Liddell Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sykt irritert over mine to blårøde storetær. Har visstnok sprengt ei blodåre i begge to da jeg spilte fotball ute for første gang i år. Helt forferdelig vondt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hyklere rundt den kattesaken. Samme gjelder den saken om hunden som ble kastet fra en bro. "Åhh! Jeg er så tøff! Jeg skal knuse trynet til han som gjorde det og brenne han på bålet! Jeg er en dyrevenn, men jeg driter i mennesker!" Spar meg, det er tragisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg nøyer meg med å forakte vold mot mennesker óg dyr, jeg - uansett hvor indignert man er. Endret 23. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hyklere rundt den kattesaken. Samme gjelder den saken om hunden som ble kastet fra en bro. "Åhh! Jeg er så tøff! Jeg skal knuse trynet til han som gjorde det og brenne han på bålet! Jeg er en dyrevenn, men jeg driter i mennesker!" Spar meg, det er tragisk. Ganske tragisk å bruke vold mot forsvarsløse dyr og. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, håper de som gjøre det dauer. ( :!: ) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, det er sant det! Men det var ikke det jeg snakket om. Jeg snakker om at han/hun ikke er noe bedre selv når de snakker om å torturere gjærningsmannen. Han skal ha konsekvenser ikke lidelse, hevn og hat. Det er bare barnslig, trangsynt og grusomt å snakke om å brenne han levende, kaste han utenfor en bro, drukne han. Jeg har mistet troen på menneskeheten for lenge siden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det går an å overdrive. Men er det virkelig nødvendig å behandle dyr som dritt bare fordi man kan? Eller fordi de ikke har en like stor betydning i menneskenes øyne? Endret 23. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er helt med på at dette er galt, og jeg ser absolutt på dette som en alvorlig sak. Men poenget mitt var hyklerene. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, jeg er enig om at brenning er å ta i. Men bank fortjener dem uansett hva. Jeg er sikker på at hvis du hadde hatt en hund som du var glad i, og en idiot drepte den og la ut bilder på face, hadde du blitt meget sur. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nei. Vold løser ingenting! Det er bedre å bure han inne og gi terapi. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da er du en real kar. Jeg hadde banket typen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) ^til saken over; Fyren fortjener dødsstraff. also: HELVETES JÆVLA KUKAPPLE jadda, Eplehuset ville ha tre hundre kroner for å gjenopprette ipoden min.. Man kobler den i datamaskinen og trykker på GJENOPPRETT FAEN TIL LATE FUCKINGS HIPSTER-FANBOYS Ifølge han feite mannen med pupper i kassa fikk jeg error på itunes fordi jeg har windows. JEG. VIL. HA. EN. ZUNE. NÅ. Endret 23. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Slik er det når du kjøper Apple. "You reap what you sow". Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, jeg er enig om at brenning er å ta i. Men bank fortjener dem uansett hva. Jeg er sikker på at hvis du hadde hatt en hund som du var glad i, og en idiot drepte den og la ut bilder på face, hadde du blitt meget sur. Hunder > kattejævler Man må betale for hunder, mens katter får man kastet etter seg. Sier sitt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Dette: http://www.dagbladet.no/2010/04/23/nyheter/innenriks/dyremishandling/11413655/ "Sånn går det når du pisser på Harleyen" Hadde det vært katten min og jeg hadde funnet ut hvem det var som hadde drept den, hadde jeg banket shiten ut av mannen. Det er ikke bare menneskenes verden for faen. Folk som har katter som befinner seg 99% av tiden i naboenes hager hvor de pisser og driter ned ting fortjener å miste retten til dyrehold. Endret 23. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Akkurat som en person kan enkelt trene opp en katt. Come on.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, jeg er enig om at brenning er å ta i. Men bank fortjener dem uansett hva. Jeg er sikker på at hvis du hadde hatt en hund som du var glad i, og en idiot drepte den og la ut bilder på face, hadde du blitt meget sur. Hunder > kattejævler Man må betale for hunder, mens katter får man kastet etter seg. Sier sitt. Mhm, og rasedyr er verdt mer enn vanlige dyr fordi de koster mer. Mhm. Akkurat. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Menneskeheten er uansett minst verdt av alle dyr. Styggeste rasen noensinne. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Mhm, og rasedyr er verdt mer enn vanlige dyr fordi de koster mer. Mhm. Akkurat. Eh ja? Så klart er de det. Men selv fra hunder som er blandingsraser er det laaaangt ned til de egoistiske kattekrekene Endret 23. april 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg