Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over folk som ikke gidder å betale tilbake det de skylder. Jeg lånte en kompis av meg 50 spenn for over tre uker sida, men likevel kjøper han kebab nesten hver dag etter skolen for omtrent 50 kroner. Snylter.

8469374[/snapback]

Så får man jo selvsagt høre: «Jeg hakke penger, ass. Hva virru jeg ska gjørra, a? Kanke trylle frem grunker heller, vettu».

Det minner meg på at jeg irriterer meg over hvordan det snakkes her.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som ikke gidder å betale tilbake det de skylder. Jeg lånte en kompis av meg 50 spenn for over tre uker sida, men likevel kjøper han kebab nesten hver dag etter skolen for omtrent 50 kroner. Snylter.

8469374[/snapback]

 

Tja, kjenner også folk som trenger å påminnes slikt. Om man ikke ber om pengene, tror de du har glemt dem. Så da ber du ham om å lange dem over omgående.

Lenke til kommentar

Sma drittunger som spiller cs som er like gode på tegnsetting og gramatikk som meg og ikke kan si annet en "lol", "hahahaha" og "du suger jeg er bedre en deg". Når du i tilleg aldri får svart og de fortsetter med den endeløse torturen til det rabler for deg.

 

Det irriterer noe så grenseløst.

Endret av aleks tho
Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som ikke gidder å betale tilbake det de skylder. Jeg lånte en kompis av meg 50 spenn for over tre uker sida, men likevel kjøper han kebab nesten hver dag etter skolen for omtrent 50 kroner. Snylter.

8469374[/snapback]

vær med han til kebabsjappa og si at du skal ha penga der og da, da kan han ikke si at ikke har penger, hvis han sier han ikke har spist, si at det er hans feil og at han skal ha spist frokost fordi det er det viktigste måltidet på dagen,hvis han ikke betaler:

 

kimogpvrk015.jpg

 

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...