FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) blitt så vant med og bare høyre klikke og velge åpne i ny fane jeg =/ Irriterer meg at folk ikke vet forskjellen på for og får... hvordan for jeg det til? Endret 25. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Cyph og Dermuszdel, ikke skyt dere selv i foten nå, barn. Samt en ekstern 1TB-disk, to eksterne 500GB-disker og en ekstern 250GB-disk jeg ikke bruker lenger fordi jeg ikke trenger de. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU- Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg har aldri hatt behov for mye plass, jeg spiller så å si aldri og har maks 10 filmer til enhver tid. Derfor klarer jeg meg fint med under 300 GB. (Inntil jeg får meg ny PC, så klart…) Endret 25. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg trenger myyye plass. Fylt opp pc'en min flere ganger og har måtte reboote systemet (gidder ikke slette og rydde). Har også fylt opp en harddisk og litt sånt... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har et behov for å samle på ISO og filmer, derfor har jeg 500 + 320 + 320 stappet opp med skrot jeg aldri kommer til å røre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 at jeg klarte å kutte av fingertuppen min! Håper det funker at jeg bare teiper den fast og lar den gro (A). Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 at jeg klarte å kutte av fingertuppen min! Håper det funker at jeg bare teiper den fast og lar den gro (A). Infeksjoner… Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har 24,4 Gig igjen på C-disken og 43 Gig igjen av D-disken. Har utallige filmer som jeg ikke klarer å slette heller, til tross for at jeg ikke kommer til å se dem igjen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 at jeg klarte å kutte av fingertuppen min! Håper det funker at jeg bare teiper den fast og lar den gro (A). Infeksjoner… hm, burde kanskje renska det først ja.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg trenger myyye plass. Fylt opp pc'en min flere ganger og har måtte reboote systemet (gidder ikke slette og rydde). Har også fylt opp en harddisk og litt sånt... Ditto. Hovedsaklig applikasjoner og spill. Hovedsaklig lovlige siden jeg ikke gidder å laste ned spill, eller kjøpe noe særlig med nye spill. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Må rydde litt på D:\. Jeg trenger myyye plass. Fylt opp pc'en min flere ganger og har måtte reboote systemet (gidder ikke slette og rydde). Har også fylt opp en harddisk og litt sånt... Reboote systemet? Åssen skal det fikse dårlig plass? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Han mener sikkert formatert. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Mener sikkert formatere. Hvertfall det jeg kom fram til når han snakker om at han ikke orker å rydde. Edit: Arghh, skylder deg et rugbrød, Matsemann. Endret 25. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 at jeg klarte å kutte av fingertuppen min! Håper det funker at jeg bare teiper den fast og lar den gro (A). Infeksjoner… hm, burde kanskje renska det først ja.. Og brukt noe annet enn teip. Et plaster, f. eks. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvor mye av fingertuppen kuttet du av? Vokser den ikke ut igjen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og brukt noe annet enn teip. Et plaster, f. eks. brukte sånn plaster, men det sitter så løst, så skal bytte til sånn bandasje sak når det løsner. Hvor mye av fingertuppen kuttet du av? Vokser den ikke ut igjen? Kuttet liksom, akkuratt der neglen slutter, og på skrå innover - vet ikke om det vokser ut igjen, så jeg "teipa" den på igjen med plaster Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 en jente; kan jeg få spotify invite? jeg gir henne Hvordan bruker jeg den? Jeg ber hun gå på spotify, og lese det som står der Hva skal jeg gjøre etter det? Jeg ber hun skrive den inn der det står hvor står det? jeg ber hun klikke "Jeg har en spotify invite" Hva skal jeg gjøre så? Jeg ber hun lese det som står Hva nå? Jeg ber hun skrive inn og dette forsetter. F F*"¤"!¤ Jeg har hatt så mange opplevelser med sånne. Det virker som om med en gang de har kontakt med noen som kan det så er de helt hjelpeløse og klarer ikke noe selv. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ta av den løse biten. Rens såret ordentlig og ta på bandasje/plaster. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jepp. En løs bit gror ikke på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg