Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hilde: Sier hvem? Foreldre? Lærere? Hvem reiser du med? Husk å ta med touch-mobil, da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Prøv å få kondensatorsaft i kjeften du! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Putte en kabel i feil høl lønner seg ikke Nei, det hender det blir grisete. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler. Samme her, ble litt overrasket. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vil ha en motor å skru på i finværet! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hilde: Sier hvem? Foreldre? Lærere? Hvem reiser du med? Husk å ta med touch-mobil, da. Lærarane. Reiser med Hvite Busser. Skal dele buss med ein annan skule, og dei hadde visst lov til å ta med PC. Har lenge trudd det var lov, men no var det plutseleg ikkje lov lenger. Tykkjer det er greit å ha med PC slik at eg kan legge inn litt bilete etterkvart, og slepp å få fullt minnekort, og ikkje minst er det fint at om kameraet blir stjelt forsvinn ikkje absolutt alle bileta. Også fint å kunne halde litt kontakt med folk heime utan å bruke ei formue på meldingar. Endret 14. april 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tviler på at de roter i sekken din. Er vel bare å smugle den med deg og bruke den når du er på hotellrommet. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det eg har tenkt til, om eg ikkje klarer å diskutere meg fram til å få lov da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hadde jeg også gjort. Er man litt var og skjuler litt det man har med, ved å for eksempel legge den i et rom i sekken som ikke til vanlig er synlig, bør det gå fint. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 De er litt nazi på polenturene (Hø hø!), vi ble sendt hjem på egen regning om vi så det minste rørte alkohol, tobakk eller energidrikker. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jepp. Ser berre ikkje meininga med regelen, og slike reglar irriterer meg. Det er jo ikkje noko problem for andre om eg har ein PC i bagen? Har ikkje planar om å bruke den på bussen heller, den regelen har Hvite Busser, og den forstår eg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi hadde samme deal, men det gjaldt bare alkohol. Energidrikker fikk vi beskjed om å la være å kjøpe i Polen, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At jeg har fått varselbrev i Norsk-faget. WHAT??? Jeg har vært på 90% av prøver og stiler. Samme her, ble litt overrasket. Vi har kanskje hatt tre prøver og tre stiler i år, jeg har vært på 5/6, så får jeg varsel… Jaja, får snakke med læreren i morra. Er uansett norsktentamen i morgen (fikk vite det i dag ), så da bør jeg få karakterer, iaff (Siden brevet sa jeg ikke hadde grunnlag…) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Var noe med taurin- og efedrin-innhold i Red Bull eller lignende, fikk høre at det var stoffer som var lovlige der som kunne sette opp hjerterytmen kunstig eller noe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Samme med oss, men det gikk i 1 liters flasker med tiger forde Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hjelp heller ikkje på at læraren som skal bli med er eit PMS-monster til tusen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eneste jeg var forsiktig med var å kjøpe våpen, ble du tatt på tyskegrensa så røyk det rett i glattcelle i flere timer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dere er heldige. Jeg gikk adventistskole når jeg var med på Hvite Busser-tur. Vi hadde følgende regler fra start: Ingen banning Ingen svineprodukter Ingen storfeprodukter Ingen energidrikker Ingen kaffe Ikke alkohol Ikke tobakk Ikke godteri mellom 23:00 og 16:00 Vi som spiste kjøtt, spiste kyllingbryst med ris eller pommes frites og bearnaisesaus. Hver dag i 14 dager. Og i Polen så får dere beskjed en plass om å ikke ta bilder. Med mindre dere liker å få 3-4 AK47 rettet mot dere, ikke ta bilder. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Den forbanna hore-ruteren fra Linksys er piss! Satan så jeg hater den. Hele linja fuckes opp av den. Argh! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Den forbanna hore-ruteren fra Linksys er piss! Satan så jeg hater den. Hele linja fuckes opp av den. Argh! Linksys ødelegger her også, forbanna dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg