Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at Dagbladet tar betalt for sine kommentarfelter. Sitter der og har det perfekte svaret til de lufthodene som sitter på kommentarfeltene, men kommer på at jeg ikke gidder å sløse penger på noe tullete som dette.

Tror ikke det er mange kronene det er snakk om da.

Selv om det hadde vært 1 krone i året for å poste der ville jeg ikke betalt. Å betale for at jeg skal kunne få svart på en artikkel eller kommentar med flere opplysninger, er rett og slett tåpelig. Tenk deg om du måtte betale en 10-er i måneden for å poste på diskusjon.no...

Lenke til kommentar

Jeg skulle på do og drite i sta. Det eneste lyset som funker er ustabilt og "funkar, funkar inte". Nå funka det ikke og jeg gikk på leting etter fyrstikker og telys. Vel etter 2 minutter hadde jeg fyrstikker og telys klart på badet. Satte te lyset i en holder og tente fyrstikken. Typisk nok gikk lyset på i sekundet fyrstikken tente :wallbash:

Lenke til kommentar

Selv om det hadde vært 1 krone i året for å poste der ville jeg ikke betalt. Å betale for at jeg skal kunne få svart på en artikkel eller kommentar med flere opplysninger, er rett og slett tåpelig. Tenk deg om du måtte betale en 10-er i måneden for å poste på diskusjon.no...

Ok jeg forstår nå at det har med prinsipper å gjøre. Kan jo lett utvikle seg til å koste mye mer, særlig når folk dropper å kjøpe papirutgaven. Det er synd at nettet har utviklet seg så kommersielt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Irriterer meg over Nadderudhallen, hvor det ikke er lov med snorkel. Hvorfor skal det ikke være lov å ha en snorkel med i bassenget?

Lenke til kommentar

Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn.

Som fast pendler til Oslo hver dag er jeg fullt klar over det, men det gir dem fortsatt ikke rett til å lage støy og forstyrre de andre passasjerene. Det er noe som heter vanlig folkeskikk, særlig i en tett og irritabel miljø.

Ja, det er det, men siden du sitter på offentlig transport må du nesten bare godta det iblant. Hvis det tar av altfor mye så sier man ifra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hva skal du med det i et basseng? Trodde folk bare brukte dykkemaske og snorkel hvor det faktisk kan være kult, i havet. I svømmehaller ser man jo bare bein?

Eller er det nettopp det…? :tease:

Driver på med fridykking, og siden jeg ikke har våtdrakt og blybelte kan jeg ikke drive på i havet :thumbdown: . Det er uansett enklere å drive på med pusteøvelser i et basseng.

Idag sto jeg og en venn under vann i 10 min, ved hjelp av å dele på en snorkel, det var utrolig morsomt. (Litt meningsløst når man kun er to stk, men gøy uansett)

Lenke til kommentar

Jeg fant en pakke sugerør i kjøkkenskuffen og tenkte at det var lenge siden sist jeg brukte det. Så jeg tok et glass Cola og satte sugerøret nedi. Men det viser seg at det da oppstår en slags kjip oppdriftseffekt som innebærer at røret stiger oppover og til slutt faller ut - noe som resulterer i kliss på bordet pga sukkeret! Faen så irritabelt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ble nettopp ferdig med Singleplayer på Splinter Cell Conviction. Konge spill, men føler meg tom :hm:

Du må gjøre som meg, ta spillepauser fra et spill og start på et nytt. Da varer spillet(og spillopplevlesen) mye lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...