Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboen min irriterer vettet av meg akkurat nå. Han driver og leker med den forbanna fjernstyrte bilen sin, som bråker noe inni helvete forresten, rett utenfor vinduet mitt. Aaarghhh, I could throttle him!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Irriterende at Dagbladet tar betalt for sine kommentarfelter. Sitter der og har det perfekte svaret til de lufthodene som sitter på kommentarfeltene, men kommer på at jeg ikke gidder å sløse penger på noe tullete som dette.

Tror ikke det er mange kronene det er snakk om da.

Lenke til kommentar

Med en snau måndet igjen tviler jeg på at det holder. Spes når det blir flere ''fridager'' og ''eksamensdager''

De tar jo ikke fravær for det da...

Nei,men du må jo ha et vist antall tilstedetimer, og det er ikke mange av de den siste månden.

Nå vet nå jeg ikke jeg om du er elev eller student da, er forskjell.

Elev, jeg har vært borte 19,61 prosent av alle timer i termin to, som betyr at jeg fortsatt har flere timer igjen.

Og jeg snakka med læreren min i dag, og så lenge jeg møtte opp de fleste timene og ikke gikk glipp av heldagsprøven vi har igjen så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Suck it up, det heter offentlig transport av en grunn.

Som fast pendler til Oslo hver dag er jeg fullt klar over det, men det gir dem fortsatt ikke rett til å lage støy og forstyrre de andre passasjerene. Det er noe som heter vanlig folkeskikk, særlig i en tett og irritabel miljø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...