Laffe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Snøen som dalte og som snart kommer tilbake.... -_______- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal ikke dra alle på allmenn under en kam, men noen av dere tror dere veit alt. Det er så forbanna irriterende når jeg og en anen fra elektro står og diskuterer hvordan ting fungrer, så kommer det en fyr fra allmenn og bryter inn. Denne personen tror han vet alt som har med elektro og gjøre fordi han går på allmenn "der de vet alt som er å vite". faen ta disse personene. Også dette med at alle på allmenn får så sinnssyk høy lønn og høy standard og høyere sosial verdi enn alle andre. Hjelper faen meg ikke og diskutere i mot. Nok om de. Jeg gidder ikke diskutere mer om dette fra nu... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fillern. Det snør. Igjen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fillern. Det snør. Igjen. Trondheim du også? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg ikke finner styrke til å dra ut å jogge. Jeg har ikke gjort noen ting på to dager, likevell er jeg utslitt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fillern. Det snør. Igjen. her hagler det... -.- Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg har skiftet til sommerdekk... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Regn og snøøøø! Piss meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Skal ikke dra alle på allmenn under en kam, men noen av dere tror dere veit alt. Det er så forbanna irriterende når jeg og en anen fra elektro står og diskuterer hvordan ting fungrer, så kommer det en fyr fra allmenn og bryter inn. Denne personen tror han vet alt som har med elektro og gjøre fordi han går på allmenn "der de vet alt som er å vite". faen ta disse personene. Også dette med at alle på allmenn får så sinnssyk høy lønn og høy standard og høyere sosial verdi enn alle andre. Hjelper faen meg ikke og diskutere i mot. Nok om de. Jeg gidder ikke diskutere mer om dette fra nu... Allmenn er jo 1-10 på nytt. Er for folk som ikke er praktisk anlagt. Vi hadde en fyr fra allmenn som kom innom oss på IKT hver dag. Til slutt ble vi så lei av bedreviter-holdningen hans at vi ba han bygge en PC. Tok ikke lange studen før han gikk, og aldri kom tilbake. Endret 18. april 2010 av Dragen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men hvem kommer til å jobbe for hvem om noen år? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men hvem er avhengig av hvem om noen år? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At lufta i dekka på ett eller annet vis plutselig er borte. Fyller i luft, å det kan holde i flere uker så er det plutselig tomt igjen......... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Bytt ventilene, ta en sprayflaske, hiv oppi vann og zalo, spray langs kanten på felgen og se om det bobler. Hvis det bobler...Dekkverksted. Endret 18. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vil gi meg en bil? Som funker? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg er alltid kald og fryser. Må ha på meg to gensere og dyne for å være comfy. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vil gi meg en bil? Som funker? Sorry.. Min funker, men når jeg ikke får eu på den lenger skal jeg sveise bur og bruke som bilcross bil Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 at alle mopeder som jeg skal til å kjøpe står i trondheim. Faan ta den drittbyen, send noen mopeder sørover! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arbeiderne kan erstattes av maskiner. Hvem skal bygge maskinene? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg er alltid kald og fryser. Må ha på meg to gensere og dyne for å være comfy. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg