b-real Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vel, da orker jeg ikke mer så jeg kjører VB for å få itunes til å fungere. PROPRITÆRE LØSNINGER ♥ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Med en snau måndet igjen tviler jeg på at det holder. Spes når det blir flere ''fridager'' og ''eksamensdager'' De tar jo ikke fravær for det da... Nei,men du må jo ha et vist antall tilstedetimer, og det er ikke mange av de den siste månden. Nå vet nå jeg ikke jeg om du er elev eller student da, er forskjell. Endret 23. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg har 11 dager og 211 timer fravær. (over 2 terminer) Jævlig bra sisteår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde noen og 40 dager fravær og jeg vil ikke engang vite hvor mange timer, men det var over 200 i alle fall. Sisteåret, yay. Fikk strøket noen og tredve av dagene da, mtp. at jeg lå med kyssesyken i 5 uker Ikke det at engelsklærerinna mi trodde på meg. Hu prøvde å stryke meg, og rev i stykker legeerklæringa jeg kom med og masse anna bull. Kjerringa kunne ikke engelsk for fem flate øre heller, så jeg går ut fra at hun mislikte meg fordi jeg ikke klarte å la være å rette på henne hele tiden. Da jeg var ferdig på påbygg, kom flere bort til meg og sa at de lærte mer engelsk av at jeg drev og retta på og diskuterte med kjerringa enn av henne. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg har 11 dager og 211 timer fravær. (over 2 terminer) Jævlig bra sisteår. 13 dager og 130 timer her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg hadde noen og 40 dager fravær og jeg vil ikke engang vite hvor mange timer, men det var over 200 i alle fall. Sisteåret, yay. Fikk strøket noen og tredve av dagene da, mtp. at jeg lå med kyssesyken i 5 uker Ikke det at engelsklærerinna mi trodde på meg. Hu prøvde å stryke meg, og rev i stykker legeerklæringa jeg kom med og masse anna bull. Kjerringa kunne ikke engelsk for fem flate øre heller, så jeg går ut fra at hun mislikte meg fordi jeg ikke klarte å la være å rette på henne hele tiden. Da jeg var ferdig på påbygg, kom flere bort til meg og sa at de lærte mer engelsk av at jeg drev og retta på og diskuterte med kjerringa enn av henne. Haha, genialt. Men du kom videre selv med så mye fravær? Kanskje det er håp for meg også! Endret 23. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde 7 timer jeg på 3 år. 5 av de var nest siste dag når jeg skulle til tannlege. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde to timers fravær i første. Det var tider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 At dere klarer å huske fravær sånn i hodet. Er det fordi det er så nylig dere fikk vite det? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det ligger på skolens intranett. :< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde null fravær i første klasse. Så hadde jeg alt for mye i andre og tredje, for da var jeg plutselig i et skolesystem jeg kjedet meg i, igjen. Angrer litt på at jeg ikke ble værende i Frankrike. Blæh. Ung og dum. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Skikkelig irritert over arbeidsprogrammet nå! Aldri vært egnet for analyser og aldri vil det bli heller! Selv den minste ting går galt og man aner ikke hvorfor! ÅÅhh, drittlei. Nå er det helga heldigvis! Forbanna på Dnb Nor også. Vært i kontakt med kundeservice i 3 dager nå og fått bare 2 svar tilbake. Sender jo ikke svar før kl. 15. Fiiiiint! Endret 23. april 2010 av Myst Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Me never sick. Hadde kanskje 2 dager tilsammen på ungdomsskola og nå har jeg 1 dag som jeg var sjuk og ikke mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde noen og 40 dager fravær og jeg vil ikke engang vite hvor mange timer, men det var over 200 i alle fall. Sisteåret, yay. Fikk strøket noen og tredve av dagene da, mtp. at jeg lå med kyssesyken i 5 uker Ikke det at engelsklærerinna mi trodde på meg. Hu prøvde å stryke meg, og rev i stykker legeerklæringa jeg kom med og masse anna bull. Kjerringa kunne ikke engelsk for fem flate øre heller, så jeg går ut fra at hun mislikte meg fordi jeg ikke klarte å la være å rette på henne hele tiden. Da jeg var ferdig på påbygg, kom flere bort til meg og sa at de lærte mer engelsk av at jeg drev og retta på og diskuterte med kjerringa enn av henne. Haha, genialt. Men du kom videre selv med så mye fravær? Kanskje det er håp for meg også! Klart jeg gjorde. Har nå generell studiekompetanse og går tredje året på en bachelorgrad på høyskolen. ^^ At dere klarer å huske fravær sånn i hodet. Er det fordi det er så nylig dere fikk vite det? Husker det fordi det er det meste jeg hadde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Me never sick. Hadde kanskje 2 dager tilsammen på ungdomsskola og nå har jeg 1 dag som jeg var sjuk og ikke mer. Jeg er aldri syk jeg heller. :!: Er lat og trøtt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 I 8. klasse tror jeg at jeg hadde 168 timer fravær. I 9. klasse hadde jeg også ganske mye fravær. Det skulle ikke så mye til før jeg ble hjemme hvis jeg følte meg litt dårlig. I 10. klasse hadde jeg mye mindre. I vg1 har jeg ikke hatt noe fravær. Jeg kom for sent til en tysktime en gang jeg hadde vært hos tannlegen, og jeg kom en time for sent en gang jeg trodde vi startet senere. Jeg forklarte det for naturfaglæreren min, og snill som hun er, ga hun meg ikke fravær. Jeg var borte én dag i vinter da jeg følte meg skikkelig dårlig, men den fikk jeg strøket med egenmelding. Nå har jeg 0 dager og 0 timer og jeg planlegger å holde det slik. Det hadde vært en stor seier hvis jeg kunne avslutte videregående uten noe fravær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kjerringa kunne ikke engelsk for fem flate øre heller, så jeg går ut fra at hun mislikte meg fordi jeg ikke klarte å la være å rette på henne hele tiden. Hmm,merkelig, jeg gjorde det like ofte i klassen og jeg fikk karakter 5. (Gikk fra karrakter 4 til 5 pågrunn av awesome diskusjonsevner, she didn't stand a chance) Da jeg var ferdig på påbygg, kom flere bort til meg og sa at de lærte mer engelsk av at jeg drev og retta på og diskuterte med kjerringa enn av henne. Who? ''The rice of the american revolution.'' Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Folk som ikke leser første post.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Keyboardet mitt trykker flere taster på en gang! Må være vannet jeg søla i det i går. Skaper overledning eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg