Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.

og 13 åringer som hermer etter Fjortisser.

8494417[/snapback]

 

Hva med 15 åringer som tror det enda er kult og være fjortiss, det må være det desidert værste. Men som man sier; fjortiss er en sinnstilstand, og ikke en alder...

Lenke til kommentar
Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.

og 13 åringer som hermer etter Fjortisser.

8494417[/snapback]

 

Hva med 15 åringer som tror det enda er kult og være fjortiss, det må være det desidert værste. Men som man sier; fjortiss er en sinnstilstand, og ikke en alder...

8494647[/snapback]

Ja du har et veldig godt poeng der :D

Lenke til kommentar
Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.

og 13 åringer som hermer etter Fjortisser.

8494417[/snapback]

Assa, for peace in heavens sake, er lissom ikke fjortizz å si sånt. Flaaaaut for dei!!

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nooooot
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
at nye sanger jeg liker blir vaska ut på ztv og mtv... "woohoo, ny sang fra tiesto" 2 uker senere hører alle på den og er blitt listepop :(

8495001[/snapback]

 

Å hvilken da? Lenge siden jeg har hørt Tiësto på radioen i Norge.

Men kjenner til fenomenet, ikke noe gøy!

Lenke til kommentar
at nye sanger jeg liker blir vaska ut på ztv og mtv... "woohoo, ny sang fra tiesto" 2 uker senere hører alle på den og er blitt listepop :(

8495001[/snapback]

 

Å hvilken da? Lenge siden jeg har hørt Tiësto på radioen i Norge.

Men kjenner til fenomenet, ikke noe gøy!

8500304[/snapback]

In the dark med en eller annen christian eller no. Uansett. Slemme Ztv!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor, men personer som har en slik hansfree greie i øret som ser ut som en forstørret memorystick irriterer meg. Dere skjønner sikkert hva jeg mener :p , en sånn blank greie som de setter på øret som du snakker i, tror jeg. Dette er det mest irriterende jeg ser og hvorfor skal du alltid ha det i øret selv når de ikke bruker det? hvorfor dette irriterer meg vet jeg ikke, men det bare gjør det. Jeg får bare så lyst til å ta en høy albutakling når de går forbi.

 

En annen ting som irriterte meg noe sinnsykt i går kveld var at diskkontrollen hengte seg opp, og dermed tok den å scannet igjen, og igjen og igjen .......... heele natta. Det var ikke mulig å komme forbi, tastaturet funket ikke, slik at jeg ikke kunne hoppe over, trolig fordi jeg har usb tastatur. Prøvde også med et ps2 tastatur som lå her, noe som SKAL fungere, men det fant ikke tastaturet enda det lyste og funket som bare det. Resatte cmos, og gikk faktisk så langt at jeg kortslutta pc'n i håp om at den skulle drite i den forbanna diskkontrollen, men neidaaaaa. Så til slutt tok jeg i bruk langbeinmetoden, jeg + hammer + pc'n = ja dere forstår sikkert. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Folk som skal løse alle verdens problemer med vold.

Slik som nå nettopp, satte utafor skolen å venta på bussen å det er som vanlig vannkrig mellom russen, var en kar som fikk bittelitt vann på seg, kunne ikke se han ble blaut engang, å begynte å plukke ut en tilfeldige russ å skulle banke han...

urk, jeg HATER slike folk! ustabile jævler...

Lenke til kommentar
Folk som skal løse alle verdens problemer med vold.

Slik som nå nettopp, satte utafor skolen å venta på bussen å det er som vanlig vannkrig mellom russen, var en kar som fikk bittelitt vann på seg, kunne ikke se han ble blaut engang, å begynte å plukke ut en tilfeldige russ å skulle banke han...

urk, jeg HATER slike folk! ustabile jævler...

8503731[/snapback]

 

 

Hahaha!

Lenke til kommentar
Fjortisser som sier "Flaaaaut, Peace in Heaven, Nooooot,lissom,Assa os.v blir helt gal.

og 13 åringer som hermer etter Fjortisser.

8494417[/snapback]

Assa, for peace in heavens sake, er lissom ikke fjortizz å si sånt. Flaaaaut for dei!!

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nooooot
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p

8499803[/snapback]

Hehe Good One :D

Lenke til kommentar

Generelt sett alt som er populært av musikk. På min skole er liste-pop ut og alle hører på Children of Bodom og In Flames med lignende, men det som jeg finner irriterende er at jeg har hørt på disse bandene da jeg gikk fra 5-7 veldig mye, da kalte folk meg satanist og så på meg som en eller annen freak, nå er det helt normalt og tøft. OG det som irriterer meg grenseløst er at når jeg skal snakke musikk med dem, om feks live albumet til In Flames, så spør jeg hva de likte best og noen svarer: Reroute to Remain, så spør jeg hva som er det beste med sangen, hva de får kick av( O.L ) og jeg får svar, ' Teksta ' eller ' Uhm, liksom, ja. Du vet ' da får jeg bare lyst til å slå den personen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...