Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) "Vel og merke" "Så og si" Ah, den irriterer jeg meg også over. Men de fleste tenker vel ikke over det. Endret 17. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Den første filmen man ser med en ting er alltid bedre enn om noen bruker det samme i en anen. Det blir bare slik automatisk Vel, det er godt mulig, men jeg synes de som gjør noe først veldig ofte gjør det best. Det at de faktisk fant på det sier noe om hvor kreative de er, noe som igjen sier noe om deres evne til å utføre det på en fantastisk måte. Man kan si at de kuttet seg gjennom en jungel med macheter uten å vite hvordan det kom til å bli. De andre bare gikk i fotsporene, i en sti som allerede var lagd. Jeg likte forresten da de brukte soundtracken ganske tidlig i Knowing, det var verdig. Men når de brukte det i scenen på slutten var det helt obvious at de herma etter. Men den egentlige triggeren var at jeg, dobbeltmoralsk nok, skulle lage en lignende scene selv. Og nå som jeg så at Knowing også gjorde det, føler jeg at det blir oppbrukt. Og jeg står igjen som synderen uten kreativitet. Men jeg gjør det for moro skyld med youtube som min distribueringskanal, ikke for å lage en kinofilm. Endret 17. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Joa, dem finnes, men er liksom 1 av 1000.. leif Eksempel: Jeeez, skal man først være pirat bør ikke tpb være første og eneste kilde. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg har gjort så urovekkende lite denne helgen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg har gjort så urovekkende lite denne helgen. Welcome to my world... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja det er alltid slik. Hver gang man har fri så har man også ingenting å gjøre... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 HATE utelivet i Trondheim. Spesielt hvis man bare er 18. Bare sånne drittplasser hvor "de kule ungdommene" henger, og skal yppe. Og sier man fra, så kommer det 4-5 ungdommer og skal banke deg opp. Heldigvis har jeg venner. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Joa, dem finnes, men er liksom 1 av 1000.. leif Eksempel: Jeeez, skal man først være pirat bør ikke tpb være første og eneste kilde. Går for det meste i …ehm.. Videotown Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=81261&ocid=10020 "Miley spiser kjærlighet på pinne" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=81261&ocid=10020 "Miley spiser kjærlighet på pinne" Who cares?! Ja, slike nyheter irriterer meg også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=81261&ocid=10020 "Miley spiser kjærlighet på pinne" Who cares?! Ja, slike nyheter irriterer meg også. Skulle akkurat til og poste den når jeg så msn today dukket opp i dag. Har lyst til og kaldkvæle de på msn.no for helt-på-trynet nyheter... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det går an å skru av at det tullet popper opp når man logger på msn Men da går man glipp av nyheter om RObert Pattinson Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men da går man glipp av nyheter om RObert Pattinson Ikkje minst alle 10 tinga som viser at nokon likar deg, eller kva type mannfolk ein aldri bør bli ilag med! Ein går kanskje glipp av kva klede Ashley Tisdale hadde på seg når ho åt taco også Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke glem Obama som spiser iskrem! VG er ikke hakket bedre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Trodde vi hadde se og hør til dette jeg. Men nå vises ikke globen nede på verktøy linja med internet. Det irriterer det for hver gang jeg kikker ned dit så er den ikke der og da tror jeg ikke det er nett. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg blir så forbannet når jeg sitter ute og koser meg og en sky skygger for sola. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg blir så forbannet når jeg sitter ute og koser meg og en sky skygger for sola. Skulle ønske jeg var i ditt sted, solen fucker opp skjermen Solen er skikkelig teit, når jeg vil bruke dataen soler den seg på skjermen og når jeg vil lese eller noe annet der jeg liker sol så dekker den seg til i skyer. Dustesol. Irriterer meg også over at jeg prøver å huske navnet på et band eller noen av sangene men jeg greier det ikke :| Ikke noe av tekstene heller, bare en melodi. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ikkje klag, her er det faen meg snø. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 At jeg har vondt i hodet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg