Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vær med han til kebabsjappa og si at du skal ha penga der og da, da kan han ikke si at ikke har penger, hvis han sier han ikke har spist, si at det er hans feil og at han skal ha spist frokost fordi det er det viktigste måltidet på dagen,hvis han ikke betaler:

 

kimogpvrk015.jpg

 

8470065[/snapback]

 

Haha :!:

Men jeg har gjort det før. Det resulterer ofte i et "Men faen, jeg er sulten." eller "Du får dem i morra, greit?". Dagen etter har han enten glemt penger eller bruker opp pengene unaturlig kjapt.

Minner ham på det ofte nok, så han glemmer det ikke. :/

Lenke til kommentar
Scrubs, irriterer meg. Kan en serie bli kjedeligere...

8469477[/snapback]

 

 

 

:O sikker på at det bare ikke er du som er kjedelig a? :p

8470257[/snapback]

 

I noens øyne er det helt sikkert jeg som er kjedelig, ja :)

 

Men synes egentlig at scrubs får "for mye oppmerksomhet", holdt jeg på og si, iforhold til hvor "morsomt" det egentlig er.

 

Min mening... og kanskje har jeg "dårlig humor", men sammenlignet med serier som the king of queens, friends og everybody loves raymond m.m, er jo scrubs helt elendig. :whistle:

Lenke til kommentar

De tre seriene du nevner er jo så standard sitcoms som det er mulig å få. Man kunne tatt et manus fra det ene og byttet med det andre uten at noen hadde merket det. Scrubs er i det minste originalt, om humoren så er litt annerledes. Jeg er ikke fan av Scrubs, men én original serie er verdt 4 kloner (Raymond/King of Queens/According to Jim/"Aldri fred å få".

Lenke til kommentar
De tre seriene du nevner er jo så standard sitcoms som det er mulig å få. Man kunne tatt et manus fra det ene og byttet med det andre uten at noen hadde merket det. Scrubs er i det minste originalt, om humoren så er litt annerledes. Jeg er ikke fan av Scrubs, men én original serie er verdt 4 kloner (Raymond/King of Queens/According to Jim/"Aldri fred å få".

8471843[/snapback]

OT: That's 70s show :w00t:

edit: er best :p

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

Jeg HATER gamle damer på bussen som absolutt må sette seg ytterst slik at det innerste setet blir tomt. Jeg får helt hetta og får lyst til å kjøre fly kick på dem. Spesielt når bussen er sånn heelt full!

 

Liker ikke gamle folk generelt egentlig. De driver hele tiden å prater om hvor slem og ille ungommene er nå til dags. Men fy faan, så jævla BIATCH de gamle damene er. Sniker i køen å slenger stygge blikk osv. Blir sjokkert jeg .

Lenke til kommentar
Jeg HATER gamle damer på bussen som absolutt må sette seg ytterst slik at det innerste setet blir tomt. Jeg får helt hetta og får lyst til å kjøre fly kick på dem. Spesielt når bussen er sånn heelt full!

 

Liker ikke gamle folk generelt egentlig. De driver hele tiden å prater om hvor slem og ille ungommene er nå til dags. Men fy faan, så jævla BIATCH de gamle damene er. Sniker i køen å slenger stygge blikk osv. Blir sjokkert jeg .

8493168[/snapback]

 

 

Ja..de i køene er værst! :p

Lenke til kommentar
Jeg HATER gamle damer på bussen som absolutt må sette seg ytterst slik at det innerste setet blir tomt. Jeg får helt hetta og får lyst til å kjøre fly kick på dem. Spesielt når bussen er sånn heelt full!

 

Liker ikke gamle folk generelt egentlig. De driver hele tiden å prater om hvor slem og ille ungommene er nå til dags. Men fy faan, så jævla BIATCH de gamle damene er. Sniker i køen å slenger stygge blikk osv. Blir sjokkert jeg .

8493168[/snapback]

 

 

Ja..de i køene er værst! :p

8493215[/snapback]

 

Og sma gamle damer med paraply! En gang gikk en gammel mann ogsa pa meg.. rett mot meg.. og jeg matte dodge paraplyen hans

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...