Chaoz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Irriterer meg over at det finnes så sinnsykt mange gode smartphones nå som jeg endelig skal kjøpe meg ny mobil.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Although several netbooks using the Poulsbo chipset are shipped with some distribution of Linux, Poulsbo's graphics core GMA 500 is currently not well supported by Intel for the Linux platform. BURN IN HELL! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Og i Polen så får dere beskjed en plass om å ikke ta bilder. Med mindre dere liker å få 3-4 AK47 rettet mot dere, ikke ta bilder. Bare og ta en macgyver move det vell Faen, jeg er tom for ledning så må bruke en jødeløsning med isolasjon utenpå noe enleder uten isolasjon. Pluss at jeg må pisse og da blir jeg stressa og klarer ikke gjøre en dritt Endret 14. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Min kjære Razer Copperhead (musa mi) tar kvelden ser det ut som. Ut med 500 sure kroner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Razer Copperhead. Høres ut som en item lvl 1 wow ting... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Husk at du får penga igjen om den er under 5 år, og det ikke er din feil. Disclaimer: jeg er ikke jurist, og kan ta feil. Endret 14. april 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Razer Copperhead. Høres ut som en item lvl 1 wow ting... Javel..? Husk at du får penga igjen om den er under 5 år, og det ikke er din feil. Vet knapt hvor jeg kjøpte den, for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tipper det irriterer deg grenseløst at du ikke har kvittering, da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tipper det irriterer deg grenseløst at du ikke har kvittering, da. Jeg hadde vel i mitt hode belaget meg på at jeg måtte kjøpe ny mus, så den verste nedturen var unnagjort . Ligger sikkert en kvittering eller en boks bak meg som tilhører musa. Så du/dere mener jeg kan få tilbake pengene jeg betalte for den? Alternativt tilsvarende vare? Skader da ikke å sende en email til de (om jeg noengang finner tingene). Fortsatt litt sure kroner jeg må ut med. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 De er litt nazi på polenturene (Hø hø!) høhøhøhøhø Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tipper det irriterer deg grenseløst at du ikke har kvittering, da. Jeg hadde vel i mitt hode belaget meg på at jeg måtte kjøpe ny mus, så den verste nedturen var unnagjort . Ligger sikkert en kvittering eller en boks bak meg som tilhører musa. Så du/dere mener jeg kan få tilbake pengene jeg betalte for den? Alternativt tilsvarende vare? Skader da ikke å sende en email til de (om jeg noengang finner tingene). Fortsatt litt sure kroner jeg må ut med. Greit med Elkjøp. Jeg kjøper alltid i navn der. Min mus var ødelagt, så jeg stakk til support-disken og sa at den var ødelagt. Kvitteringen lå inne på navnet mitt; jeg fikk beskejd om å hente meg ei mus tilsvarende samme pris ut dagen. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) At jeg bruker over en time på å fordøye en stor middag nå, i motsetning til hva jeg gjorde før. Jeg vil ha mer mat, men det gjør bare vondt , og må kutte ned på porsjonsstørrelsene når som sommeren kommer Edit: Spiste visst for mye. Gulpa opp det som ikke fikk plass og som fylte opp spiserøret Endret 14. april 2010 av kristianfredrik Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Irriterer meg at det ikke er mange timer igjen av dagen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Irriterer meg at det ikke er mange timer igjen av dagen Så er det opp på jobb igjen 7:30 ta bussen til 9:00, jobbe til 16:00 og komme hjem 17:30. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At det går rykter om at bussene skal streike i morra (tentamen og greier…). Så klart har jeg problemer med mopeden for øyeblikket også. Fantastisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I hele Norge eller ditt område? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Irriterer meg at det ikke er mange timer igjen av dagen Mhm. Kan vel skylde meg selv, da jeg stod opp kl. 17:00 i dag…Forøvrig irriterer det meg også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) I hele Norge eller ditt område? Ihvertfall Nettbuss Drammen Nå klarte jeg og svi av den ene CMOS'en på et prosjekt jeg har jobba med i 7-8 timer. Faens mange kabler jeg må stokke om på for å bytte ut brikken Endret 14. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I hele Norge eller ditt område? Trodde det bare var her, men etter et kjapt googlesøk… http://e24.no/makro-og-politikk/article3599822.ece Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I hele Norge eller ditt område? det skjer hver gang det er spesielt viktig at de går. samtidig oppfordres det til at folk bruker busene. for å komme seg "sikkert" frem velger man da andre transportmidler og da skulle en tro at selskapet taper penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg