Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hilde:

Sier hvem? Foreldre? Lærere? Hvem reiser du med?

Husk å ta med touch-mobil, da.

Lærarane. Reiser med Hvite Busser. Skal dele buss med ein annan skule, og dei hadde visst lov til å ta med PC. Har lenge trudd det var lov, men no var det plutseleg ikkje lov lenger. Tykkjer det er greit å ha med PC slik at eg kan legge inn litt bilete etterkvart, og slepp å få fullt minnekort, og ikkje minst er det fint at om kameraet blir stjelt forsvinn ikkje absolutt alle bileta. Også fint å kunne halde litt kontakt med folk heime utan å bruke ei formue på meldingar.

Endret av Hilde
Lenke til kommentar

At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler.

Samme her, ble litt overrasket.

Vi har kanskje hatt tre prøver og tre stiler i år, jeg har vært på 5/6, så får jeg varsel… Jaja, får snakke med læreren i morra. Er uansett norsktentamen i morgen (fikk vite det i dag :blush: ), så da bør jeg få karakterer, iaff (Siden brevet sa jeg ikke hadde grunnlag…)
Lenke til kommentar

Dere er heldige. Jeg gikk adventistskole når jeg var med på Hvite Busser-tur. Vi hadde følgende regler fra start:

• Ingen banning
  • Ingen svineprodukter
  • Ingen storfeprodukter
  • Ingen energidrikker
  • Ingen kaffe
  • Ikke alkohol
  • Ikke tobakk
  • Ikke godteri mellom 23:00 og 16:00

Vi som spiste kjøtt, spiste kyllingbryst med ris eller pommes frites og bearnaisesaus. Hver dag i 14 dager.

Og i Polen så får dere beskjed en plass om å ikke ta bilder. Med mindre dere liker å få 3-4 AK47 rettet mot dere, ikke ta bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...