Deadringer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Folk med mer penger enn vett kjøper slikt drit, ingen andre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mye av poenget med iPad er vel også borte nå før modellen med 3G har kommet. I kjent Apple-stil. Men det er jo ikke ulovlig å være dum. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vulkanaske gjorde at det ble 9 timer buss hjem fra Danmark. :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Stygge aviser! Overskrift: Lettere vær fra i morgen, men fortsatt kjølig Bildetekst: Det blir mer blå himmel og sol i Trøndelag fra i morgen, men det vil fortsatt holde seg kaldt. Ingress: Trøndelag kan se fram til en midlertidig bedring i været fra i morgen med økte sjanser for sol og oppholdsvær, men det vil fortsatt holde seg kjølig. http://www.adressa.no/vaeret/article1471858.ece Fuckings... ÅÅÅ. Hater gjentagelser. HATER DET, HATER DET, HATER DET! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Basisgruppen min, åååh som de irriterer meg. Deres elendighet ga meg en ussel C i dramaeksamen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ouch, begynt å få sår i munnviken igjen. Kommer så fort, men tar sykt lang tid å få vekk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fatter kjøpte en ost til meg i Nederland som var sykt god og nå har jeg spist den opp. Jeg vil ha mer. >< Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Basisgruppen min, åååh som de irriterer meg. Deres elendighet ga meg en ussel C i dramaeksamen. Som om det er noe å syte over. C er jo ganske bra. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg er godt fornøyd med karakteren C i hvert fall, men dårligere karakter enn det kan jeg bli irritert over. Endret 19. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nettopp... jeg ser på A som urealistisk i de fleste tilfeller, dermed er B godt som gull. Da kan man si at C er sølv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvem blir fornøyd med sølv? Vi er jo nordmenn, vi er skapt for gull. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kommunen har bestemt at vinteren er over, og vil da ikke strø de glatte veiene. Ja, det er logisk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg sitter her med mobilen i hånden. Jeg må ringe frisøren, for jeg må ta hull i øret. Men jeg vil ikke. Det blir bare mer og mer skremmende. Jeg vet at jeg må ringe, men jeg er livredd, derfor sitter jeg helt stille med mobilen i hånden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg sitter her med mobilen i hånden. Jeg må ringe frisøren, for jeg må ta hull i øret. Men jeg vil ikke. Det blir bare mer og mer skremmende. Jeg vet at jeg må ringe, men jeg er livredd, derfor sitter jeg helt stille med mobilen i hånden. Har to spm til deg: Hvorfor Må du ta hull i øret Og Gjør frisører sånt? Endret 19. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ... Og skrev du det innlegget med 1 hånd? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mats Gilbert... Satan for en IDIOT. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Frisøren her tar hull, men hull på gutter syntes jeg er stygt. Spesielt de med to stykker i hvert øre, en i hvert øyebryn, snakebite og stjerne i nippelen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg sitter her med mobilen i hånden. Jeg må ringe frisøren, for jeg må ta hull i øret. Men jeg vil ikke. Det blir bare mer og mer skremmende. Jeg vet at jeg må ringe, men jeg er livredd, derfor sitter jeg helt stille med mobilen i hånden. Har to spm til deg: Hvorfor Må du ta hull i øret Og Gjør frisører sånt? Jeg må ta hull i øret pga et forbasket veddemål. Og ja, frisøren gjør sånt. Hvem ellers? ... Og skrev du det innlegget med 1 hånd? Jeg la fra meg mobilen litt for å skrive med begge hender. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvem ellers? Piercesjapper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg