Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metal fans som klager over sanger som spilles på The Voice. Med tanke på hva de hører på vill jeg påstå at det som spilles på Voice er mer variert en black metal. Sangene er ikke bare like, men med navn på sanger som "Call of the Black Forest", "Jeg Hater Alt og Alle" og "Eternal Winter" så ikke kom å klag over ensformig pop , RnB og hip hop.

Jeg kan også lage metal. Jeg skal hete The Deep Pits of Satan med sanger som Etarnal Fire in Heaven, Black Frost, Deep Black Waters of Death og Burning Children.

Skal bli gøy å høre alle metallfans som generelt snakker drit om elektronisk musikk forsvare dybden i sjangeren deres :!: .

Lenke til kommentar

Du viser samme uvitenhet som alle andre med null innsyn i en type sjanger.

Det kan godt hende, men jeg er bare ærlig. Jeg irriterer meg over at det går ann å like death metal. Jeg snakker om band type Burzum.

Jeg har hørt flere deathmetal sanger. Godt over hundre sanger i den sjangeren. Band som Burzum, Dimmu Borgir så jeg vil påstå at jeg ikke har null innsyn i sjangeren.

Greit nok, noen band er ikke så verst. Noen sanger av Dead Man In Reno, Lamb of God og Kataklysm kan funke hvis jeg er i et negativt hjørne, men det er vel det lengste jeg kan strekke meg.

Lenke til kommentar

Metal fans som klager over sanger som spilles på The Voice. Med tanke på hva de hører på vill jeg påstå at det som spilles på Voice er mer variert en black metal. Sangene er ikke bare like, men med navn på sanger som "Call of the Black Forest", "Jeg Hater Alt og Alle" og "Eternal Winter" så ikke kom å klag over ensformig pop , RnB og hip hop.

Jeg kan også lage metal. Jeg skal hete The Deep Pits of Satan med sanger som Etarnal Fire in Heaven, Black Frost, Deep Black Waters of Death og Burning Children.

Skal bli gøy å høre alle metallfans som generelt snakker drit om elektronisk musikk forsvare dybden i sjangeren deres :!: .

Det var litt morsomt å lese siden jeg sitter her med Slayer t-skjorte og hører på trance :p Gidder ikke å forklare ting for fjols da, det gjør jeg nok av utenom forumet.

Lenke til kommentar

Vert i tråden der man poster hva man hører på? Har lista alle 3 eksemplene dine der :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Nå har noen av kjerringene i kjerringklubben til mamma hvert og pirka borti testsprayingen til worlklog'en min :realmad: Nå ser den bare helt jævlig ut med sagflis og åpne områder. HVORFOR må sånne bygde kjerringer pirke på absolutt alt. Satt i 30 min og pusse på den jævla metall boksen.

Lenke til kommentar

Du viser samme uvitenhet som alle andre med null innsyn i en type sjanger.

Det kan godt hende, men jeg er bare ærlig. Jeg irriterer meg over at det går ann å like death metal. Jeg snakker om band type Burzum.

Jeg har hørt flere deathmetal sanger. Godt over hundre sanger i den sjangeren. Band som Burzum, Dimmu Borgir så jeg vil påstå at jeg ikke har null innsyn i sjangeren.

Greit nok, noen band er ikke så verst. Noen sanger av Dead Man In Reno, Lamb of God og Kataklysm kan funke hvis jeg er i et negativt hjørne, men det er vel det lengste jeg kan strekke meg.

Verken Burzum eller Dimmu er Death Metal :p

Men uansett. Jeg hører på Black Metal, Heavy Metal, Hardstyle/nustyle/hardcore, hip-hop. Ingen vitså uttale seg om ting man ikke kan.

Lenke til kommentar

Faens jævla oppdateringer som er på alt hele tiden.

Starter jeg PS3en er det systemoppdatering. Skal jeg høre på musikk maser Winamp om oppdatering. Åpner jeg ei pdf-fil skal Adobe Reader oppdateres. Skal jeg spille må Steam eller Windows Live oppdateres. Skal jeg laste ned noe vil Vuze oppdateres. Hver fuckings gang jeg logger inn sier Fingerprintreaderen i fra om oppdateringssjekk. Det samme maser HP Update om, men det er aldri oppdatering. Og så har man selvfølgelig Windows-oppdateringene som også skal ha deg til å restarte. Og gidder man ikke det så tvinger Windows det gjennom bare det går lang nok tid. Veldig artig når man skal laste ned noe over natta bare for å våkne til at man må logge inn igjen...

Trenger vi virkelig alle de bittesmå oppdateringene hele tiden?

Lenke til kommentar

Bullshit. Forumet har blitt mye mer ustabilt og hender jeg ikke kommer inn på lenge. MSN måtte jeg oppdatere selv om jeg ikke ville og etter den nye versjonen som skulle være mye sikrere har den blitt hacka. Det mest irriterende er egentlig at programmene alltid spør om det skal oppdateres, om det er en forbedring bør det oppdateres automatisk, og det bør gjøres slikt at brukeren merker minst mulig.

Lenke til kommentar

At ekser til jenter jeg kjenner ikke bare kan holde seg unna i stedet for å ødelegge dagen til venninnene mine og meg ved å kjøre bort til de på moped, for å skjelle de ut så de tar til tårene og så kjøre igjen.. Får så lyst til å grapse mopedene med bilen min!!!!!!!!

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle så er det en som bryr seg litt for mye om hvem eksen hans går med.. Blir så forbanna.. Kan ikke ekser være ekser og la folk være i fred! Går ut over meg og når jenta jeg er glad i plutselig sitter å hylgriner i telefonen 30 min unna midt på natta..! Jeg .. ARGH... Noen jævler vokser faenta aldri opp.! Helvete!

Og i tillegg føler jeg meg håpløs, for sa jeg kunne hive meg i bilen å kjøre hen til ho, men neida mora nekta det.. Så da sitter jeg her å lurer på hvordan det går, og får ikke sove...

Har lyst til å gjøre noe mot han som plager, men da ender man jo på samme nivå som avskummet, så det beste er vel å heve seg over han å la dritten være på sitt nivå alene...

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...