€uropa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Fabrikkene er allerede bygget. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Maskinene… Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Fabrikkene er allerede bygget. Med mindre du sitter på noe hemmelig informasjon om roboter som kan erstatter mennesker håper jeg at du innser hvor tåpelig det blir? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Maskinene… Hvem skal bygge maskinene som skal bygge maskinene? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Denne diskusjonen kan bli artig. Irriterer meg over folk som ikke holder avtaler. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Maskinene… Hvem skal bygge maskinene som skal bygge maskinene? Maskinene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Maskinene… Hvem skal bygge maskinene som skal bygge maskinene? Maskinene. Hvem skal lage programmet som gjør at maskinene kan lage maskinene som lager maskinene? Endret 18. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Maskinene… Hvem skal bygge maskinene som skal bygge maskinene? Maskinene. Hvem skal lage programmet som gjør at maskinene kan lage maskinene som lager maskinene? GlaDOS. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvem lagte GlaDOS? Aparture science! Du kan jobbe der! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men alle i Aperture Science er daue. Og jeg vedder en tier på at hun knerter alle nyansatte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke om vedkomne er en kvinne kledd i oransje som har fått has på et portal-gevær. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 DETTE irriterer.. HVEM FAEN SYNS DET ER KULT? Jeeesus! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 DETTE irriterer.. HVEM FAEN SYNS DET ER KULT? Jeeesus! Hele konseptet er jo helt latterlig på alle mulige måter, men jeg skjønner ikke hvordan man kan irritere seg over det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 DETTE irriterer.. HVEM FAEN SYNS DET ER KULT? Jeeesus! Eg lo :!: Det verste eg har sett på årevis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg ikke kan dra til sverige imorgen fordi jeg har to K & H timer jeg må gå på.Jeg har også trafikalt grunnkurs som varer en god stund, litt senere på dagen -.- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Folk som starter båtmotoren utenfor soveromsvinduet mitt, på land, på en søndag. Ork. Make it go away. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 De gamle reklamene for Net-On-Net irriterte, fordi de viste folk som ødelegger fullt brukbare ting i raseri. De nye relamene irriterer like mye. De viser dårlige, uskarpe videoer fra det som ser ut som overvåkningskameraet i et varelager. Så kommer det en gaffeltruck. Hver gang tennes det et lite håp om at nå kommer et epic fail moment der dyr last faller ned eller noe. Men neida. Den holder bare opp en kasse med med bilde av et "supertilbud" på. Irriterer meg hver gang. Har sett så mange videoer som begynner nesten likt på nettet. En annen ting som irriterer er den nye reklamen for Betsson. VIKTIG MELDING! Betsson gratulerer en heldig vinner fra Stavanger... En pokkers gratulasjon er da ikke en viktig melding for oss andre. At han har tjent mange millioner er sikkert viktig for ham. Men jeg trenger ikke å vite det. Og til slutt: Reklamen for opplysningen 180. Tydelig ripoff på 1880, med ett siffer mindre. Og så later reklamen som om den er en ekstrasending med et kjent nyhetsanker (eller etterlikning). Elendige tullereklamer. Jeg foretrekker de reklamene som får folk til å le. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Folk som fornorsker "on so many levels" med "på så mange plan". Jævla retards. Finnes i den Dinside-linken ovenfor her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg