Batnobbit Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal. og 13 åringer som hermer etter Fjortisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.og 13 åringer som hermer etter Fjortisser. 8494417[/snapback] Hva med 15 åringer som tror det enda er kult og være fjortiss, det må være det desidert værste. Men som man sier; fjortiss er en sinnstilstand, og ikke en alder... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vinteren irriterer meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 at nye sanger jeg liker blir vaska ut på ztv og mtv... "woohoo, ny sang fra tiesto" 2 uker senere hører alle på den og er blitt listepop Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.og 13 åringer som hermer etter Fjortisser. 8494417[/snapback] Hva med 15 åringer som tror det enda er kult og være fjortiss, det må være det desidert værste. Men som man sier; fjortiss er en sinnstilstand, og ikke en alder... 8494647[/snapback] Ja du har et veldig godt poeng der Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Når du for nte gang prøver å tigge gratistransport fra den eneste i gjengen med bil? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.og 13 åringer som hermer etter Fjortisser. 8494417[/snapback] Assa, for peace in heavens sake, er lissom ikke fjortizz å si sånt. Flaaaaut for dei!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor NoooootKlikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. april 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Når du for nte gang prøver å tigge gratistransport fra den eneste i gjengen med bil? 8499801[/snapback] Nei, om jeg spør noen kompiser om vi skal kjøre moped. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 at nye sanger jeg liker blir vaska ut på ztv og mtv... "woohoo, ny sang fra tiesto" 2 uker senere hører alle på den og er blitt listepop 8495001[/snapback] Å hvilken da? Lenge siden jeg har hørt Tiësto på radioen i Norge. Men kjenner til fenomenet, ikke noe gøy! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 at nye sanger jeg liker blir vaska ut på ztv og mtv... "woohoo, ny sang fra tiesto" 2 uker senere hører alle på den og er blitt listepop 8495001[/snapback] Å hvilken da? Lenge siden jeg har hørt Tiësto på radioen i Norge. Men kjenner til fenomenet, ikke noe gøy! 8500304[/snapback] In the dark med en eller annen christian eller no. Uansett. Slemme Ztv! Lenke til kommentar
Arang Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg irriterer meg over "ach"-ene til saluttknall. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg vet ikke hvorfor, men personer som har en slik hansfree greie i øret som ser ut som en forstørret memorystick irriterer meg. Dere skjønner sikkert hva jeg mener , en sånn blank greie som de setter på øret som du snakker i, tror jeg. Dette er det mest irriterende jeg ser og hvorfor skal du alltid ha det i øret selv når de ikke bruker det? hvorfor dette irriterer meg vet jeg ikke, men det bare gjør det. Jeg får bare så lyst til å ta en høy albutakling når de går forbi. En annen ting som irriterte meg noe sinnsykt i går kveld var at diskkontrollen hengte seg opp, og dermed tok den å scannet igjen, og igjen og igjen .......... heele natta. Det var ikke mulig å komme forbi, tastaturet funket ikke, slik at jeg ikke kunne hoppe over, trolig fordi jeg har usb tastatur. Prøvde også med et ps2 tastatur som lå her, noe som SKAL fungere, men det fant ikke tastaturet enda det lyste og funket som bare det. Resatte cmos, og gikk faktisk så langt at jeg kortslutta pc'n i håp om at den skulle drite i den forbanna diskkontrollen, men neidaaaaa. Så til slutt tok jeg i bruk langbeinmetoden, jeg + hammer + pc'n = ja dere forstår sikkert. Endret 30. april 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Folk som skal løse alle verdens problemer med vold. Slik som nå nettopp, satte utafor skolen å venta på bussen å det er som vanlig vannkrig mellom russen, var en kar som fikk bittelitt vann på seg, kunne ikke se han ble blaut engang, å begynte å plukke ut en tilfeldige russ å skulle banke han... urk, jeg HATER slike folk! ustabile jævler... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Folk som skal løse alle verdens problemer med vold.Slik som nå nettopp, satte utafor skolen å venta på bussen å det er som vanlig vannkrig mellom russen, var en kar som fikk bittelitt vann på seg, kunne ikke se han ble blaut engang, å begynte å plukke ut en tilfeldige russ å skulle banke han... urk, jeg HATER slike folk! ustabile jævler... 8503731[/snapback] Hahaha! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Gale kvinnfolk. Uæh =( Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fugler. De dreit på bimmern min i stad. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.og 13 åringer som hermer etter Fjortisser. 8494417[/snapback] Assa, for peace in heavens sake, er lissom ikke fjortizz å si sånt. Flaaaaut for dei!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor NoooootKlikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8499803[/snapback] Hehe Good One Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 »Kяis₮iaÑ™ Elske.«3 Ka₮hяiиє Jєиtå Mi™ sier:ka e fjortizz enough said Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Generelt sett alt som er populært av musikk. På min skole er liste-pop ut og alle hører på Children of Bodom og In Flames med lignende, men det som jeg finner irriterende er at jeg har hørt på disse bandene da jeg gikk fra 5-7 veldig mye, da kalte folk meg satanist og så på meg som en eller annen freak, nå er det helt normalt og tøft. OG det som irriterer meg grenseløst er at når jeg skal snakke musikk med dem, om feks live albumet til In Flames, så spør jeg hva de likte best og noen svarer: Reroute to Remain, så spør jeg hva som er det beste med sangen, hva de får kick av( O.L ) og jeg får svar, ' Teksta ' eller ' Uhm, liksom, ja. Du vet ' da får jeg bare lyst til å slå den personen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg