray for you Sk!ppy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva med å stikke til legevakten? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det er kanskje ikke så dumt, men jeg er litt veldig sånn lat Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 gavekort: Hvis du plutselig begynner å ta betalt, så er det to muligheter: 1: Du tjener penger på det 2: Du slipper det Om de da forsetter å komme, og du vil ikke, ta mer betalt. Typ 500 i timen. Jeg har ikke lyst til å kreve penger når folk spør enkle spørsmål på MSN eller lignende, blir utrolig teit å bryte samtalen med en "Ja, om du betaler 50kr på Paypal-accounten min." Jeg pleier stort sett bare å si at jeg ikke vet hvordan jeg gjør ditt og datt. Late som om jeg har mindre peiling enn det jeg har. Jeg pleier også det, orker ikke alt maset til folk. Spesielt her på skolen så er det alltid noen som spør om jeg har Windows 7, XP etc. Om jeg kan fikse datamaskinen dems hvor f.eks skjermen ikke fungerer i det hele tatt. Folka på skolen tror tydeligvis at de kan få en gratis jobb av meg istedenfor å sende laptopen sin inn til HP e.l. Bare sier at jeg ikke veit jeg, så blir jeg kvitt dem. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når vi har presentasjoner, så har vi ALLTID best, gruppa mi. Noen kommenterer det, og da kommer alltid en "Ja, men de har jo [mittnavn] da". Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Starte og gjøre en grundig formatering av disk, glemme at man driver med det for så og skru maskina av for og fikse noe inni den... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Andre folk, og da selvfølgelig spesielt rundt min alder ( > 18) som ikke må gjøre en dritt får å få "ting". Trenger f eks en ny PC, siden den PC'n personen fikk for to år siden er for treg (sikkert fordi driverne er utdaterte, dataen er stappa med virus, harddisken er stappa med dritt og den har aldri blitt formatert) Ja, da kjøper pappa en ny bærbar til 7 000 da, uten at personen gjør en dritt. Samme gjelder telefoner, en i klassen min har hatt 3 iPhoner med den han har nå, faren kjøper den nyeste med en gang det kommer en ny versjon. Og selvfølgelig gjør han ikke en dritt for den. Kjenner og veit om mange som bare får ting på den måten, mens jeg sliter rævva av meg for en ny telefon! Vasker biler, vasker huset, går tur med naboens hund, vasker naboens bil, går med aviser osvosv. Jeg har da tjent opp 5000 kr i løpet av 3 måneder. Og mens jeg tjener inn pengene har jo jeg selvfølgelig bestemt meg for hvilken telefon jeg skal ha, veit jo også ALT som er å vite om telefonen. Så kjøper jeg meg telefonen. Elsker den og er stolt over at jeg har klart å tjene den inn. Også kommer da en venn av meg og sier "Ey, Knut, jeg skal få meg tøtsj telefon'! :!:" (foreldrene betaler vettu) jeg spør da om hvilken, og får i svar om at han trodde det var en HTC telefon, og da spør jeg om masse ting, Windows mobile eller Android, "svar=aner ikke", størrelse på skjerm=aner ikke, pris=ANER (slvfølgelig) IKKE! Jeg sitter nå med en Nexus One som koster litt over 4 000, han har en HTC Desire som koster ca det samme. To veldig like telefoner. Han gjorde faen meg ikke en dritt for å få den telefonen! Jeg jobber rævva av meg. Og i tillegg blir folk overrasket når jeg sier at jeg kjøpte en telefon med EGNE penger! Har fått én telefon i mitt liv, det var en gammel utdatert Nokia som nærmest hadde gått i arv. Samme med alt annet jeg vil ha/ønsker meg, det må jeg spare opp til selv. gavekort: Hvis du plutselig begynner å ta betalt, så er det to muligheter: 1: Du tjener penger på det 2: Du slipper det Om de da forsetter å komme, og du vil ikke, ta mer betalt. Typ 500 i timen. Jeg har ikke lyst til å kreve penger når folk spør enkle spørsmål på MSN eller lignende, blir utrolig teit å bryte samtalen med en "Ja, om du betaler 50kr på Paypal-accounten min." Jeg pleier stort sett bare å si at jeg ikke vet hvordan jeg gjør ditt og datt. Late som om jeg har mindre peiling enn det jeg har. Jeg pleier også det, orker ikke alt maset til folk. Spesielt her på skolen så er det alltid noen som spør om jeg har Windows 7, XP etc. Om jeg kan fikse datamaskinen dems hvor f.eks skjermen ikke fungerer i det hele tatt. Folka på skolen tror tydeligvis at de kan få en gratis jobb av meg istedenfor å sende laptopen sin inn til HP e.l. Bare sier at jeg ikke veit jeg, så blir jeg kvitt dem. Si at du kan da betalt ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Trøst deg med at du faktisk lærer veldig mye av det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Samme med meg. alt for mange bortskjemte drittunger ute og går. Har aldri fått en mobil (vel en til en krone). Hater bortskjemte dritunger med fancy telefoner de ikke har gjort noe for. Samme med andre ting som pc. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Eksempelvis: Ke$ha - Tik Tok Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy Rihanna Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig... Eg blei født på 90-talet og veit ikkje ein gong kven Ke$ha er Endret 25. april 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eksempelvis: Ke$ha - Tik Tok Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy Rihanna Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig... Eg blei født på 90-talet og veit ikkje ein gong kven Ke$ha er Gjelder ikke alle født på 90-tallet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) 80-talls generasjonen ftw! Endret 25. april 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har alltid ønska at jeg var født noen sekeler tidligere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Folk som på liv og død ikke klarer å holde avtaler Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå er jeg lei av å høre på Kurt ha sex med damer gamle nok til å være mora mi. Noen som vet om en billig leilighet i Lillehammer som er ledig? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Snakk med sykehuset, de er ansvarlige for noen leiligheter på et sted mellom 20 og 30 km2, tror det bare er et par tusen i leie, egentlig studenthybler - men de pleier såvidt jeg vet å ha noen til overs. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Folk som starter flere setninger på rad med "men". Det er utrolig irriterende å lese. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 men det liker ikke jeg heller! heh, neida En glad melding til de som ba for fingeren min: Har tatt av plasteret for å teipe den med ordentlig "bandasje", og det viser seg at den har et feste på nesten 1cm! Jeg har håp for den! og noe om irriterrer igjen: mamma bandasjerte lettet på fingeren litt for mye, så det er et helvete å skrive med fingeren! og det er ringefingeren! Og jeg programmerer et stort prosjekt akkuratt nå. faen heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg