Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over torrents. Har den dritten noen gang fungert?

Jeg snakker ikke om ulovlige filmer, men lovlige ISOer og slikt.

Jeg skulle nylig prøve å legge inn Linux på en OLPC, og siden den er litt sær, måtte jeg ha et bestemt program.

Programmet lå på ThePirateBay, ikke på FTP.

Og selvsagt var det ingen påloggede å laste ned programmet fra.

Torrent er sikkert bra til sitt bruk, men jeg har alltid opplevd det som 10 ganger tregere enn om de bare hadde lastet fila opp på en server.

Det finnes nok av sider som gjør slikt, slik som RapidShare.

Lenke til kommentar

deprimerende å gå opp i vekt etter at jeg begynte å trene... :thumbdown:

Mest sannsynlig fordi kroppen din tar til seg mer vann når du trener (du drikker mer osv). Går som regel litt opp, før du begynner og gå ned :)

Irriterer meg at det er meldt snø til uka, når jeg har nye felger og sommerdekk liggende :hrm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Metal fans som klager over sanger som spilles på The Voice. Med tanke på hva de hører på vill jeg påstå at det som spilles på Voice er mer variert en black metal. Sangene er ikke bare like, men med navn på sanger som "Call of the Black Forest", "Jeg Hater Alt og Alle" og "Eternal Winter" så ikke kom å klag over ensformig pop , RnB og hip hop.

Jeg kan også lage metal. Jeg skal hete The Deep Pits of Satan med sanger som Etarnal Fire in Heaven, Black Frost, Deep Black Waters of Death og Burning Children.

Vert i tråden der man poster hva man hører på? Har lista alle 3 eksemplene dine der :p

Det var i "Hvilken sang hører du på nå" tråden hvor jeg fikk inspirasjon til å skrive et innlegg her :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...