SHHHKSHHHK Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg har også hull i venstre øret på grunn av et veddemål, av sorten "Jeg vedder et hull i mitt eget øre på at du aldri vil ta hull i ditt!". Faen. Endret 19. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skjønner ikke hva det er med gutter og tåpelige veddemål. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mye av poenget med iPad er vel også borte nå før modellen med 3G har kommet. I kjent Apple-stil. Men det er jo ikke ulovlig å være dum. man bør ikke diskutere for mye Apple før frekere får et psykisk sammenbrudd. alt med Apple er jo neste GUD for dem. hvis man også tar denne negative testen av iphone i betrakning så har de det neppe bra. men så lege det er Apple så blir brukerkoplevesen god uansett hvor vanskelig det er for mere realistiske personer Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mye av poenget med iPad er vel også borte nå før modellen med 3G har kommet. I kjent Apple-stil. Men det er jo ikke ulovlig å være dum. man bør ikke diskutere for mye Apple før frekere får et psykisk sammenbrudd. alt med Apple er jo neste GUD for dem. hvis man også tar denne negative testen av iphone i betrakning så har de det neppe bra. men så lege det er Apple så blir brukerkoplevesen god uansett hvor vanskelig det er for mere realistiske personer Og folk som deg er akkurat like irriterende. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen av innbyggerne her jeg bor. Får jo faen ikke tent ei fyrstikk engang før noen har anmeldt ett bål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg er godt fornøyd med karakteren C i hvert fall, men dårligere karakter enn det kan jeg bli irritert over. Hadde fått B om det hadde gått på enkeltprestasjoner,men siden det var felles karrakter ble det C. Da har man lov til å være irritert. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Snus. Det lukter så forferdelig vondt. Som en blanding av oppkast og piss. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Snus. Det lukter så forferdelig vondt. Som en blanding av oppkast og piss. Enig, fatter ikke at folk frivillig legger det under overleppa. Tillegg til moderat avhengighet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Snus lukter dritgodt da! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Drit er hvertfall riktig ordvalg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gruppekarakterer generellt burde forbys. Hva skal vel jeg med de andres karakter? Late lærere. Gruppearbeid er greit. Men vi må få hver vår karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Late lærere. Oi oi, du avslørte deg der, din ungdomskoleelev. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 At den 180 W laptop-strømforsyninga mi har tatt kvelden. Mistenker at de er dyre. Eller den funker fremdeles hvis jeg presser pluggen i en spesiell vinkel og ikke rører den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I tillegg til hullene til øregangen, har jeg et hull i venstre øreflipp. Hvorfor ikke i høyre? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gruppekarakterer generellt burde forbys. Hva skal vel jeg med de andres karakter? Late lærere. Gruppearbeid er greit. Men vi må få hver vår karakter. Jeg synes det er gøy for da kan jeg få karakter uten å gjøre noe for det Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hater gruppearbeid. Hvorfor kan man ikke gjøre individuelle oppgaver istedenfor å være innbundet et reglement som alle gruppearbeiderne må være en del av? Hater det. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gruppearbeid= moromt Gruppearbeid med drittsekker= dritt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bonden som har gjødslet jordene rett utenfor her. Det lukter noe så inni hælvette dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg