FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Overledning. Hvor har du det uttrykket fra? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) XCVERQWt ASDF SDFArqwen vet DA FAen* :!: Endret 23. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Søler man vann på noe så drar man alltid ut strømkilder og tørker det asap. Et greit tips om du mister mobilen din i vann er å putte den i en kopp ris, bare et lite tips fra Fredrik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Irriterende at Dagbladet tar betalt for sine kommentarfelter. Sitter der og har det perfekte svaret til de lufthodene som sitter på kommentarfeltene, men kommer på at jeg ikke gidder å sløse penger på noe tullete som dette. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Søler man vann på noe så drar man alltid ut strømkilder og tørker det asap. Et greit tips om du mister mobilen din i vann er å putte den i en kopp ris, bare et lite tips fra Fredrik. Jeg har hørt at man skal koke risen først Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gir lite mening siden risen skal trekke ut vannet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Et greit tips om du mister mobilen din i vann er å putte den i en kopp ris, bare et lite tips fra Fredrik. Dette scenarioet møtte et familiemedlem forleden, og det fungerte ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Naboen min irriterer vettet av meg akkurat nå. Han driver og leker med den forbanna fjernstyrte bilen sin, som bråker noe inni helvete forresten, rett utenfor vinduet mitt. Aaarghhh, I could throttle him! Endret 23. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har aldri testet det selv, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Irriterende at Dagbladet tar betalt for sine kommentarfelter. Sitter der og har det perfekte svaret til de lufthodene som sitter på kommentarfeltene, men kommer på at jeg ikke gidder å sløse penger på noe tullete som dette. Tror ikke det er mange kronene det er snakk om da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gir lite mening siden risen skal trekke ut vannet. Var bare kødd Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Folk som sitter bak deg i toget og tygger tyggis smattende høylydt, og snakker i telefonen innimellom. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Med en snau måndet igjen tviler jeg på at det holder. Spes når det blir flere ''fridager'' og ''eksamensdager'' De tar jo ikke fravær for det da... Nei,men du må jo ha et vist antall tilstedetimer, og det er ikke mange av de den siste månden. Nå vet nå jeg ikke jeg om du er elev eller student da, er forskjell. Elev, jeg har vært borte 19,61 prosent av alle timer i termin to, som betyr at jeg fortsatt har flere timer igjen. Og jeg snakka med læreren min i dag, og så lenge jeg møtte opp de fleste timene og ikke gikk glipp av heldagsprøven vi har igjen så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Folk som sitter bak deg i toget og tygger tyggis smattende høylydt, og snakker i telefonen innimellom. Jeg hadde en som luktet avføring foran meg idag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Folk som sitter bak deg i toget og tygger tyggis smattende høylydt, og snakker i telefonen innimellom. Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Offentlig transport generelt irriterer meg ganske ofte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Folk som sitter bak deg i toget og tygger tyggis smattende høylydt, og snakker i telefonen innimellom. Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn. Ser fortsatt en grunn til å klage. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 På bussen. Når du er den eneste som sitter der og det kommer en ny person på. Noe gjør at den personene SKAL på liv og død sitte rett bak meg og da må jeg ta opp setet. Har så lyst til og slå til dem for så og si "Se deg rundt ffs"... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn. Som fast pendler til Oslo hver dag er jeg fullt klar over det, men det gir dem fortsatt ikke rett til å lage støy og forstyrre de andre passasjerene. Det er noe som heter vanlig folkeskikk, særlig i en tett og irritabel miljø. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) På bussen leser jeg enten ei bok eller sover søtt. Jeg har slitsomt lav terskel for støy fra andre på offentlig transport, så jeg gjør i hvertfall mitt for å holde det stille. Endret 23. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg