Kvikksølv Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 At folk tror de kan være med på russebuss nærmest gratis. Ikke nok med at de ødelegger for seg sjæl når de ikke betaler innen tidsfristene, men også resten av den fuckings bussen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg føler også at noen ninjamodererer meg! Blir frustrert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Endel tull på lista til ProStreetEier, men det var faen meg mye bra også. Hvor?? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) (Og ja, vi har mange stygge damer.) Hva er du i England for, da? Jeg irriterer meg over stygge damer. Jeg vet at det ikke er deres feil. Endret 20. april 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Endel tull på lista til ProStreetEier, men det var faen meg mye bra også. Hvor?? Jeg valgte å ikke tro han faktisk mener alt der og da var det stor kos å lese hele lista. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvor?? England og asiatiske biler. England har god musikk, godt øl og hyggelige mennesker, mens det er en grunn til at de asiatiske bilene i de aller fleste tilfeller scorer høyest på alt bortsett ifra "rånekulhet" og akselerasjon. Resten var spot on. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) "¤!%" Hva er det som feiler redigeringsknappen? Endret 21. april 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Irriterende at jeg finner en feil eller mangel i nesten hvert eneste innlegg jeg skriver, så det må redigeres. Folk må da begynne å tro at jeg har dysleksi elns. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (Og ja, vi har mange stygge damer.) Hva er du i England for, da? Jeg irriterer meg over stygge damer. Jeg vet at det ikke er deres feil. grow up... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja, det er ikke min feil, jeg er født sånn, og lever livet mitt derretter. Det er bare til å se en annen vei Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Iranian cleric: Promiscuous women cause quakes *insert ULTIMATE FACEPALM* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 nr. 3 dialekter er noe jeg ikke klarer å beskrive. husker første gang jeg så ylvis brødrene så hadde de et show der de snakka engelsk. dette var helt ok, helt til neste gang da de kom med sine dialekter. hva er vitsen med dialekter??? å gå andre på nervene er svaret. snakk bokmål, vanlig norsk. ord som å skimse, og græsskleppæer hører ikke hjemme i norge. Snakker bokmål? Du er vel ikke tilfeldigvis en nyhetsoppleser fra forrige århundre? Det finnes ingen mennesker i Norge som snakker bokmål. Vi har alle en form for en dialekt, derav noen er sterkere enn andre. Du burde faktisk være glad for dialektene vi har i språket vårt, for det er en del av den norske kulturen. Skrivefeilene dine er forresten fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Newsflash: Bokmål er et skriftspråk og har offisielt ingen talemåte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 AskeVG slår til igjen. Er vi ikke i Europa lenger? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) AskeVG slår til igjen. Er vi ikke i Europa lenger? Haha, omg! :!: Irriterer meg over verkende nakke. Endret 21. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heime frå skulen Eg er frisk nok til å vere der, men tarmane seier noko anna. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 At mine innlegg er fucked up. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Så det er ikke bare meg som plutselig får eldgamle tråder som jeg var aktiv i sist i sommerferien inn der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dere vet at dere kan endre tidsperioden Mine Innlegg skal dekke? Selv dekker jeg siste 24 månedene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg