Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

irreterer meg grenseløst ang bussene og att ingen kan svare på inlegget mitt om reglene vis buss ikke går og jeg ikke kan komme meg til skolen (uten å gå 5km)

Jeg har fått med meg at vist det er skolen som har tatt ansvar for transport må de skaffe deg det, men om du ikke kommer deg på skolen teller det som fravær. Så uklart med mange meninger i min verden...

Lenke til kommentar

Nok en gang irriterer jeg meg over de beryktede Facebook-politikerne, men denne gangen er det spesielt den eldre garden av dem som er det primære irritasjonsobjektet, skrivestilen deres. Hva for slags ondskap er det som koker inni dem som får dem til å bruke så latterlig mye punktum, utropstegn og spørsmålstegn? Gjør de det med vilje? Sakset fra en kommentar fra en Facebook-gruppe som protesterte mot et eller annet (oljeboring i Lofoten og Vesterålen), dette er dråpen som fikk begeret til å renne kraftig over:

"Torunn Hornhjaldsen Pengan eller livet????????????"

Navnet er byttet ut, FYI.

edit: Fant en til kommentar, av samme person. Forbaskede kjerring;

post-210521-1271281331,3657_thumb.jpg

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Hater folk som demonstrerer.

Er så stygt, ser ut som en saueflokk.

Bare står der med skilt og tror noen vil høre på dem.

Jævlig idiotisk, det burde vært forbudt fordi det ser lame ut.

Husker jeg var i Stockholm i påsken. Gikk forbi 2 (!) demonstrasjoner fra hovedgaten til hotellet. Ene var om at pels var mord. De hadde ropert og tok helt av. Andre var om Isreal og Plaestina konflikten og det var mange hippier med palestinaskjerf som gikk opp og ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hippier - Seriøst, redde verden ved å kjøre rundt i gamle biler, ha orgier og røyke hasj?

At jeg ikke var på metallica konserten 14.april, bare 13.april. Det var verdenspremiere på Unforgiven III!

Lenke til kommentar

Fikk varselskjema i gym... ALDRI fått noe slikt før, aldri hatt en anmerking i hele min skolegang! Klassen var på en dagstur, en såkalt "fagdag" i gym mens jeg var i USA (gymlæreren godkjente permisjonen før jeg reiste) og nå står det at jeg kanskje ikke kan få karakter fordi jeg ikke var med på en kosetur på ski? Regner med dette er en standardslipp som de må sende ut pga. at dagsturen gikk på 6 skoletimer i et 2 timers ukefag.

maaaas

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Når jeg søker etter bilder på google, og bildet jeg trenger er lastet opp på photobucket.

Da er alt håp ute.

Er ikke det primærfunksjonen til det nettstedet?

Hvorfor i helvete funker ikke da noe så enkelt som å se bilder der?

Forbanna talentløse idioter.

Pekktryner, dø DØ DØ! SERIØST DØ! NÅ NÅ NÅ!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...