CypheroN Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvorfor kommer de garantert til å spørre om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bare å fortelle at det står for 4, som i ment 4 ur daughter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bare si at du har fire brystvorter. Case closed. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Da ville jeg heller hatt ikke vurdert Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Norske kamerater askefast i bombedrama: - Hørte flere smell. Hva faen? Det er jo ikke relevant til Island engang.. Er det plutselig blitt et vanlig ord når aske er involvert?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvorfor kommer de garantert til å spørre om det? De engasjerer seg litt i sånt, og kommer kanskje til å se russehatten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mora/faren til kjæresten min kommer garantert til å spørre om russenavnet mitt. Russenavnet mitt var "Satan". Ingen, og jeg mener ingen, spurt om det. Så du kan være heldig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Finn på et latinsk navn og si at det betyr supersmart Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvem går med russelua etter dåpen uansett? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvem går med russelua etter dåpen uansett? Omtrent 97%. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner. Undertoner og undertoner fru blom… Det er så openbart at det er kvalmt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner. Undertoner og undertoner fru blom… Det er så openbart at det er kvalmt. De er kvalmende ja. Men når man vil pynte med f.eks nye TV eller andre elektroniske ting? Åneeeiii... *grøss* NOEN LAG EN MOTKAMPANJE! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvem går med russelua etter dåpen uansett? Omtrent 97%. Det er ektremt langt unna mine erfaringer fra i fjor. Med unntak av noen få på 17. mai tror jeg ikke jeg så en eneste med lua på hodet. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Bohus-reklamene og deres feministiske undertoner. Undertoner og undertoner fru blom… Det er så openbart at det er kvalmt. De er kvalmende ja. Men når man vil pynte med f.eks nye TV eller andre elektroniske ting? Åneeeiii... *grøss* NOEN LAG EN MOTKAMPANJE! Joda, det er ganske åpenbart, men jeg vil tro de fleste vanlige folk oppfatter reklamen som artig og små-tøysende med den mannlige stereotypen, og ikke oppfatter den ultra-feministiske meldingen bak det hele. edit: La til sitat, rundet plutselig en side. Endret 22. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Joda, det er ganske åpenbart, men jeg vil tro de fleste vanlige folk oppfatter reklamen som artig og små-tøysende med den mannlige stereotypen, og ikke oppfatter den ultra-feministiske meldingen bak det hele.Nei, for all del, er helt grei og lage slike reklamer, jeg syns det var artig å se den første gangen men når utgave nummer 2-3 dukket opp så ble det litt for meget.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Enig, enig. Greit nok med den som gikk for en stund siden hvor kjerringa og gubben er og ser på ny sofa og ekspeditøren bare er interessert i å høre på hva hun er ute etter, og ikke mannen. Men når vi blir sammenliknet med esler og aper blir jeg bare sur. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fantastisk glad jeg ikke ser på tv lenger. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Når man går rundt og bryr seg om innholdet i reklamene har man jaggu lite å gjøre. Men dette synes jo annonsørene er kjempefint. Er jo bare å finne frem fjernkontrollen og swappe til noe annet, eller gjøre andre ting irl. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) <insert random gjøremål her> har man jaggu lite å gjøre. Slike utsagn irriterer meg grenseløst. Endret 22. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg