Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

De har sikkert aldri fått lov til å bestemme noe i hele sitt liv, og da er jo dørvakt den perfekte jobb for sånne folk. "Yess, nå kan jeg faktisk bestemme bittelitt, og da skal jeg faen meg utnytte det!". Blir mer og mer forbanna bare jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg seriøst å bli lei av ungene som spør om jeg kan kjøpe snus til dem.

Gjør det en gang i blant hvis jeg har med meg legg.

Men når jeg sier at jeg ikke har med meg, legg maser de om at det går uansett.

"Det ser ut som du er over 18!"

"Særiøst det går på rema, kom igjen da"

Fy faen jævla lavmåls drittunger, sosialt avstumpede drittsekker som kan finne seg selv i å mase sånn til en person de ikke kjenner omtrent.

Er da du bare tar penga og går. ^^

Funker best om butikken har to utganger.

Lenke til kommentar

Eksempelvis:

Ke$ha - Tik Tok

Timbaland - Morning After Dark ft. Nelly Furtado, Soshy

Rihanna

Hva er dette for slags jævla drittmusikk som produseres? Kan man i det hele tatt kalle det musikk?? De som ble født på 90-tallet må jo mangle musikalsk sans fullstendig. Er det muuulig...

Lenke til kommentar

De har sikkert aldri fått lov til å bestemme noe i hele sitt liv, og da er jo dørvakt den perfekte jobb for sånne folk. "Yess, nå kan jeg faktisk bestemme bittelitt, og da skal jeg faen meg utnytte det!". Blir mer og mer forbanna bare jeg tenker på det.

Ta deg en bolle. Vi holder på med idioter, slosskamper og fyll hele kvelden.

Er så satans møkk lei folk generelt. Går faen ikke ann å oppføre seg på byen.

Lenke til kommentar

Da kan jeg vel like så greit spørre hvorfor du plent skal ha en energidrikk inn?

Vi vet ikke hva som er oppi drinken til folk. Det vi faktisk vet er at folk ikke har lov til å ha medbrakt, hva det enn måtte være.

Lenke til kommentar

Alle nettlesere kan vel det?

I Fx er det ctrl+shift+t

Jeg foretrekker at en webside ikke tvinger meg til å åpne lenker i nye vinduer/faner. Vil jeg ha det i en ny fane holder jeg inne ctrl mens jeg klikker, eller klikker med hjulet på musen.

Hjulmuse klikk er et must når jeg går gjennom mine innlegg her på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...