Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvordan i helvete skal jeg komme meg på jobb når bussene ikke går... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 irreterer meg grenseløst ang bussene og att ingen kan svare på inlegget mitt om reglene vis buss ikke går og jeg ikke kan komme meg til skolen (uten å gå 5km) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 irreterer meg grenseløst ang bussene og att ingen kan svare på inlegget mitt om reglene vis buss ikke går og jeg ikke kan komme meg til skolen (uten å gå 5km) Jeg har fått med meg at vist det er skolen som har tatt ansvar for transport må de skaffe deg det, men om du ikke kommer deg på skolen teller det som fravær. Så uklart med mange meninger i min verden... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Nok en gang irriterer jeg meg over de beryktede Facebook-politikerne, men denne gangen er det spesielt den eldre garden av dem som er det primære irritasjonsobjektet, skrivestilen deres. Hva for slags ondskap er det som koker inni dem som får dem til å bruke så latterlig mye punktum, utropstegn og spørsmålstegn? Gjør de det med vilje? Sakset fra en kommentar fra en Facebook-gruppe som protesterte mot et eller annet (oljeboring i Lofoten og Vesterålen), dette er dråpen som fikk begeret til å renne kraftig over: "Torunn Hornhjaldsen Pengan eller livet????????????" Navnet er byttet ut, FYI. edit: Fant en til kommentar, av samme person. Forbaskede kjerring; Endret 14. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 At jeg har gangsperr i beina, og er egentlig ganske utslitt. Men hodet er våkent og vil ikke sove. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hater folk som demonstrerer. Er så stygt, ser ut som en saueflokk. Bare står der med skilt og tror noen vil høre på dem. Jævlig idiotisk, det burde vært forbudt fordi det ser lame ut. Endret 15. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Underholdningssider som sier de har daglig oppdatering men likevel ikke er oppdatert på mange måneder. En jeg liker godt ble sist oppdatert 12. oktober ifjor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hater folk som demonstrerer. Er så stygt, ser ut som en saueflokk. Bare står der med skilt og tror noen vil høre på dem. Jævlig idiotisk, det burde vært forbudt fordi det ser lame ut. Husker jeg var i Stockholm i påsken. Gikk forbi 2 (!) demonstrasjoner fra hovedgaten til hotellet. Ene var om at pels var mord. De hadde ropert og tok helt av. Andre var om Isreal og Plaestina konflikten og det var mange hippier med palestinaskjerf som gikk opp og ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hippier - Seriøst, redde verden ved å kjøre rundt i gamle biler, ha orgier og røyke hasj? At jeg ikke var på metallica konserten 14.april, bare 13.april. Det var verdenspremiere på Unforgiven III! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den JÆVLA kopimaskinen vi har her irriterer meg. Den virka fint hele forbanna uka, men nå som jeg har en hel haug å kopiere må den selvfølgelig slå seg vrang! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Fikk varselskjema i gym... ALDRI fått noe slikt før, aldri hatt en anmerking i hele min skolegang! Klassen var på en dagstur, en såkalt "fagdag" i gym mens jeg var i USA (gymlæreren godkjente permisjonen før jeg reiste) og nå står det at jeg kanskje ikke kan få karakter fordi jeg ikke var med på en kosetur på ski? Regner med dette er en standardslipp som de må sende ut pga. at dagsturen gikk på 6 skoletimer i et 2 timers ukefag. maaaas Endret 15. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når jeg søker etter bilder på google, og bildet jeg trenger er lastet opp på photobucket. Da er alt håp ute. Er ikke det primærfunksjonen til det nettstedet? Hvorfor i helvete funker ikke da noe så enkelt som å se bilder der? Forbanna talentløse idioter. Pekktryner, dø DØ DØ! SERIØST DØ! NÅ NÅ NÅ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hippier - Seriøst, redde verden ved å kjøre rundt i gamle biler, ha orgier og røyke hasj? Ja, for det er sånn alle hippier er. Kremt. Moren min klarer seg fint uten orgier og hasj hvertfall. (Så vidt jeg vet.) Jeg irriterer meg over folk som smisker. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 At jeg mister ipoden min dagen før jeg skal sitte 2 dager på buss. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva i svarte?! Det snør! WHAHGABAHGASHMAGGAJABBA! Deilig å få det ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det snør? Hvor faen er du? Her er det shortsvær... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Haha, hvor bor du? Vært sol og pent vær her [Østfold] i iaff 10 dager nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Faen i helvete! Jeg har muntlig prøve i samf i morgen og en eller annen tyvradd har stukket av med boken min. Jævla drittskole, folk stjeler jo hele tiden her. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 At flotten er begynt og hoppe på meg igjenn! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det snør? Hvor faen er du? Her er det shortsvær... Bodø. Nå har snøen stoppet, og det pissregner. Værgudene liker meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg