Skosåle Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Irriterer meg noe sykt at jeg plukket opp snusboksen min forran meg for og ta meg en prell, for så og finne ut av den er tom!. Sa da må jeg faktisk reise meg opp og gå til stueborded for og hente den andre boksen. Også jeg som sitter så godt forran pc`n Endret 24. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Leieboerne igjen... Vi fikk melding at det kanskje ble litt høylytt musikk fordi han hadde bursdag, ok får vel bare være greit i og med vi er i konfirmasjon ut kvelden. Men når vi ruller opp i innkjørselen; der står det en og pisser i hekken, og samme en i hagen, og en som spyr bak garasjen. Å inni helvette til baluba det ble fra mine foresatte. Hva faen er det folk tror, når ble dette østre bydel? De holder på med oppsigelsestid men vi har bedt dem dra til helvette bort her ifra så vi får håpe det funker. Ungdommen idag altså... Men det jævligste er at hele leiligheten var røykbelagt... hvor i kontrakten det står at den skal være røykFRI. JEG HATER RØYKELUKT, JÆVLA HELVETTES PIKKHODER SOM ØDELEGGER MIN LEILIGHET MED RØYK!!!!! Endret 24. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 , når ble dette østre bydel? Douche. Men ellers føler jeg med deg,mennesker er forjævlige iblandt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hahahahahah, jeg elsker sånne folk som prøver å leke overklasse. Sorry meg kompis, men ingen blir imponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hahahahahah, jeg elsker sånne folk som prøver å leke overklasse. Sorry meg kompis, men ingen blir imponert. Han har jo all grunn til å være irritert når leietakerne ikke følger kontrakt. Går utifra at "Østre Bydel" var bare figure of speech eller noe sånn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nop! Han mener virkelig "Den østre bydelen" der fattige arbeiderfolk og mennesker som tjener under 2 millioner bor. Jeez! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Å gud, folk som ikke klarer å bare prøve seg litt fram. Det er sånn man faktisk lærer. Man har et problem hvis man trenger steg for steg forklaring på hvordan man laster opp en avatar på et forum. Endret 24. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Nator Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Irriterer når kniving ikke registreres, han du kniva rekker å snu seg og kniver deg istedet. DOH!!! Edit: Snakker selvsagt om spill som MW og BF Endret 25. april 2010 av Nator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror jeg snakker for alle her ikveld(kanskje ikke glimti) når jeg sier: Håper du snakker om et spill nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Irriterer meg at jeg alltid blander Glint og Glimti. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Å gud, folk som ikke klarer å bare prøve seg litt fram. Det er sånn man faktisk lærer. "kan du brenne GTA til meg???? xD!" "korleis en crackar spel?" "noko er gale med maskina mi. Ka skal eg gjer for å fikse det?" "spotify????" Eg får lyst til å drepe dei med eit colaglas. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 en jente; kan jeg få spotify invite? jeg gir henne Hvordan bruker jeg den? Jeg ber hun gå på spotify, og lese det som står der Hva skal jeg gjøre etter det? Jeg ber hun skrive den inn der det står hvor står det? jeg ber hun klikke "Jeg har en spotify invite" Hva skal jeg gjøre så? Jeg ber hun lese det som står Hva nå? Jeg ber hun skrive inn og dette forsetter. F F*"¤"!¤ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er jo bare å lage accounten for noobsa Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Irriterende at man blir avhengig av forumet. Det skal bli godt å komme hjem, så får jeg ta en pause med alt som heter data. Endret 25. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Nå begynner jeg seriøst å bli lei av ungene som spør om jeg kan kjøpe snus til dem. Gjør det en gang i blant hvis jeg har med meg legg. Men når jeg sier at jeg ikke har med meg, legg maser de om at det går uansett. "Det ser ut som du er over 18!" "Særiøst det går på rema, kom igjen da" Fy faen jævla lavmåls drittunger, sosialt avstumpede drittsekker som kan finne seg selv i å mase sånn til en person de ikke kjenner omtrent. Endret 25. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Faen, ja. Jeg og en kompis var på et utested en gang, og etter noen timer stakk vi en liten tur på 7-eleven før vi returnerte. Kompisen min kjøpte seg energidrikke. Så før vi gikk inn til utestedet igjen sa dørvakten at han ikke kunne ha med det der inn. Da begynte kompisen min å drikke den opp, for den var jævla dyr. Da tar faen meg dørvakta brutalt tak i drikken og tømmer den på forauet. "ER IKKE LOV Å DRIKKE UTENFOR HER!1!1!1!" "Det er jo bare energidrikke!?!?!?" "ER IKKE LOV Å DRIKKE UTENFOR HER!1!1!" Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå begynner jeg seriøst å bli lei av ungene som spør om jeg kan kjøpe snus til dem. Gjør det en gang i blant hvis jeg har med meg legg. Men når jeg sier at jeg ikke har med meg, legg maser de om at det går uansett. "Det ser ut som du er over 18!" "Særiøst det går på rema, kom igjen da" Fy faen jævla lavmåls drittunger, sosialt avstumpede drittsekker som kan finne seg selv i å mase sånn til en person de ikke kjenner omtrent. Enig, ganske tynt å stå utfor butikker og mase på vilt fremmede personer om å kjøpe dem snus eller røyk. Et par av kameratene mine gjorde faktisk dette før, frem til de fant andre måter å skaffe seg snus på. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tenk å synke så lavt bare for litt rusing. Jævla tapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg