FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bråker folk drar jeg på meg headsett/plugger og spiller av verdens verste satan musikk/dunk dunk musikk på høyeste nivå til de holder kjeft... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Og folk lurer på hvorfor det er krig i verden når man har så lav terskel. Akkurat nå så er det nok ordet askefast som irriterer meg. Jeg er nok ikke den eneste... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Askefast er jo vilt bøst da! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Irriterende at Dagbladet tar betalt for sine kommentarfelter. Sitter der og har det perfekte svaret til de lufthodene som sitter på kommentarfeltene, men kommer på at jeg ikke gidder å sløse penger på noe tullete som dette. Tror ikke det er mange kronene det er snakk om da. Selv om det hadde vært 1 krone i året for å poste der ville jeg ikke betalt. Å betale for at jeg skal kunne få svart på en artikkel eller kommentar med flere opplysninger, er rett og slett tåpelig. Tenk deg om du måtte betale en 10-er i måneden for å poste på diskusjon.no... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg skulle på do og drite i sta. Det eneste lyset som funker er ustabilt og "funkar, funkar inte". Nå funka det ikke og jeg gikk på leting etter fyrstikker og telys. Vel etter 2 minutter hadde jeg fyrstikker og telys klart på badet. Satte te lyset i en holder og tente fyrstikken. Typisk nok gikk lyset på i sekundet fyrstikken tente Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jau, da bestemte steam seg for å starte på 1% igjen etter å ha vært på 90% (Empire-total war)... Thank you "steam" Vet ikke helt koffor æ holder mæ trofast til steam. Guds veier er uransakelige i guess Endret 23. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Selv om det hadde vært 1 krone i året for å poste der ville jeg ikke betalt. Å betale for at jeg skal kunne få svart på en artikkel eller kommentar med flere opplysninger, er rett og slett tåpelig. Tenk deg om du måtte betale en 10-er i måneden for å poste på diskusjon.no... Ok jeg forstår nå at det har med prinsipper å gjøre. Kan jo lett utvikle seg til å koste mye mer, særlig når folk dropper å kjøpe papirutgaven. Det er synd at nettet har utviklet seg så kommersielt. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 At jeg sitter på lesesalen og skriver om semesteroppgaven på en lørdag og det dritfint vær ute Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 irriterer meg over folk som røyker....og enda verre....de som bare kaster røyken fra seg i hytt og pine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Irriterer meg over Nadderudhallen, hvor det ikke er lov med snorkel. Hvorfor skal det ikke være lov å ha en snorkel med i bassenget? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva skal du med det i et basseng? Trodde folk bare brukte dykkemaske og snorkel hvor det faktisk kan være kult, i havet. I svømmehaller ser man jo bare bein? Eller er det nettopp det…? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn. Som fast pendler til Oslo hver dag er jeg fullt klar over det, men det gir dem fortsatt ikke rett til å lage støy og forstyrre de andre passasjerene. Det er noe som heter vanlig folkeskikk, særlig i en tett og irritabel miljø. Ja, det er det, men siden du sitter på offentlig transport må du nesten bare godta det iblant. Hvis det tar av altfor mye så sier man ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva skal du med det i et basseng? Trodde folk bare brukte dykkemaske og snorkel hvor det faktisk kan være kult, i havet. I svømmehaller ser man jo bare bein? Eller er det nettopp det…? Driver på med fridykking, og siden jeg ikke har våtdrakt og blybelte kan jeg ikke drive på i havet . Det er uansett enklere å drive på med pusteøvelser i et basseng. Idag sto jeg og en venn under vann i 10 min, ved hjelp av å dele på en snorkel, det var utrolig morsomt. (Litt meningsløst når man kun er to stk, men gøy uansett) Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg hater å få småstein i skoene slik at jeg må stoppe opp å tømme skoene. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ble nettopp ferdig med Singleplayer på Splinter Cell Conviction. Konge spill, men føler meg tom Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg fant en pakke sugerør i kjøkkenskuffen og tenkte at det var lenge siden sist jeg brukte det. Så jeg tok et glass Cola og satte sugerøret nedi. Men det viser seg at det da oppstår en slags kjip oppdriftseffekt som innebærer at røret stiger oppover og til slutt faller ut - noe som resulterer i kliss på bordet pga sukkeret! Faen så irritabelt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ble nettopp ferdig med Singleplayer på Splinter Cell Conviction. Konge spill, men føler meg tom Du må gjøre som meg, ta spillepauser fra et spill og start på et nytt. Da varer spillet(og spillopplevlesen) mye lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 At jeg ikke kommer meg inn på Facebook. -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 At jeg kommmer inn på Facebook. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Facebook lever sitt eget liv idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg