thadon Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 De har sikkert aldri fått lov til å bestemme noe i hele sitt liv, og da er jo dørvakt den perfekte jobb for sånne folk. "Yess, nå kan jeg faktisk bestemme bittelitt, og da skal jeg faen meg utnytte det!". Blir mer og mer forbanna bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå begynner jeg seriøst å bli lei av ungene som spør om jeg kan kjøpe snus til dem. Gjør det en gang i blant hvis jeg har med meg legg. Men når jeg sier at jeg ikke har med meg, legg maser de om at det går uansett. "Det ser ut som du er over 18!" "Særiøst det går på rema, kom igjen da" Fy faen jævla lavmåls drittunger, sosialt avstumpede drittsekker som kan finne seg selv i å mase sånn til en person de ikke kjenner omtrent. Er da du bare tar penga og går. ^^ Funker best om butikken har to utganger. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 <insert random gjøremål her> har man jaggu lite å gjøre. Slike utsagn irriterer meg grenseløst. Samme her. Som om det handler om å være så j*vlig opptatt med viktige ting hele tia? Prokrastinering kan være moro Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Eksempelvis: Ke$ha - Tik Tok Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy Rihanna Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 De har sikkert aldri fått lov til å bestemme noe i hele sitt liv, og da er jo dørvakt den perfekte jobb for sånne folk. "Yess, nå kan jeg faktisk bestemme bittelitt, og da skal jeg faen meg utnytte det!". Blir mer og mer forbanna bare jeg tenker på det. Ta deg en bolle. Vi holder på med idioter, slosskamper og fyll hele kvelden. Er så satans møkk lei folk generelt. Går faen ikke ann å oppføre seg på byen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Siden du begynner med "oss og dem", tør jeg spørre hvorfor dere heller ut energidrikkene til folk? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da kan jeg vel like så greit spørre hvorfor du plent skal ha en energidrikk inn? Vi vet ikke hva som er oppi drinken til folk. Det vi faktisk vet er at folk ikke har lov til å ha medbrakt, hva det enn måtte være. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere eier ikke gata. Folk kan stå hvor de vil så lenge de ikke er inne i det fantastiske palasset dere vokter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Irriterende at jeg fortsatt er våken. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Irriterer meg at jeg ikke får svar på eposter jeg sender til en nettbutikk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Steike. Det snør. igjen. Fy flate. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vi har fortsatt en halvmeter snø her på Geilo. :/ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå har jeg klart å lukke diskusjon.no tabben i Firefox tre ganger bare i dag morges fordi lenker åpnes i samme tabben istedefor en ny tab som er en mye mer brukt løsning. Faen så irriterende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg også failer mye, men har Chrome. "Gjenåpne den lukkede fanen" = Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Alle nettlesere kan vel det? I Fx er det ctrl+shift+t Jeg foretrekker at en webside ikke tvinger meg til å åpne lenker i nye vinduer/faner. Vil jeg ha det i en ny fane holder jeg inne ctrl mens jeg klikker, eller klikker med hjulet på musen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Enig. I IE (som har tabs) åpnes ting i nytt vindu. VINDU. edit: Ting som irriterer grenseløst Endret 25. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Mange folk med kliss like avatarer. -_- edit: ArilC, kan joine deg på den. Endret 25. april 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Med Opera kan man gjenopprette 25 faner tilbake. :!: Dessuten, LOSERS! Endret 25. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Alle nettlesere kan vel det? I Fx er det ctrl+shift+t Jeg foretrekker at en webside ikke tvinger meg til å åpne lenker i nye vinduer/faner. Vil jeg ha det i en ny fane holder jeg inne ctrl mens jeg klikker, eller klikker med hjulet på musen. Hjulmuse klikk er et must når jeg går gjennom mine innlegg her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg