Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyklere rundt den kattesaken. Samme gjelder den saken om hunden som ble kastet fra en bro.

"Åhh! Jeg er så tøff! Jeg skal knuse trynet til han som gjorde det og brenne han på bålet! Jeg er en dyrevenn, men jeg driter i mennesker!"

Spar meg, det er tragisk.

Lenke til kommentar

Hyklere rundt den kattesaken. Samme gjelder den saken om hunden som ble kastet fra en bro.

"Åhh! Jeg er så tøff! Jeg skal knuse trynet til han som gjorde det og brenne han på bålet! Jeg er en dyrevenn, men jeg driter i mennesker!"

Spar meg, det er tragisk.

Ganske tragisk å bruke vold mot forsvarsløse dyr og.

Lenke til kommentar

Ja, det er sant det!

Men det var ikke det jeg snakket om. Jeg snakker om at han/hun ikke er noe bedre selv når de snakker om å torturere gjærningsmannen. Han skal ha konsekvenser ikke lidelse, hevn og hat.

Det er bare barnslig, trangsynt og grusomt å snakke om å brenne han levende, kaste han utenfor en bro, drukne han.

Jeg har mistet troen på menneskeheten for lenge siden.

Lenke til kommentar

^til saken over; Fyren fortjener dødsstraff.

also:

HELVETES JÆVLA KUKAPPLE

jadda, Eplehuset ville ha tre hundre kroner for å gjenopprette ipoden min.. Man kobler den i datamaskinen og trykker på GJENOPPRETT

FAEN TIL LATE FUCKINGS HIPSTER-FANBOYS

Ifølge han feite mannen med pupper i kassa fikk jeg error på itunes fordi jeg har windows.

JEG. VIL. HA. EN. ZUNE. NÅ.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig om at brenning er å ta i.

Men bank fortjener dem uansett hva. Jeg er sikker på at hvis du hadde hatt en hund som du var glad i, og en idiot drepte den og la ut bilder på face, hadde du blitt meget sur.

Hunder > kattejævler

Man må betale for hunder, mens katter får man kastet etter seg. Sier sitt.

Lenke til kommentar

Dette: http://www.dagbladet.no/2010/04/23/nyheter/innenriks/dyremishandling/11413655/

"Sånn går det når du pisser på Harleyen"

Hadde det vært katten min og jeg hadde funnet ut hvem det var som hadde drept den, hadde jeg banket shiten ut av mannen. Det er ikke bare menneskenes verden for faen.

Folk som har katter som befinner seg 99% av tiden i naboenes hager hvor de pisser og driter ned ting fortjener å miste retten til dyrehold.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig om at brenning er å ta i.

Men bank fortjener dem uansett hva. Jeg er sikker på at hvis du hadde hatt en hund som du var glad i, og en idiot drepte den og la ut bilder på face, hadde du blitt meget sur.

Hunder > kattejævler

Man må betale for hunder, mens katter får man kastet etter seg. Sier sitt.

Mhm, og rasedyr er verdt mer enn vanlige dyr fordi de koster mer. Mhm. Akkurat.

Lenke til kommentar

Mhm, og rasedyr er verdt mer enn vanlige dyr fordi de koster mer. Mhm. Akkurat.

Eh ja? Så klart er de det. Men selv fra hunder som er blandingsraser er det laaaangt ned til de egoistiske kattekrekene :)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...