Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og i Polen så får dere beskjed en plass om å ikke ta bilder. Med mindre dere liker å få 3-4 AK47 rettet mot dere, ikke ta bilder.

 

Bare og ta en macgyver move det vell :p

 

Faen, jeg er tom for ledning så må bruke en jødeløsning med isolasjon utenpå noe enleder uten isolasjon. Pluss at jeg må pisse og da blir jeg stressa og klarer ikke gjøre en dritt

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Tipper det irriterer deg grenseløst at du ikke har kvittering, da.

Jeg hadde vel i mitt hode belaget meg på at jeg måtte kjøpe ny mus, så den verste nedturen var unnagjort :p .

Ligger sikkert en kvittering eller en boks bak meg som tilhører musa.

 

Så du/dere mener jeg kan få tilbake pengene jeg betalte for den? Alternativt tilsvarende vare? Skader da ikke å sende en email til de (om jeg noengang finner tingene).

 

Fortsatt litt sure kroner jeg må ut med.

Lenke til kommentar

Tipper det irriterer deg grenseløst at du ikke har kvittering, da.

Jeg hadde vel i mitt hode belaget meg på at jeg måtte kjøpe ny mus, så den verste nedturen var unnagjort :p .

Ligger sikkert en kvittering eller en boks bak meg som tilhører musa.

 

Så du/dere mener jeg kan få tilbake pengene jeg betalte for den? Alternativt tilsvarende vare? Skader da ikke å sende en email til de (om jeg noengang finner tingene).

 

Fortsatt litt sure kroner jeg må ut med.

 

Greit med Elkjøp. Jeg kjøper alltid i navn der. Min mus var ødelagt, så jeg stakk til support-disken og sa at den var ødelagt. Kvitteringen lå inne på navnet mitt; jeg fikk beskejd om å hente meg ei mus tilsvarende samme pris ut dagen. :yes:

Lenke til kommentar

At jeg bruker over en time på å fordøye en stor middag nå, i motsetning til hva jeg gjorde før. Jeg vil ha mer mat, men det gjør bare vondt :wallbash: , og må kutte ned på porsjonsstørrelsene når som sommeren kommer :new_woot:

 

Edit: Spiste visst for mye. Gulpa opp det som ikke fikk plass og som fylte opp spiserøret :wallbash:

Endret av kristianfredrik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...