co2 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere eier ikke gata. Folk kan stå hvor de vil så lenge de ikke er inne i det fantastiske palasset dere vokter. Står dere utenfor på uteplassens eiendom, da har vi lov til å vise deg bort. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jepp. En løs bit gror ikke på igjen. Ikke hvis ca en mm sitter fast engang? Vil jeg måtte leve med en rar tupp på fingeren min? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Om den løse delen er på 1 mm så gror den ut igjen. Har hvertfall gjort det på meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er ikke fingertupper slik at de vokser tilbake? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det er den delen som sitter fast som er ca 1 mm.. jeg lar den være der et par dager, jeg lever med håpet! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vurdert legen? Jeg kuttet av tilsvarende, men vet ikke hvor biten ble av. Meste vokste ut igjen, men er litt flat på tuppen og fingeravtrykket mitt på den fingeren er ikke helt der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det er helt seriøst ikke vits. Rens såret skikkelig, og sørg for at det ikke kommer skitt inn i såret. Jeg har tross alt sett mange episoder med Akutten, så dette vet jeg! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere eier ikke gata. Folk kan stå hvor de vil så lenge de ikke er inne i det fantastiske palasset dere vokter. Står dere utenfor på uteplassens eiendom, da har vi lov til å vise deg bort. Vise bort =/= Helle ut drikkene til folk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Dere eier ikke gata. Folk kan stå hvor de vil så lenge de ikke er inne i det fantastiske palasset dere vokter. Står dere utenfor på uteplassens eiendom, da har vi lov til å vise deg bort. Vise bort =/= Helle ut drikkene til folk. Om du plent skal drikke den utenfor til tross for at du er bedt om å ikke gjøre det, ja da er det bare å grine. Endret 25. april 2010 av co2 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere eier ikke gata. Folk kan stå hvor de vil så lenge de ikke er inne i det fantastiske palasset dere vokter. Står dere utenfor på uteplassens eiendom, da har vi lov til å vise deg bort. Vise bort =/= Helle ut drikkene til folk. Om du plent skal drikke den utenfor til tross for at du er bedt om å ikke gjøre det, ja da er det bare å grine. Nå ble vel ikke han bedt om å ikke drikke den der, men å ikke ta den med inn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 en jente; *Snip* og dette forsetter. F F*"¤"!¤ Jeg har hatt så mange opplevelser med sånne. Det virker som om med en gang de har kontakt med noen som kan det så er de helt hjelpeløse og klarer ikke noe selv. Velkommen til min verden, der jeg IT-support for nære og fjerne. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 en jente; *Snip* og dette forsetter. F F*"¤"!¤ Jeg har hatt så mange opplevelser med sånne. Det virker som om med en gang de har kontakt med noen som kan det så er de helt hjelpeløse og klarer ikke noe selv. Velkommen til min verden, der jeg IT-support for nære og fjerne. Slike folk er PAIN... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 gavekort: Hvis du plutselig begynner å ta betalt, så er det to muligheter: 1: Du tjener penger på det 2: Du slipper det Om de da forsetter å komme, og du vil ikke, ta mer betalt. Typ 500 i timen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vil jeg måtte leve med en rar tupp på fingeren min? Se positivt på det da. Du har jo en negl mindre å klippe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 gavekort: Hvis du plutselig begynner å ta betalt, så er det to muligheter: 1: Du tjener penger på det 2: Du slipper det Om de da forsetter å komme, og du vil ikke, ta mer betalt. Typ 500 i timen. Jeg har ikke lyst til å kreve penger når folk spør enkle spørsmål på MSN eller lignende, blir utrolig teit å bryte samtalen med en "Ja, om du betaler 50kr på Paypal-accounten min." Jeg pleier stort sett bare å si at jeg ikke vet hvordan jeg gjør ditt og datt. Late som om jeg har mindre peiling enn det jeg har. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Bare og skrive: "GOOGLE IT FFS" så slutter de og mase... Jepp. En løs bit gror ikke på igjen. Ikke hvis ca en mm sitter fast engang? Vil jeg måtte leve med en rar tupp på fingeren min? That's me Jeg fikk fjerna 3-4mm elns i en vei-bom. Måtte skrape bort litt av beinet. Ok, tuppen ser helt mongolid ut, men de kule gutta fjerner deler av kroppen uten og sy de på igjen... Endret 25. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvorfor kommer alltid ordføreren på banen når noen i kommunen har kommet i søkelyset. Dette gjelder særlig småkommuner. Nå tenker jeg særlig på den svenske prinsesse-forlovelsessaken. Hvorfor skal ordføreren blande seg borti det? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10004209 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vil jeg måtte leve med en rar tupp på fingeren min? Se positivt på det da. Du har jo en negl mindre å klippe. Tror han kuttet seg under neglen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Blir jo hvertfall en ny opplevelse å pelle seg i nesa. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 kuttet liksom, akkuratt så jeg ikke tok neglen, og på skrå innover. Pray for my finger boys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg