Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 For å slenge meg på gruppearbeidwhininga; det som irriterte meg mest med det (barne og ungdomsskola var del vel) var at lærerne ofte ville sette i hop ei gruppe med folk du enten ikke er venner med, direkte uvenner med eller aldri har pratet med. Dette for at "vi skal bli kjent" "de svake får hjelp av de sterke elevene" eller noe annet sosialistisk crap. Det funket alltid best med folk du faktisk liker, kjenner og vet du funker med. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hos oss plasserer de alltid "retardsene" sammen med en uheldig en. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Men ja, hoster så hardt at det kjennes ut som om lungene skal dette ut, og det kom et par dråper blod når jeg hosta som verst. Tror jeg tar en tur til legen i morra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det bør du. Fikk ikke jobb fordi hun ser på Paradise Hotel Det er lenge siden jeg har blitt så irritert over en forvridd "nyhetssak" som dette. DET ER JO HELT FETTE FEIL AT HUN IKKE FIKK JOBBEN FORDI HUN SER PÅ PARADISE HOTEL. "Kristian Severin Skeie sendte senere på kvelden ut en pressemelding, der han skriver at jobbavslaget var seriøst, men selve meldingen var skrevet med et «glimt i øyet». - Meldingen ble sendt med et glimt i øyet, en spøk – som jeg regnet med at hun hadde oppfattet, spesielt på bakgrunn den uformelle tonen vi hadde når vi snakket sammen i vårt møte. Faktisk regnet jeg med at hun kom til å ringe tilbake dagen etter for å be om forklaring og ytterligere informasjon, skriver han. " Med andre ord, ja hun fikk avslag på jobben, men ikke fordi hun ser på Paradise Hotel. Er det mulig å lage mer søppelnyheter? Og denne saken florerer jo på alle nyhetssider. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 DET ER JO HELT FETTE FEIL AT HUN IKKE FIKK JOBBEN FORDI HUN SER PÅ PARADISE HOTEL Jeg ville ikke ansette noen som ser på det dritet der. Sier litt om sinnsstemningen og "voksenheten" til personen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er ikke det som er problemet. Problemet er at Nettavisen (og alle andre) fremstiller det som om det var den faktiske grunnen til at hun ikke fikk jobben. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Til dere som ikke skjønner at man må gjennomføre gruppearbeid: Velkommen til virkeligheten. Tror du du kommer til å jobbe i vakuum når du skal ut i arbeidslivet? Tror du kunden din kommer til å bry seg om det var du som gjorde feil, eller han andre i selskapet ditt? Kunder eksisterer ikke i min fremtidige jobb. Hater kunder over alt på jord. Skal hvertfall ordne det sånn at det ikke er noe mulighet til å klage på det som blir gjort, og sure kunder slipper ikke til. Endret 20. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Gruppearbeid irriterer meg også, men dessverre er det sånt som må til. Jeg liker ikke å være avhengig av andre, eller at andre er avhengig av meg, for å få en god karakter. Det hadde vært mye bedre om man fikk individuelle karakterer, selv om man jobbet i gruppe. Jeg har alltid likt best å jobbe på egenhånd, og klarer meg slik også best. Endret 20. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Gruppearbeid på ungdomsskolen betydde alltid at jeg jobbet og de andre gjorde..... ehh ingenting Endret 20. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 VGTV's "Riking". For en gjeng douchbags og hu dama som er med er så lite flaterende som det er mulig å bli. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Folk som ikke klarer/gidder å svare på meldinger og mail i tide. Skjønner at man kan være opptatt eller glemme en liten stund til en viss grad, men når man får beskjed og likevel ikke hører noe på noen dager er irriterende. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Folk som sier de skal komme å se på noe jeg skal selge, men ikke gir et jævla pip fra seg... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Folk som ikke klarer/gidder å svare på meldinger og mail i tide. Har et par "kamerater" som er sånn. Han ene svarer egentlig ikke, mens han andre svarer etter 2-3 uker. Forbanna vanskelig det der tror jeg. Endret 20. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Gamle folk som har gjort seg opp en mening om ALT. Selv småting man ikke trenger å ha meninger om. FØKK. Endret 20. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 At noen har stappa TYGGEGUMMI i stikkontakta her jeg sitter. At det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Public schools er'nå dritt ja. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Norske regjeringsparti sine totale engasjemang for å få landet bedre! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) At gamestop solgte meg en PS2 der cd avlesern ikkje fungerer, så får med andre ord ikkje brukt den. Endret 20. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Det er jævlig irriterende å kjøpe noe som ikke fungerer som det skal. Man får jo et nytt produkt som fungerer av selger, men det er avlikvel kjedelig at det man først fikk ikke fungerer fra starten av. Endret 20. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Public schools er'nå dritt ja. Det verste er at jeg går på en privatskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg