Erren Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 mrosomt attttt follllkkkk letter etter feill, elskker såna flok;) Nå fant du nokk masse feil ;D , du fant vell feil overalt? 8460584[/snapback] Det var mange feil over den setningen også, så ta det helt med ro. 8460815[/snapback] En annen ting som irriterer meg er brudd på nettiketten vår. Man skal jo prøve følge vanlig norsk rettskriving, så å drite i skrivefeil er vel å drite i nettiketten også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg irriterer meg over gatebarn. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg irriterer meg over gatebarn. 8461676[/snapback] Ja, jeg også, skitne og små. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hater smiskere, og de som søker oppmerksomhet gjennom smisking, og roper det høylytt ut i en folkemengde at de skal drikke seg fulle fordi de er med i unge høyre og at de skal dra fordi de er invitert på smøretur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hater dårlig kvalitet Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hater dårlig kvalitet 8461795[/snapback] Er det derfor du har så lekker kvalitet på avataret ditt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Når man tar heis, og skal enten inn eller ut av heisen. De som skal inn i heisen står på høyre side, og går inn der. De som skal ut går ut på venstre side. Hvor vanskelig er det? Er så irriterende å måtte gå på masse folk fordi de ikke klarer å gå på rett side. Samme gjelder forøvrig i rulletrapper og rullebånd. De som står, er på høyre side. De som går, er på venstre. (Eller er det omvendt?) Ihvertfall, folk som står på feil side av heisen er irriterende. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg bruker heller livet på å ignorere ting. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ungdommer som insisterer på å klynge seg sammen i inngangen til kjøpesenteret. Hva er det som er så spennende akkurat der? Noen ganger står de også i hop rundt i de mer trange passasjene. Se til h... å beveg dere rundt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Folk som ikke bruker blinklys! Er så drygt å stoppe for noen fordi du ikke vet hvor de skal. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Irriterer meg kanskje ikke på akuratt dette, men småfolk som kommer inn på sats med hansker og tar 40-50 kilo i la oss si nedrekk med stang/smalt grep og strever som et helvete er ganske latterlig ere mulig? Hansker på gymmet er for meg en jente ting, alle kan tåle litt træler. Dog fatter jeg de som løfter tungt som bruker hansker. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) De som skal inn i heisen står på høyre side, og går inn der. De som skal ut går ut på venstre side. Hvor vanskelig er det? 8463851[/snapback] Mulig at jeg tenker veldig feil nå, men høyre side for de som skal inn i heisen blir jo venstre for de som står i den og skal ut...eller? EDIT: Det er kanskje litt ekstra tungvint i den typen heis som det er i blokka her hvor jeg bor, hvor døra går fra den ene siden til den andre og det altså ikke er to separate dører som møtes på midten. Endret 24. april 2007 av johnj Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ang heis så er det best at de som går inn i heisen går der hvor man trykker på hvor man skal - de som skal ut, på andre siden =) hc: Du hadde likt deg i London, _alle_ følger regelen med at man står i rulletrappa til høyre, skal man gå er det bare til å bruke den ledige plassen på venstrasiden. Irriterer meg at det er mattetentamen til torsdag :o eeeek! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jeg hater at alle damer er helt ville etter meg. klarer ikke å gå på gata engang uten å nesten bli voldtatt av vakre kvinner med fyldige bryster.............. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jeg hater at alle damer er helt ville etter meg.klarer ikke å gå på gata engang uten å nesten bli voldtatt av vakre kvinner med fyldige bryster.............. 8465070[/snapback] hahaha :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hc: Du hadde likt deg i London, _alle_ følger regelen med at man står i rulletrappa til høyre, skal man gå er det bare til å bruke den ledige plassen på venstrasiden. 8465057[/snapback] Eller hadde likt seg enda bedre i Japan. Hvis man har med en ringeklokke Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) hc: Du hadde likt deg i London, _alle_ følger regelen med at man står i rulletrappa til høyre, skal man gå er det bare til å bruke den ledige plassen på venstrasiden. 8465057[/snapback] Eller hadde likt seg enda bedre i Japan. Hvis man har med en ringeklokke 8465124[/snapback] ¨ tøft. vill du fort framm så bruker du bare ringeklokka som f i sverige har en egen sykkelsti i gangvegen på en måte. Endret 24. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hc: Du hadde likt deg i London, _alle_ følger regelen med at man står i rulletrappa til høyre, skal man gå er det bare til å bruke den ledige plassen på venstrasiden. 8465057[/snapback] Eller hadde likt seg enda bedre i Japan. Hvis man har med en ringeklokke 8465124[/snapback] Morsomt Sitter han på en sykkel, eller bare later han som? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hadde det vært noe poeng hvis han syklet:P Han har jo klokken på fingen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Folk som ikke bruker blinklys! Er så drygt å stoppe for noen fordi du ikke vet hvor de skal. 8464468[/snapback] En i klassen bruker ikke blinklys. «Ingen har noe med hvor jeg skal, derfor bruker jeg det ikke». Og det er ikke for å være morsom, han tør aldri å ha biler bak seg heller. Da blir han jo forfulgt. Litt utenfor tema, men han mener at staten vet hva du har på brødskiva om morgenen, og tør aldri å se opp på himmelen, for da tar de bilde av deg med en gang. Derfor går han med caps og ser ned i bakken til enhver tid. i sverige har en egen sykkelsti i gangvegen på en måte. Det finnes flere steder i Norge også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg