Hanzi. Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det snør +1. Skifta vinterdekk for to dager siden, og når jeg vokna idag tidlig låg det snø på veien og jeg måtte skrape is! Nå er det på tide med sol! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Irriterer at jeg måtte ta på meg den mest ubehagelige genseren jeg har i dag, siden alle de andre er til vask. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Irriterer meg at jeg må levere inn HTC Legend som jeg kjøpte i går fordi de fleste knappene var helt løse. Så nå må jeg legge inn alt på nytt og sette opp hele telefonen igjen når jeg får bytta. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Når noen ringer deg, du ikke rekker å ta tlf, men du ringer dem opp 3 sekunder senere. Men ingen tar telefonen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 At jeg skal på årets første løp, og det er meldt drittvær, som er der jeg suger mest... Blir dårlig start på sesongen... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 deprimerende å gå opp i vekt etter at jeg begynte å trene... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg irriterer meg over torrents. Har den dritten noen gang fungert? Jeg snakker ikke om ulovlige filmer, men lovlige ISOer og slikt. Jeg skulle nylig prøve å legge inn Linux på en OLPC, og siden den er litt sær, måtte jeg ha et bestemt program. Programmet lå på ThePirateBay, ikke på FTP. Og selvsagt var det ingen påloggede å laste ned programmet fra. Torrent er sikkert bra til sitt bruk, men jeg har alltid opplevd det som 10 ganger tregere enn om de bare hadde lastet fila opp på en server. Det finnes nok av sider som gjør slikt, slik som RapidShare. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Torrents er bra så lenge man ikke henter filene fra tpb. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, det finnes nok av sider som gjør slikt, og det koster stort sett penger. Båndbredde er dyrt. Torrents fungerer helt utmerket, det. Og båndbreddekostnaden spres. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Klart, noen ganger funker det. Men jeg fikk ikke lastet ned det programmet jeg trengte. Det burde være en FTP man kan bruke hvis alle brukerne er avlogga. Det er jo litt optimistisk å tro at programmet vil bli seedet i årevis når det er et så sært program. Linux-isoer og kjente filmer vil jo ha langt flere seedere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Torrents er som biler. Kan du ikke kjøre, så kommer du ikke langt. Hvilket program/distro ser du etter? Endret 16. april 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Irriterer at jeg måtte ta på meg den mest ubehagelige genseren jeg har i dag, siden alle de andre er til vask. + 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) deprimerende å gå opp i vekt etter at jeg begynte å trene... Mest sannsynlig fordi kroppen din tar til seg mer vann når du trener (du drikker mer osv). Går som regel litt opp, før du begynner og gå ned Irriterer meg at det er meldt snø til uka, når jeg har nye felger og sommerdekk liggende Endret 16. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg trenger ikke programmet nå lengre. Men det var et program som skulle gjøre det mulig å legge Ubuntu på en OLPC. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Irriterer at jeg ikke finner en god og billig netbook tablet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Metal fans som klager over sanger som spilles på The Voice. Med tanke på hva de hører på vill jeg påstå at det som spilles på Voice er mer variert en black metal. Sangene er ikke bare like, men med navn på sanger som "Call of the Black Forest", "Jeg Hater Alt og Alle" og "Eternal Winter" så ikke kom å klag over ensformig pop , RnB og hip hop. Jeg kan også lage metal. Jeg skal hete The Deep Pits of Satan med sanger som Etarnal Fire in Heaven, Black Frost, Deep Black Waters of Death og Burning Children. Vert i tråden der man poster hva man hører på? Har lista alle 3 eksemplene dine der Det var i "Hvilken sang hører du på nå" tråden hvor jeg fikk inspirasjon til å skrive et innlegg her Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Irriterer at YouTube-videoer tar evigheter å lade i dag. Endret 16. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Askelaget som ligger på bilen min! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjipt, men kan du ordne bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg