Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er irriterende når folk mener du har gjort dem noe galt, og istedenfor å si noe, ignorerer de deg glatt. Hvordan i alle dager skal man kunne gjøre det godt igjen når man ikke vet hva galt man har gjort? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg må ta hull i øret pga et forbasket veddemål. Og ja, frisøren gjør sånt. Hvem ellers?Ekte menn tar hull selv. Finn deg en spikerpistol og legg ann. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg må ta hull i øret pga et forbasket veddemål. Og ja, frisøren gjør sånt. Hvem ellers?Ekte menn tar hull selv. Finn deg en spikerpistol og legg ann. Du sa ekte menn. Det betyr grunnmurspiker og hammer... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvem ellers? Piercesjapper? Samme jeg tenkte... Frisører klipper ørene av... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nå har jeg et hull i venstre øre. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg sitter her med mobilen i hånden. Jeg må ringe frisøren, for jeg må ta hull i øret. Men jeg vil ikke. Det blir bare mer og mer skremmende. Jeg vet at jeg må ringe, men jeg er livredd, derfor sitter jeg helt stille med mobilen i hånden. Har to spm til deg: Hvorfor Må du ta hull i øret Og Gjør frisører sånt? Jeg må ta hull i øret pga et forbasket veddemål. Og ja, frisøren gjør sånt. Hvem ellers? ... Og skrev du det innlegget med 1 hånd? Jeg la fra meg mobilen litt for å skrive med begge hender. hudpleiere kan også ta hull i ørene Endret 19. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nå har jeg et hull i venstre øre. Jeg og har hull i venstre øre. Jeg har et i høyre øre og. Uten de hullene her, ville jeg nok ikke hørt like godt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I tillegg til hullene til øregangen, har jeg et hull i venstre øreflipp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mats Gilbert... Satan for en IDIOT. Det har han alltid vært. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) I tillegg til hullene til øregangen, har jeg et hull i venstre øreflipp. Jeg har et hull i venstre ørevegg. Det verker av og til, lenge etter at jeg tok det. Men det er verdt det. Endret 19. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvor faen er alle mine usette filmer i subscriptions boksen blitt av? Pokkers jewtube! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mine filmar har også forsvunne, men det er like greitt, eg hadde ingen planar om å sjå dei. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Å glemme igjen brillene i bilen er utrolig frustrerende, siden jeg er helt avhengig av dem. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du la ikke merke til det når du gikk ut døra? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg hadde andre ting å tenke på da jeg steg ut av bilen. Jeg merket det derimot da jeg kom inn i butikken... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) "Navn Navnesen tok selvmord den 43 fjottober i år." -Du, hørte du om han i blokka der oppe som tok selvmord? -Jeg tror jeg tar selvmord. ---------------------------------------- Det heter å BEGÅ selvmord. Ikke å ta selvmord. Dette irriterer noe inni skauen. Endret 19. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nå har jeg et hull i venstre øre. Æsj. Må du ha det lenge, eller kan du la det gro igjen med ein gong? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg vet ikke. Etter at to stykker har spurt om det samme, begriper jeg ikke hvorfor vi ikke fastslo dette før jeg tok hull i øret. Jeg tenkte på mye rundt hull i øret, men ikke det. Jeg vil helst la det gro igjen så fort som mulig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Eg og har hol i venstre øyre. Eg fekk samtidig som systera mi for nokre år sidan. Eg sa til mor mi at viss systera mi gjorde det kunne KANSKJE eg prøve. Før eg fekk tenkt meg om sat eg i stolen med hol i øyra. Eg veit eigentleg ikkje kvifor eg ikkje lot det gro… Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gutar med hol i øyra er det styggaste og mest harry som fins. Nesten i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg